Gå til innhold

Hvordan løser dere krangler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex

Hvordan har det seg at man går fra å krangle til å ha sex? Hvordan skjer det liksom? Høres ikke logisk ut.

Anonym poster: 07f281d582bd9ee3e994db6fa7e2d601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På det verste så kjefter og smeller vi til hverandre, jeg må få ut no irritasjon og slår ett eller annet, gjerne en vegg. Så stikker jeg ut og han setter seg å spiller fifa.

For oss nytter det ikke å sette oss ned om vi er virkelig forbanna, da ere like godt at en stikker ut en liten tur og kommer tilbake når begge har roa seg.

Deretter snakker vi rolig ut og finnet ut av problemet ganske fort, også koser vi oss resten av kvelden. Vi er nok litt dramatiske av oss til tider :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk ikke hatt noen krangler enda, har vært sammen i litt over et halvt år bare da, så det kommer nok med tiden. Eneste gangene vi har småkranglet litt er når jeg har blitt veldig irritert over at han ofte skal sitte å spille i flere timer når vi er sammen, spesielt hvis vi ikke har sett hverandre på en uke. Da pleier han etter en god stund å komme bort til en irritert og småsur meg og prøve å gladgjøre meg, men det er jo ikke noen ordentlig krangel da.

Nå skal vi flytte sammen om 2 måneder :) Så lurer litt på hvordan det blir med spillingen da, han spiller mange timer hver dag, men når vi bor sammen så blir det jo ikke så viktig å henge sammen hele tiden, så jeg tror det skal gå bra :) Har heller ikke noe i mot at han spiller i blant, og jeg gjør jo dette selv også så..

Anonym poster: caae0c7827e79ca5a9019a4d28134f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Har bare vært sammen i litt over et år, og vi har vel ikke kranglet enda. Vi er uenige om ting, ja, men KRANGLE - nei. Det kommer vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...