Gå til innhold

Nye dama til eksen vil bli venninne me meg.. rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dumpa eksen, men han hadde enda følelser for meg. I dag fikk jeg en email fra ei jente som sier hun er dama hans, og lurer på m jeg vil legge henne til på msn, treffes for en kino eller kaffe.

Jeg visste ikke en gang at han hadde ny dame, vi har ikke kontakt lengre. Hva hadde dere tenkt og svart??

Anonym poster: 56c49cc61e9e1e17a2e051cd4eb5d384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvorfor vil hun møte deg? Hvis dere allerede kjenner hverandre eller har møtt på hverandre før, så forstår jeg det litt bedre. Men hvis du virkelig ikke aner hvem dama, og i tillegg ikke har kontakt med eksen din lenger er så ville jeg nok stusset litt.

Dette er bare vill gjetting men kanskje eksen din prater en del om deg og denne nye dama er nysgjerrig på deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri snakket med henne tidligere, det er jeg nesten helt sikker på, kjenner ingen ved hennes navn, det hun oppgir.

Hvorfor hun vil treffe meg..? ja, det lurer jeg også veldig på, det skriver hun ikke. Hun spør hvordan det går, litt sann høflighetsfraser og sanne ting.

Det er jo nødt til å være ham som har sagt et eller annet, og hun lurer på hvem og hva jeg er, eller noe..

Anonym poster: 95b924aec5afa2eda9b6ff73a4843cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne i forrige innlegg at etter høflighetsfrasene inviterer hun til kafe eller kino, og lurer på om jeg er interessert i å bli med på det..

Anonym poster: 95b924aec5afa2eda9b6ff73a4843cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, sender en mail tilbake og spør.

Anonym poster: 95b924aec5afa2eda9b6ff73a4843cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjkkh

Hvis du ikke har barn sammen med eksen, og du ikke har noe ønske om fortsatt å ha ham i livet ditt er det jo bare å avvise henne høflig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være at denne jenta er litt utspekulert, og har lyst til å vite mer om fortiden din med eksen din.. Jeg har vært borti det en gang, ei som ville møte meg, for å finne ut om typen hennes (som da var eksen min) hadde løyet til henne om meg og vårt forhold. Men hun hadde jo egentlig ingenting med det å gjøre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet noe svar enda, men er uansett ikke interessert i å treffe henne, vi kan ikke ha noe som helst å snakke om, mener nå jeg. Forholdet mellom meg og min eks er uansett privat som hun ikke trenger å ha greie på?

Anonym poster: 95b924aec5afa2eda9b6ff73a4843cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Ikke kommet noe svar enda, men er uansett ikke interessert i å treffe henne, vi kan ikke ha noe som helst å snakke om, mener nå jeg. Forholdet mellom meg og min eks er uansett privat som hun ikke trenger å ha greie på?

Anonym poster: 95b924aec5afa2eda9b6ff73a4843cb9

Om du ikke vil har du ingen plikt til å møte henne. Det er helt opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo litt rart. Jeg har noe kontakt med min eks, for eksempel hjelper vi hverandre av og til med praktiske ting, og ser en film eller serie sammen. Dette er hans nye kjæreste klar over, og jeg hadde ikke syntes det var rart om hun ville møte meg for å bli litt kjent. Men om en ikke har kontakt med eksen er det vel helt unødvendig å ha kontakt med den nye kjæresten? I hvert fall om forholdet ble ryddig avsluttet osv.

Hvis jeg var nysgjerrig ville jeg nok gått med på en kaffe. Men føler meg egentlig ikke veldig interessert i sånt.

