Gå til innhold

Kjæresten skjulte noe på telefonen for meg


linsina

Anbefalte innlegg

NEI: dette er ikke en "buuhu, dump han-tråd".. Må bare få ut frustrasjonen min.

Okei, jeg er passe sur/irritert/småleimeg akkurat nå.

Satt å så på iphonen til kjæresten (får lov av hverandre, leser ikke meldinger, ser bare på bilder, spill ect.) og kom over et album på bildene hans. Jeg bare "oi, så mange bilder du har her, har ikke sett de før nå jeg, hehe" og han bare, "de skal jeg se igjennom før du ser på", så gjorde han det da... Så fikk jeg plutselig ikke lov å se på de bildene. Han kommer med noe sånn som "er bare mange gamle bilder her". Jeg gikk ut av rommet og satt meg ute..

Skjønner ikke hvorfor han skjuler det for meg, de gamle bildene. Var forberedt på at det kanskeje er noen fyllefest bilder, og kanskje med noen andre damer, men herregud fortid er fortid, så hvorfor kunne jeg ikke fått sett på de bildene? Nå sitter jeg igjen med følelsen av at han bevisst skjuler det for meg. Aldri skjedd før. Hva skjer??

Latterlig av meg å være småsur/skuffet?

Må bare legge til at jeg ikke hadde skjult gamle bilder for han om han absolutt ville ha sett de.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nemorosa

Har dere vært sammen lenge? Hvis ikke, ville han nok bare skåne deg i tilfelle det skulle ligge noen bilder du ikke ville være komfortabel med å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at det er et nakenbilde av eksen og at han helt hadde glemt det og vil fjerne før du ser.

Anonym poster: 9ff2f5ac4d7e63e938ad534e1fb5b428

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hva det er da.

Spurte, men han sa at det bare var gamle bilder.

Har dere vært sammen lenge? Hvis ikke, ville han nok bare skåne deg i tilfelle det skulle ligge noen bilder du ikke ville være komfortabel med å se :)

3 mnd ca, og det er jo ikke lenge, men det er et såpass seriøst forhold, og han er en relativt tullete ellers også, så hvorfor jeg ikke fikk se de bildene, aner jeg ikke. Har fått sett gamle fest, og tullebilder før. Skjønner ikke hva det er med akkurat disse :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 måneder er jo ganske ferskt uansett hvor seriøst man føler det er. Jeg hadde nok bare latt det ligge og la tiden gå, sikkert bilder av en eks eller noe.

Anonym poster: c162f0b04a9fd9726b5d177e5f94dca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 måneder er jo ganske ferskt uansett hvor seriøst man føler det er. Jeg hadde nok bare latt det ligge og la tiden gå, sikkert bilder av en eks eller noe.

Anonym poster: c162f0b04a9fd9726b5d177e5f94dca2

Må forresten også legge til at når jeg dro hjem var det bare et hadet, og ingen kyss/klem. Så ganske dårlig stemning nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er et bilde han ikke vil at du skal se, er det nok mest for å skåne deg fra å se noe du helst ikke vil se. Hadde han vist deg bildet, og du ikke likte hva du så, hadde du antakelig uttrykt det også.

Uff, bråk blir det visst uansett.

Skal man satse på et forhold er det viktig å ikke grave for dypt i fortida til hverandre, men tenke positivt og se framover! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er et bilde han ikke vil at du skal se, er det nok mest for å skåne deg fra å se noe du helst ikke vil se. Hadde han vist deg bildet, og du ikke likte hva du så, hadde du antakelig uttrykt det også.

Uff, bråk blir det visst uansett.

Skal man satse på et forhold er det viktig å ikke grave for dypt i fortida til hverandre, men tenke positivt og se framover! :smilyblomst:

Hm, ja. Om han ikke ringer meg i løpet av kvelden, så får jeg vel ringe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Jeg er enig med Aldrisur :) jeg skjønner at du ble litt skuffet, men prøv å ikke tenk noe mer over det. Det er lett å legge mer i det enn hva det faktisk var, og sannsynligvis var det ingenting viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...