Gå til innhold

Han viste den frem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg også opplevd. Mannen så spørrende på meg og jeg så spørrende tilbake og sa noe sånt som eeeeh....så fin? Så dro han opp buksa igjen og samtalen gikk videre om enn noe anstrengt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marius

Og disse guttene fortsetter dere jenter å være venner med? Selv om dere vet at de går rundt og er kåte på dere? Må være hyggelig å vite for kjæresten deres, at dere tilbringer mye tid med (andre) gutter som er kåte på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og disse guttene fortsetter dere jenter å være venner med? Selv om dere vet at de går rundt og er kåte på dere? Må være hyggelig å vite for kjæresten deres, at dere tilbringer mye tid med (andre) gutter som er kåte på dere.

Jeg er ikke venn med vedkommende om det var det du lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smekk den med en fluesmekke!

Anonym poster: 7206707fdfe63807fc9e693a219193fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke venn med vedkommende om det var det du lurte på.

De du er venner med er like kåte på deg, de viser det bare ikke. Tenk på det, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du er venner med er like kåte på deg, de viser det bare ikke. Tenk på det, du.

Vet du hva, det kan de godt være så lenge de beholder buksene på ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært interesant og vite foranledningen før blottingen skjedde da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amalie

Jeg hadde sagt noe sånt som dette: næmmen se på denne lille karen da. Er han sjenert eller er han så liten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vittig, jeg hadde bare ledd, og spøkt det bort, sagt noe alla "neimen se på den lille karen da" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det fikk jeg med all forakt oppleve en gang, og konservativ som jeg nok er, så ble vedkommende vist ut døra øyeblikkelig og jeg stoppet med glede all kontakt. Vet du at jeg ikke vil se den, så viser du den helt greit ikke. Er du usikker på om jeg vil se den, forholder du deg til vanlig folkeskikk og lar vær å blotte deg.

Vedkommende ga forøvrig sine mange unnskyldninger senere, og jeg gikk da omsider med på å legge hendelsen bak oss og fortsette mest mulig vanlig. Poenget er uansett at ikke alle reagerer med fnis og latter når en blottlegger seg, og treffer man på riktig(eller feil) folk så kan det hende bekjentskapet tar en brå vending i det øyeblikk en forkaster vanlige normer på en annens eiendom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Det har jeg også opplevd. Mannen så spørrende på meg og jeg så spørrende tilbake og sa noe sånt som eeeeh....så fin? Så dro han opp buksa igjen og samtalen gikk videre om enn noe anstrengt.

:lol: Det var kanskje ikke den reaksjonen han hadde håpet på.

Endret av Sjokoladebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kvinne blottet seg på samme måte, så hadde mannen blitt anklaget for kikking... nok en grunn for kvinnehat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marius

Jeg er ikke venn med vedkommende om det var det du lurte på.

Hvorfor viste han den til deg da? Er det slik at det er menn der ute som går rundt og blotter seg for kvinner de knapt kjenner? Er ikke blotting straffbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en kompis fra ungdomstiden. Hver gang han fikk i seg en øl eller to, så måtte han dra den frem og vifte litt på den. Vi ble rett og slett så vant til det, at det var aldri noen big deal.

Anonym poster: e5e1be6693ff159d2e06b61d4ab4c9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Dette hadde ikke vært noe tema engang om det hadde vært omvendt og på et "manneforum". Synes jeg hører "uff og neei hun viste fitta si, å hjeeeelp hva skal jeg gjøre?!". Not...

Hvorfor er det sånn?

Vanskeligere å bare slenge fitta ut da. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isj, synes jeg så en larve nå...?

Anonym poster: 93d5d14fddf63778e3f8eadff957cbd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...