Gå til innhold

Må man ha et dyr når man får dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei nå ble jeg utrolig provosert! Det er ikke slik at alle som ikke liker dyr hater dem? Dette er helt latterlig logikk fra din side.

Da skal det jammen ikke mye til for å provosere deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det finnes folk som liker dyr, men som av ulike grunner ikke kan ha dyr.

Du trenger å nyansere synet ditt litt. Ikke alle som liker og kan ha dyr må på død og liv ha dem. Jeg liker dyr, spesielt katter, men jeg vil ikke ha en selv. Vi hadde en da jeg var barn/ung som jeg elsket, men nå som jeg er voksen selv ønsker jeg ikke å ha ansvaret. Det er av kjærlighet til den katten som jeg i så fall må reise fra "i tide og utide" for å besøke svigers i utlandet, ikke fordi jeg er dyrehater (for det er jeg jo ikke). Jeg unner den rett og slett bedre eiere selv om det finnes ordninger for kattepass.

Anonym poster: b420cd5557761ca8f950c3f429ea8943

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det jammen ikke mye til for å provosere deg!

Ikke når andre ser ut til å evne evnen til logisk tankegang i visse situasjoner, nei.

Anonym poster: e87179c74e118a1e170e6897d1af33b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsom tråd.

Jeg(vi) kommer til å skaffe katt når vi flytter sammen. Men finnes nok de som ikke ønsker dyr, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med en som liker dyr men ikke vil ha selv enn en mann som har dyr og behandler det dårlig. Dyr er tross alt mye ansvar og jeg skjønner godt at ikke alle vil ta slik ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...