luckyyou Skrevet 3. juli 2012 #1 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg søkte om førerkort i slutten av april, den gangen brukte jeg ikke noe form for kjørebriller eller lignende. Nå har jeg oppkjøring om 2 uker, og har nå måtte skaffet meg kjørebriller.. Hva må jeg gjøre nå? Må jeg endre søknaden min? Eller holder det å kun ha med synsattest på oppkjøringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. juli 2012 #2 Del Skrevet 3. juli 2012 Du trenger en førerkortattest fra optikeren din. Du må muligens ta noen ekstra tester (sidesyn osv) om du ikke ga beskjed om at du skal ta lappen på synsundersøkelsen. Synstesten kan ikke være eldre enn 6 mnd, men det regner jeg med den ikke er Søknaden din vet jeg dessverre ikke noe om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. juli 2012 #3 Del Skrevet 4. juli 2012 Du trenger ike endre søknaden din. Bare ta med synsattesten på oppkjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå