Gå til innhold

For oss rundt 100!


LilleMy84

Anbefalte innlegg

400 gram ned her også. 104,4. :)

Spiser ok, men merker at jeg er litt tankeløs innimellom. Gamle vaner etc. Når jeg bare bruker hodet velger jeg sunnere alternativer. Ikke blitt så mye trening den siste uke pga ferie, og det er nok et par uker til det vil stabilisere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj.. Vekta står stille på 99..

Har vært litt slem pike med potetgull denne uka :-/

No more!

Denne uka skam jeg også begynne å svømme. Så håper på litt mer positive svar neste uke:-)

Ha en flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 g ned her.. 101,2. Nok en uke med kun jobb - ingen tur eller trening. Men ned er ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 g ned her.. 101,2. Nok en uke med kun jobb - ingen tur eller trening. Men ned er ned :P

Jeg får ikke til no særlig trening jeg heller :-/

Her er det jobb frem til kl.16 og så er det å hente mini,lage middag og så er det plutselig kvelden. Kommer meg ikke ut etter Barne-Tv...

Vanskelig med trening da! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til no særlig trening jeg heller :-/

Her er det jobb frem til kl.16 og så er det å hente mini,lage middag og så er det plutselig kvelden. Kommer meg ikke ut etter Barne-Tv...

Vanskelig med trening da! :-/

Kjøp deg en elipsemaskin eller bruk sykkel til og fra jobb/bhg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til no særlig trening jeg heller :-/

Her er det jobb frem til kl.16 og så er det å hente mini,lage middag og så er det plutselig kvelden. Kommer meg ikke ut etter Barne-Tv...

Vanskelig med trening da! :-/

Ja, det er litt vanskelig å finne tid jevnlig! Men jeg skal prøve å skvise inn trening eller turer snart igjen :) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gå til og fra jobb/bhg når det er ok vær og jeg slutter tidlig nok så jeg rekker bhg før det stenger;)

Til helgen har jeg barnefri,så da skal jeg svømme mye!

Så får jeg iallfall begynt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med tråden igjen!!!

Da er hverdagen tilbake og jeg skal ta fatt i prosjekt 80...

Vekta stoppa idag på 100,7kg og målebandet på 111cm, så har ikke gått noe ned disse ferieukene, men heller ikke noe særlig opp (som forventet i grunn). Målet er da 80 kg, dvs minus 20,7 kg. Håper å være der når det blir vår og sommer igjen.

Så nå blir det godtestopp i uka og økt mengde trening. Lagde meg en fin tabell for de neste tre ukene igår hvor jeg kan belønne meg selv med gullstjerner når jeg har trent (kjekt å visualisere). Målet er å gjøre noe hver dag (dvs treningssenter eller tur, min 30 min), er fornøyd hvis jeg klarer 80-90% av dagene. Fant også frem et bilde av meg i studietiden, da var jeg slank og hadde kroppen jeg drømmer om (men det ser jeg jo først nå..., var ikke klar over det der og da).

Har blitt litt snop i helga men også 2 turer på en time hver, har en runde på litt over 5 km, de første 2 er stortsett oppover og så går det slakt nedover. Perfekt, kan ta i på begynnelsen for så å ha litt tempo resten av turen. I kveld blir det derimot Zumba på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300g ned igjen - veier 100.9. Litt kjedelig, men nå har jeg ikke lagt inn mye innsats den siste uken heller. Tenker å begynne å trene igjen denne uken, men jeg må mote meg litt opp først! Håper jeg får det til litt senere i uken.

Ett kg til nå, så er jeg endelig på tosifret!! :jepp:

Til sammen har jeg gått ned ca 18 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kg til nå, så er jeg endelig på tosifret!! :jepp:

Du aner ikke hvor deilig det er! Gled deg. Det gav meg kjempemotivasjon til å komme videre. Enda mer fikk jeg da jeg dumpa ned på 80-tallet og enda mer nå når det står 7-foran.

Stå på! Dere er flinke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke folk! Stå på!

Har nådd første mål om 17 cm borte rundt magen, og ca 7 kg er borte. En mnd med masse god mat, deilig trim og en mage som endelig funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her :) Vekten min er i dag på 115 kg, før ferien var den 117,2. Målet mitt er å være 99 kg til jul.

Planen min er å ta 5 kg om gangen til jeg når målet mitt som er 65 kg fordelt på mine 170 cm. Har ikke kommet ordentlig igang med treningen enda men vært mer aktiv enn før, samt kuttet ut alt av godteri, brus, kaker, kjeks og andre søtsaker/fastfood.

Bare med små grep har vekten krøpet disse to kiloene nedover på 3 uker så er klar og motivert for å klare det denne gangen, 15 kg minus før jul SKAL jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen goldenchanel, kjekt å være en gjeng som kan motivere hverandre.

Selv har jeg trent 5 dager på rad nå, kjenner det på kroppen, må nok ha hviledag imorgen eller fredag. Ikke sikkert det er bare treningen da, første arbeidsuke etter ferie er jo litt uvant det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag alle sammen!:-)

Idag er det måledag for meg.. Og selv om det går trått i kiloene så beveger cm'erne seg litt iallfall ;)

Idag veier jeg 98 kg.. Gått ned ca 1 kg siden sist.