Anonym poster: 541a5292cd167cc8f928ed2c1b5d006a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, dette synes jeg var merkelig, og jeg blir veldig nyskjerrig på hva intensjonen hennes er.. Jeg tviler sterkt på at hun kun har lyst til å ha deg som venninne, bare fordi hun ønsker deg som venninne.. Hun aner jo ikke hvordan person du er og man pleier ikke sende en mail til vilkårlige mennesker for å spørre om vi skal være venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sanne__

Jeg skrev en gang mail til min daværende kjærestes ex. Han hadde en uimotståelig evne til å knytte meg til ham selv om jeg ante at noe skurret. Jeg tok valget å forlate han da jeg fikk exens historie. Hun virket oppriktig og det ble med den kontakten da. Kan jo være hun har noe lignende jeg hadde på hjertet? Folk er forskjellige og kan hende hun vil drøfte det på en sosial arena. Jeg tok det over mail. Mest meg. Vil bare si at dette ga meg en sterk magefølelse på at hun veier for og imot på å forlate han også vil hun la ditt utsagn telle på vektskåla. Jeg ville nok om jeg var deg spørre om hvorfor, fremfor å gå rundt grøten. Vil til slutt legge til at slikt er ikke noe jeg har for vane å gjøre. Men det kom til et punkt et feil valg kunne blitt min bane..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man lurer på om en mann er verdt å satse på er det å møte eksen hans det lureste man kan gjøre. Hun har jo vært i samme situasjon selv :)Syns hun han er en drittsekk eller er han en grei fyr? Jeg vet om mange jenter som ikke går inn i et forhold uten å møte eksen hans :)

Anonym poster: 24af51a6b12d959ec00ad8d6ee2b7e7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har en mor som min; hun har alltid insistert på at jeg burde snakke med eksene til de jeg har truffet ;). Finne ut hvorfor det er blitt slutt, feks - og få mistanker avkreftet eller bekreftet om man føler det er noe som skurrer.

Jeg fulgte aldri dette rådet, men kunne nok ha vært spart for mye om jeg hadde gjennomført det ;).

Nå høres det ut som om denne jenta legger opp til noe enda mer selskapelig enn som så (kino er jo ikke akkurat snakke-arena), så det er ikke godt å si. Det beste svaret får du vel ved å spørre rett ut om hva hun ønsker, og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, jeg ser ikke problemet..

Anonym poster: bbe8922222aac670f346113fd7c65778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Kanskje hun har en mor som min; hun har alltid insistert på at jeg burde snakke med eksene til de jeg har truffet ;). Finne ut hvorfor det er blitt slutt, feks - og få mistanker avkreftet eller bekreftet om man føler det er noe som skurrer.

Jeg fulgte aldri dette rådet, men kunne nok ha vært spart for mye om jeg hadde gjennomført det ;).

Nå høres det ut som om denne jenta legger opp til noe enda mer selskapelig enn som så (kino er jo ikke akkurat snakke-arena), så det er ikke godt å si. Det beste svaret får du vel ved å spørre rett ut om hva hun ønsker, og hvorfor.

:klo:

hadde min nesten-kjæreste krevd å få møte min x`er før han vil bli kjæreste med meg, så er det over og ut med han... det betyr jo bare at han ikke har tillit til meg da... og tviler på meg som person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

hadde min nesten-kjæreste krevd å få møte min x`er før han vil bli kjæreste med meg, så er det over og ut med han... det betyr jo bare at han ikke har tillit til meg da... og tviler på meg som person!

Hehe, er jo en grunn til at jeg aldri hadde fått meg selv til å gjøre noe sånt, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man lurer på om en mann er verdt å satse på er det å møte eksen hans det lureste man kan gjøre. Hun har jo vært i samme situasjon selv :)Syns hun han er en drittsekk eller er han en grei fyr? Jeg vet om mange jenter som ikke går inn i et forhold uten å møte eksen hans :)

Anonym poster: 24af51a6b12d959ec00ad8d6ee2b7e7a

Seriøst? Det har jeg aldri hørt om. For meg hadde det vært veldig unaturlig å kontakte eksen til kjæresten min for å høre hvordan han er som kjæreste. En vet jo aldri om eksen er bitter og lyver fordi hun helst vil ha han tilbake..

Spent på hva du får av svar TS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...