Gå til innhold

vil ikke holde på lengre


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan avslutter man at man "holder på"?

Jeg har holdt på med en gutt en stund nå, men har ikke de rette følelsene. Jeg er kjempeglad i han, men klarer ikke bli betatt eller forelska i han, skulle ønske jeg var det da. Noen som har noen tips/erfaringer/ideer til hvordan jeg kan si dette til han uten å "knuse" han.

Han sier han liker meg veldig godt, men jeg liker ikke han på kjæreste måten desverre...

Føler kansje det blir litt rart og si at jeg ikke vil være mer enn venn med han når vi har kyssa og hengt sammen veldig mye?

Vil være venn med han, men ikke noe mer. Synes så synd på han og vil ikke såre han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva enn du sier, ikke si at du vil være hans venn! Det er ikke noe som er så sårende for oss menn som å bli fortalt av en jente vi liker at hun ikke liker oss på "kjærestemåten", men bare vil være venn.( Hvis du da ikke har lyst til å såre fyren...) Da er det bedre å si: "Jeg har ikke følelser for deg lenger. Jeg synes det har vært fint å være sammen med deg, men jeg har ikke de rette følelsene. Derfor synes jeg vi skal gå hver til vårt, etter et avskjedsknull."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg litt tilbake, tenk igjen det, og er du sikker på at det ikke kan bli noe mer så må du bare si det helt ærlig. "Jeg tror ikke jeg har de rette følelsene til å fortsette det vi har" ellerno'.. Han tåler nok det! ;)

Anonym poster: df4b1073221d2db1f1a1b42dfb4bbae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

si at du er veldig glad i han, men nå som dere har prøvd ut om dere evt skal inngå et forhold føler du ikke noe mer. Du vil, men du gjør det ikke. Forelskelse er ikke noe man kan bestemme selv, det er noe som bare skjer. Men legg til at du vil være venn med han. Forklar litt mer rundt dette og spør etterpå hvordan/hva han tenker om det. Hvis han liker deg veldig godt vil du såre han uansett... Men hvor mye du sårer han kommer ann på hvordan du sier og forklarer situasjonen! Lykke til!:)

Anonym poster: ace64099a44e504831168b0431b5a355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å være ærlig. Som det ble postet tidligere, så bør du si det rett ut hvordan du føler det. Ja, dette vil såre han, men du bør også tenke litt på deg selv, og ikke være eller bli i et forhold hvor du selv ikke er lykkelig. Selvsagt så kan dette endre seg med tiden. Det kommer an på om du fortsatt vil være kjæreste eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for svar! Gruer meg så til å si det til han.men bedre å si det enn å holde han på pinebenken... Flere tips og råd taes i mot med stor takk : D hilsen ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

dette burde du tenkt på før du begynte å holde på med han. du lurer han bare...

Anonym poster: ar5b1073221d2db1f1a1b42df29857hftg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...