Merker at motivasjonen ikke er heelt på topp! :-/

Men nå har jeg og sønnen min en ukes ferie. Så da er det ut å gå 1-2 timer hver dag og forhåpentligvis mye bading!;-)

Resten av målene er slik:

Midje: 86 (90)

Overarm: 38 (43)

Hofte: 109 (115)

Lår: 67,5 (75)

Bryst: 97 (92)

Hvordan har dere gjort det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg er jo kjempebra LilleMy84 og cm målingene ser veldig bra ut.

Selv stoppet vekta på 99,9 kg idag, dvs 800g ned. Hatt ei litt trasig helg så jeg er fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg i dag, for jeg var tidlig på jobb. Men tror uansett jeg drøyer det til neste mandag, fordi jeg er 99% sikker på at jeg har gått OPP :( Men gir meg ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg veier rundt 85-87. Er 17 år gammel og 174 høy.

Jeg la på meg rundt 20 - 30 kg på litt over ett år(2010-2011) pga psykiske problemer og isolerte meg i omtrent ett år + trøstespising så da kommer kiloene på! Jeg har aldri vært tynntynn, men jeg fikk alltid skryt av kroppen min fordi jeg hadde smal midje, hofter, rumpe osv. sånn typisk håndball kropp. spilte håndball men når jeg sluttet å trene så gikk vekten opp og jeg sank bare ned. trene er viktig, veldigveldig viktig! og jeg går på kickboxing nå, så jeg er klar for å gå ned igjen!

problemet er at jeg mangler motivasjon. føler meg svak og utålmodig. føler jeg ikke klarer å oppnå noe som jeg virkelig vil og må jobbe for, og dette er jo jeg selvfølgelig veldig lei meg over. Er ikke noe å syte over, fordi alt ligger i mine hender og dette er jeg selv som har forårsaket.

Selvtilliten har i hvert fall sunket helt vanvittig mye, og jeg må bare få gjort noe med dette.

Derfor sitter jeg meg et mål at jeg skal klare 10 kg til Jul! Dette SKAL jeg klare. jeg vet det går om jeg bare får ræven min opp på fjellet eller ut på lange turer + 2kickbokstreninger i uken og ca 2 styrketreninger i uken. Og da spiser jeg lite men ofte, holder meg unna for mye karbohydrater og spiser masse frukt og grønnsaker.kommer også til å erstatte noen måltid med nutrilett shake. Jeg får lov til å unne meg litt godt en gang i uken, som f eks lørdager. Dette er min plan:) Høres det ut som en bra plan? VÆR SÅ GREI, hjelp meg! kom med tips og slikt, det trenger jeg. Motiver meg gjerne, så skal jeg motivere tilbake!:) alle kan klare det om de bare vil nok!

Anonym poster: 264f6558b78afcb0946470b5811eec3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier rundt 85-87. Er 17 år gammel og 174 høy.

Jeg la på meg rundt 20 - 30 kg på litt over ett år(2010-2011) pga psykiske problemer og isolerte meg i omtrent ett år + trøstespising og medisiner som jeg tror kan ha noe med vektøkningen å gjøre(sluttet på de nå i sommer) så da kommer kiloene på! Jeg har aldri vært tynntynn, men jeg fikk alltid skryt av kroppen min fordi jeg hadde smal midje, hofter, rumpe osv. sånn typisk håndball kropp. spilte håndball men når jeg sluttet å trene så gikk vekten opp og jeg sank bare ned. trene er viktig, veldigveldig viktig! og jeg går på kickboxing nå, så jeg er klar for å gå ned igjen!

problemet er at jeg mangler motivasjon. føler meg svak og utålmodig. føler jeg ikke klarer å oppnå noe som jeg virkelig vil og må jobbe for, og dette er jo jeg selvfølgelig veldig lei meg over. Er ikke noe å syte over, fordi alt ligger i mine hender og dette er jeg selv som har forårsaket.

Selvtilliten har i hvert fall sunket helt vanvittig mye, og jeg må bare få gjort noe med dette.

Derfor sitter jeg meg et mål at jeg skal klare 10 kg til Jul! Dette SKAL jeg klare. jeg vet det går om jeg bare får ræven min opp på fjellet eller ut på lange turer + 2kickbokstreninger i uken og ca 2 styrketreninger i uken. Og da spiser jeg lite men ofte, holder meg unna for mye karbohydrater og spiser masse frukt og grønnsaker.kommer også til å erstatte noen måltid med nutrilett shake. Jeg får lov til å unne meg litt godt en gang i uken, som f eks lørdager. Dette er min plan:) Høres det ut som en bra plan? VÆR SÅ GREI, hjelp meg! kom med tips og slikt, det trenger jeg. Motiver meg gjerne, så skal jeg motivere tilbake! :) alle kan klare det om de bare vil nok!

Anonym poster: 264f6558b78afcb0946470b5811eec3d

Endret av jle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke fylt med sykdom og annet småtterier.

Glemte å veie meg på mandag, men idag stoppet vekta på 98,8kg. Så er ganske fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...