Gå til innhold

DERE MENN PÅ RUNDT 30: Hender det at


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... sjarmere av en 17/18-åring? Altså, uten at dere nødvendigvis ønsker noe forhold til henne. Det jeg lurer på er om det hender at det kribler i magen når dere ser ei spesiell jente på den alderen. Eller er det helt utenkelig / latterlig? Hva må i så fall til for at en ung jente skal kunne sjarmere dere?

Anonym poster: 27a3b07b4a81743f63ab022de2fbe865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan vel finne de tiltrekkende, men å starte et forhold er noe jeg hadde styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Er litt bettav en på 30, skjønner dere. Men alle sammen sier at "han ser bare på deg som et barn, du har ikke sjans". Det var godt å høre noe annet. Er fornøyd så lenge han finner meg attraktiv...

TS

Anonym poster: 4e01c284ff1ba4d7544fe55f7af08baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja

Anonym poster: c16a6341ebad1f67cfffd21b9878f80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er i 20 årene og betatt av 3 forskjellige menn som er 40 og noe:-( Jeg er jo ikke direkte forelsket, men synes de er SÅ kjekke, og alle er single, men jeg vet at jeg ikke kan være med noen av dem.

Disse mennene er ganske like når det kommer til "kvaliteter" de innehar. De utstråler skikkelig trygghet, og er behjelpelige med det som trengs, også holder de seg i form og har ikke anlagt en god ølmage.

Så ja, her går dagene mine med å drømme om disse mennene :sjenert:

Anonym poster: b1f127ddae98d41ccac290c6dd602123

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg er i 20 årene og betatt av 3 forskjellige menn som er 40 og noe:-( Jeg er jo ikke direkte forelsket, men synes de er SÅ kjekke, og alle er single, men jeg vet at jeg ikke kan være med noen av dem.

Disse mennene er ganske like når det kommer til "kvaliteter" de innehar. De utstråler skikkelig trygghet, og er behjelpelige med det som trengs, også holder de seg i form og har ikke anlagt en god ølmage.

Så ja, her går dagene mine med å drømme om disse mennene :sjenert:

Anonym poster: b1f127ddae98d41ccac290c6dd602123

Jeg opplever akkurat det samme! Jeg er ikke direkte forelsket, men drømmer om han (i mitt tilfelle ene) heele tiden...

TS

Anonym poster: 4e01c284ff1ba4d7544fe55f7af08baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva må i så fall til for at en ung jente skal kunne sjarmere dere?

En uutalt forståelse av situasjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis naboen din er en mann på 32 år og han synes du er vakker og skjønn og kommer ned til deg med posten og gjør alt mulig for å få treffe deg, betyr det da at alle menn på 32 år synes at du er vakker og skjønn og har lyst til å komme løpende med posten din til deg?

Mennesker er forskjellige. En gang til: ALLE mennesker er forskjellige. Jeg kan love deg at det finnes menn på 30+ år som vil falle for deg og vil være villige til å gå gjennom et jorde fullt av brennesler og hente honning ut av vepsebol, bare for å få møte deg. Men det sier ikke noe om han du liker.

Flørt litt da. Kan jo være han liker deg tilbake? ; )

Anonym poster: 8f93fcb09b3d23fe4b77e7141c68cb8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan nok skje. Det er stor forskjell på 18/20-åringer der ute, noen er så barnslige at det ikke er mulig å se på dem som annet enn det de er; barn. Men det finnes helt klart noen oppegående jenter med lav alder og allikevel mye livserfaring i forhold.

Jeg lar meg sjarmere av personer, men det betyr ikke at jeg er villig til å involvere meg i en seksuell relasjon eller kjæreste-situasjon sånn helt uten videre. For å komme dit trengs det en hel del mer enn å sjarmere meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svampebob1

... sjarmere av en 17/18-åring? Altså, uten at dere nødvendigvis ønsker noe forhold til henne. Det jeg lurer på er om det hender at det kribler i magen når dere ser ei spesiell jente på den alderen. Eller er det helt utenkelig / latterlig? Hva må i så fall til for at en ung jente skal kunne sjarmere dere?

Anonym poster: 27a3b07b4a81743f63ab022de2fbe865

Det har aldri skjedd meg at noen som er tilsvarende så mye yngre enn meg har sjarmert meg og jeg kan aldri tenke meg at det kan komme til å skje heller. Erfaringsforskjellen er for stor, dessverre.

Men det finnes sikkert de som ville latt seg sjarmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pellepirat

Jeg er 30 og kunne godt ha blitt sjarmert av ei jente på 18, men som en annen bruker nevner; det kommer an på modenhet/utseende/holdning osv. Noen oppfører seg barnslig og er ikke moden i det hele tatt for alderen, andre ser ut som de er noen år eldre.

Og da tenker jeg ikke på de som legger på seg 3-4 lag sminke, tro meg det syns og gjør ikke at man virker mer moden...

Noe forhold el slikt hadde ikke falt meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Vi ble sammen da jeg var 19 og han 30, så jeg håper da at han syntes jeg var sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil jo også si at det er en enorm forskjell på å bli sjarmert eller betatt av en ung jente, enn det og eventuelt bli sammen med/gjøre noe med jenta. Alle kan bli sjarmert, på tvers av alder. Jeg vet at mannen min har blitt sjarmert av andre, og jeg tror nok at en eller to av disse har vært unge. Jeg har også blitt sjarmert av andre gjennom samlivet vårt. Andre mennesker er jo sjarmerende ;)

Det er milevid forskjell mellom å la seg sjarmere, og å f.eks bli forelsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...