Gå til innhold

Mannen min "fingrer" seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten hveer natt våkner jeg av at mannen min fingrer seg selv..i rompa!! Er dette normalt?? Jeg har ihvertfall aldri hørt om det før! Jeg synes det er kjempeekkelt, men vet ikke om jeg skal ta det opp med han da det fort kan bli kleint for både han og meg.. Jeg vil jo liksom ikke at han skal føle seg ukomfortabel med at han gjør dette i søvne (tror ihvertfall han sover..) for da veit man jo ikke hva man driver med. Men samtidig vil jeg jo at han skal slutte med det..

Det er liksom skikkelig inn-ut fingring også, jeg kjenner jo senga riste! Ææh, føler meg teit som skriver dette også, men jeg må bare få det ut en plass!!

Anonym poster: 3461dca9b3ddc663c8f1037ed94b15d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er veldig vanlig.skjønner ikke at det er så stort problem

Anonym poster: 3e2c64efb4bdecfebe45650e69c68333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.o

Du er heeeelt sikker på at det er dette han holder på med?

Anonym poster: bedcf66c6b69f1291c991751f069f6f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gift!!!!! Snakk med han om dette :)

Anonym poster: 8f18194ff12d15529897d8b86dac730a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig vanlig.skjønner ikke at det er så stort problem

Anonym poster: 3e2c64efb4bdecfebe45650e69c68333

Ehhh... nei, det er ikke vanlig.

Anonym poster: cdbb2086a471e2129532ea60e5f03516

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si noe om at han burde vaske seg nøye på hendene hver morgen fordi han "klør" seg mye bak når han sover. Du kan også spørre om han har problemer med kløe og kanskje skulle fått tak i en salve.

Anonym poster: cdbb2086a471e2129532ea60e5f03516

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du det selv, at han fingrer seg, eller bare noen snodige bevegelser under dyna?

Tror ikke jeg har hørt om et lignende tilfelle før.

Vet ikke helt hva jeg ville ha gjort, selv om det å snakke med han om det er nok det beste, men sikkert veldig ubehagelig emne å ta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikker på at det er det han holder på med ja, for det skjer alltid når han sover naken. I tillegg ligger han ofte på siden med rompa bar, MOT meg. Så ja - jeg er sikker. Han stønner av og til også. Det er skikkelig ekkelt.. Hvordan skal jeg ta opp noe sånt da?? :sjokkert:

TS

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikker på at det er det han holder på med ja, for det skjer alltid når han sover naken. I tillegg ligger han ofte på siden med rompa bar, MOT meg. Så ja - jeg er sikker. Han stønner av og til også. Det er skikkelig ekkelt.. Hvordan skal jeg ta opp noe sånt da?? :sjokkert:

TS

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

Gjør enda rarere så han ser det. Da kanskje han tar det opp med deg. Da kan du si: Ja, men du da din gris!

Anonym poster: cdbb2086a471e2129532ea60e5f03516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... nei, det er ikke vanlig.

Anonym poster: cdbb2086a471e2129532ea60e5f03516

em jo det er vanlig.vet om meget mange som gjør det.

Anonym poster: 3e2c64efb4bdecfebe45650e69c68333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooy oooy oooy.... ta det opp med ham,en å ikke gjøre det. Dere er jo sammen. Men nei sorry det der er unormal, anderledes hvis han klør seg men skikkelig inn-ut fingring er helt på jorde. Spesielt når han ikke sier noe til deg..?

:hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooy oooy oooy.... ta det opp med ham,en å ikke gjøre det. Dere er jo sammen. Men nei sorry det der er unormal, anderledes hvis han klør seg men skikkelig inn-ut fingring er helt på jorde. Spesielt når han ikke sier noe til deg..?

:hjerte:

Hadde han vært våken hadde han nok reagert, eller ihverfall sluttet når har så at jeg var våken.. Han liker en finger inn der ellers når vi holder på da, så kan jo hende han bare synes det er godt. Men at han gjør det såå ille. Jeg hører jo også at fingren(e) går ut og inn, og han har jo ingen andre hull bak der så..

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært våken hadde han nok reagert, eller ihverfall sluttet når har så at jeg var våken.. Han liker en finger inn der ellers når vi holder på da, så kan jo hende han bare synes det er godt. Men at han gjør det såå ille. Jeg hører jo også at fingren(e) går ut og inn, og han har jo ingen andre hull bak der så..

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

Hvis mannen din liker å fringre seg sjøl, burde han vært ærlig med deg å sakt han liker det. Jeg hadde blir frustrert og tatt det opp med ham, bare si det til han son at han vet det. Du kan jo ikke leve med frustrasjon resten av live ( hva er det han holder på med)...?

:hjerte:

Endret av jessica90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææ, ender vel opp med at jeg må si noe til han, for dette orker jeg ikke å se/høre så mye lengre.. Men det er jo ikke akkurat det letteste emnet å ta opp, så tips til hvordan jeg skal gå fram?? :/

TS

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Hva med under neste sex akt, så rimmer du han? se hva han sier til det ;)

Gjerne stikk en finger oppi rumpa hans også :)

Jeg gjør det med sambo, jeg syns det var ekkelt først siden jeg aldri hadde gjort det før, men nå...er det ikke så ille :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med under neste sex akt, så rimmer du han? se hva han sier til det ;)

Gjerne stikk en finger oppi rumpa hans også :)

Jeg gjør det med sambo, jeg syns det var ekkelt først siden jeg aldri hadde gjort det før, men nå...er det ikke så ille :fnise:

Han bruker å få en finger opp der, for det liker han. Men jeg begynner å lure på om han vil noe mer siden han holder på med dette selv - når han sover...

TS

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om du tar opp dette med han så er det ikek sikkert han slutter med det siden han gjør det i søvne.

Anonym poster: cdbb2086a471e2129532ea60e5f03516

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært våken hadde han nok reagert, eller ihverfall sluttet når har så at jeg var våken.. Han liker en finger inn der ellers når vi holder på da, så kan jo hende han bare synes det er godt. Men at han gjør det såå ille. Jeg hører jo også at fingren(e) går ut og inn, og han har jo ingen andre hull bak der så..

Anonym poster: fe75c5e903869b8088a3176d9b9e5a01

Han MÅ da lulkte på fingeren at han har gjort ting ilø av natta, sånn at han har en ide om dette?

Jeg hadde sagt: Kan du ta på deg bokseren når du skal sove- du holder på med ting i søvne som ikke er spesielt delikat å være tilskuer til.....

Anonym poster: aebacde2caffdbdb84a24d893be0bf2e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Det er jo ikke så ille da, og jeg tror ikke akkurat at du er gift med en skaphomse heller selvom han liker å fingre seg selv i rumpa :)

Og siden han gjør det i søvne så er det ikke mye du kan gjøre egentlig.

Kan jo alltids nevne det for han "Vet du hva du gjorde i søvne igår??"

syns egentlig at du bare skal la det gå jeg..

(Kjøp strap-on og ta han hardt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke akseptert at han holdt på sånn midt på natta, så jeg hadde tatt det opp med han.

Jeg vil ikke en gang at han skal runke i senga når jeg sover der, for ja, hele senga rister jo, og jeg skal jo sove.

Du får bare si til han sånn det er, og hvis han gjør det i søvne og ikke vet at han gjør det, så får du be han ta på seg truse når han skal sove. Det hjelper vel kanskje litt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...