Gå til innhold

Møter jenter via facebook


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har funnet ut at typen min har møtt andre jenter bak min rygg.. Vi står ikke i et forhold med hverandre på facebook, og jeg vet at det er denne siden han bruker for å komme i kontakt med disse jentene.

Han sendte nemlig meldinger med noen venninner av min bestevenninne på facebook. Jenter prater sammen, vips viste min bestevenninne det og poff viste jeg dette også. Vi bor ikke i en så stor by, så det kom frem at det ikke bare var snakk om disse jentene for å si det slik han har prøvd seg på.. Men jeg vet han har møtt noen av disse jentene han kontakter.

Mer vet jeg ikke. Den eneste muligheten jeg har får å få vite sannheten er om han forteller meg den selv. Jeg tok det selvfølgelig opp med han; spurte først om han hadde møtt noen andre jenter. Han sa selvsagt nei. Så sa jeg at jeg faktisk VET at han har det, men han fortsatte å nekte for det. Tok det opp med han litt senere igjen, sa jeg ikke stolte på han fordi jeg vet han lyver for meg. Han fortsatte å si nei.

Jeg er født uten et drama-gen, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få han til å virkelig forstå at jeg vet han er uærlig mot meg. Jeg sier jo "jeg VET", så det er sånn sett virkelig ikke mye å mistforstå, men han tror han er flinkere til å lyve enn han er.

Uansett hva som skjer, jeg kommer ikke til å dumpe han før jeg får sannheten.. Hvordan er det "normalt" å reagere? Tror kanskje hodet mitt lurer meg litt, for egentlig burde jeg vel ha kastet han ut av livet mitt for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vet ikke hva som er normalt, men hadde jeg fått høre dette av venninner ville jeg bedt om bevis. Får du det og viser det til han må han jo innrømme det. Ellers ville nok jeg klikka i vinkel og tatt et milelangt avhør som gjorde at gutten sprakk om det var noe sannhet i det.

Han er meget dum om han har gjort dette og trodd at han ikke ble oppdaget, særlig om det er en liten plass og dermed få jenter. Jeg bor i Trondheim, og t.o.m jeg fikk høre av ei "sporadisk" venninne at den nye flørten hennes var typen til ei annen fjern venninne. men si meg, om du ikke får noen innrømmelse, skal du gå og tenke på dette resten av forholdet da? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet ikke hva som er normalt, men hadde jeg fått høre dette av venninner ville jeg bedt om bevis. Får du det og viser det til han må han jo innrømme det. Ellers ville nok jeg klikka i vinkel og tatt et milelangt avhør som gjorde at gutten sprakk om det var noe sannhet i det.

Han er meget dum om han har gjort dette og trodd at han ikke ble oppdaget, særlig om det er en liten plass og dermed få jenter. Jeg bor i Trondheim, og t.o.m jeg fikk høre av ei "sporadisk" venninne at den nye flørten hennes var typen til ei annen fjern venninne. men si meg, om du ikke får noen innrømmelse, skal du gå og tenke på dette resten av forholdet da? :/

Jeg orker egentlig ikke tenke på dette. Vanligvis er jeg ganske flink til å stå opp for meg selv, men jeg har bare blitt så naiv og 'tilbaketrukket' på det her, klarer ikke bli forbanna på han selv om jeg gjerne vil. Som om hjernen min prøver å fortrenge det.. Så han kommer jo på en måte unna med det, og han fortsetter nok også fortsatt, ettersom jeg ikke får vist han at dette er langt i fra greit.

ettersom jeg ikke vet noe annet enn at han faktisk har møtt andre, så har jeg ikke noe å "ta han på", jeg vet jo ikke hva som har skjedd. Prøvde å finne ut hvem disse jentene var, kjenner ikke til noen av de og ikke klarte jeg å finne de. Jeg kan jo likevel fly i flint, men jeg klarer det ikke ettersom jeg egentlig ikke vet noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...