Gå til innhold

Eg har funne læraren min på møteplassen.no!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, eg skal la det vere. Eg skjønner no at det er best om eg gjer det. Å sladre til andre i klassen har eg uansett ikkje tenkt å gjere. Det skal vere min løyndom.

TS

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må ikke være noe galt med en for å bruke datingside, jeg brukte det fordi jeg ikke fant noen irl, rett og slett fordi jeg ikek trivdes på byen, og kunne ikke tenkt meg å bli sammen med noen som ofte var på byen. Min kjære var der fordi han jobbet i utlandet på den tiden og dermed var det veldig vanskelig å møte noen i Norge når han ikke var der selv. (Skulle jo tilbake) Så man kan være helt normal, er bare ikke alltid så lett å møte folk når man er voksen. Mye lettere å møte mange nye folk heletiden da jeg var fjortiss enn når man bikker et par og tyve og er ferdig å studere. :)

Over til om du skal kontakte han og mobbe han: Jeg synes nei, synes dere skal ha respekt for han til å ikke gjøre det. Om du virkelig er veldig nysgjerrig så kan du jo alltids snakke med han via møteplassen, men aldri la det komme fram at det var deg. Men da bør du heller ikke fortelle det til HELE klassen din, for da får han til slutt vite det. Det kommer nok til å resultere i at han sletter profilen sin og blir svært skeptisk til å åpne en ny en. Du sier jo du liker han læreren så du unner han vel kanskje å finne seg en kjæreste? :)

Vi synes han er kjekk!!! Derfor vi lurer på hans preferanser.

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes han er kjekk!!! Derfor vi lurer på hans preferanser.

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

Ja, jeg skjønner jo det, men han har registrert seg for å finne seg en å dele livet med, ikke å bli tullet med av jentene i klassen hans. La han være i fred.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok, eg skal la det vere. Eg skjønner no at det er best om eg gjer det. Å sladre til andre i klassen har eg uansett ikkje tenkt å gjere. Det skal vere min løyndom.

TS

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

Det er bra. Ta til deg lærdom. Da blir du etter hvert voksen. "plage" en lærer kan faktisk skade jobben hans uten at det egentlig er det du ville oppnå i utgangspunktet.Og det vil du vel ikke risikere siden du syns han er kjekk. Tenk om han mistet jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Ta til deg lærdom. Da blir du etter hvert voksen. "plage" en lærer kan faktisk skade jobben hans uten at det egentlig er det du ville oppnå i utgangspunktet.Og det vil du vel ikke risikere siden du syns han er kjekk. Tenk om han mistet jobben?

Takk for nokre oppmuntrande ord!

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at dersom man ønsker å ha et privatliv så skal man ikke være lærer? Hvorfor i alle dager skal man ikke kunne forvente å ha privatlivet sitt i fred? Dette handler om respekt for andre mennesker, og ut i fra det skal man jo naturligvis få lov å registrere seg på en nettdatingside uten å forvente at noen elever skulle ødelegge dette for han? Om han oppdager det, vil jeg tro at han fort nok unngår slike sider igjen og det er vel unødvendig dårlig gjort!

Nei, det er ikke det jeg sier.

Som lærer vet han at vgs-elever nesten aldri er mentalt modne, og det burde han tenke over før han oppretter en profil der folk kan kjenne han igjen.

Nei, jeg syns ikke han kan forvente det. Det er ganske naivt å forvente det. Det er snakk om elever på vgs, ikke voksne mennesker.

Selvfølgelig burde elevene la han være i fred, men han kan ikke forvente det. I enkelte jobber må man ta visse forehåndsregler. Man skulle ønske at elevene lot han ha privatlivet sitt i fred, men slik er ikke alltid realiteten.

Jeg støtter på ingen måte elevene, men som lærer kan man ikke forvente at elever oppfører seg som voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig eit positivt svar! Eg skal gjere det. Og til dere to andre. Eg skal ikkje terge han fra profilen. Berre finne ut korleis damar han liker.

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

Ikke et positivt svar, det var bare det svaret du var ute etter.

Du kunne like godt bare skrevet i HI at "alle som ikke er enig med meg, trenger ikke å svare."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Ts jeg synes det er flott at du tok til vett og lot være å "terge"!

Hva er poenget med å finne ut hva slags damer han liker egentlig? Informasjonen er jo ikke til nytte for dere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere nynorskinger altså ... bare la det ligge.

Anonym poster: 850f3aaed07dd2674e118c1b9e8ba2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Ts jeg synes det er flott at du tok til vett og lot være å "terge"!

Hva er poenget med å finne ut hva slags damer han liker egentlig? Informasjonen er jo ikke til nytte for dere uansett.

Jo, eller, kanskje ikkje til nytte, men veldig kjekt i vite! For eg liker han. Han er faktisk drømmemannen... Men eg skal altså ikkje gjere det. Dykk har gjort meg obs på kva konsekvensar det kan ha.

TS

Anonym poster: b563d09a7a161c194babf86a0d4bd38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du på død og liv skal ta kontakt med han må du vente til du ikke er eleven hans mer. Og så må du ta kontakt under en ekte profil slik at han vet hvem han snakker med. Du må regne med at han sannsynligvis ikke er interessert i deg, du er tross alt eleven hans. Det er veldig vanlig å bli forelska i en av lærerne sine. Vi ble faktisk advart mot det på lærerstudiet. Men å seile under falske flagg og tillure seg informasjon er uansett aldri veien å gå. Så du må nok smøre deg med tålmodighet og heller ta kontakt (som deg selv!) når du er ferdig på videregående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det jeg sier.

Som lærer vet han at vgs-elever nesten aldri er mentalt modne, og det burde han tenke over før han oppretter en profil der folk kan kjenne han igjen.

Nei, jeg syns ikke han kan forvente det. Det er ganske naivt å forvente det. Det er snakk om elever på vgs, ikke voksne mennesker.

Selvfølgelig burde elevene la han være i fred, men han kan ikke forvente det. I enkelte jobber må man ta visse forehåndsregler. Man skulle ønske at elevene lot han ha privatlivet sitt i fred, men slik er ikke alltid realiteten.

Jeg støtter på ingen måte elevene, men som lærer kan man ikke forvente at elever oppfører seg som voksne.

Jo, en skal så absolutt forvente! At en blir overrasket over at noe skjer er en helt annen sak - men å forvente noe er på sin plass. Akkurat som jeg selv har forventet at elever og studenter gjør arbeidet sitt, men kanskje ikke blir overrasket hvis det ikke skjer. Så å forvente noe er så absolutt på sin plass. Og denne læreren er i sin fulle rett til å forvente å ha sitt privatliv i fred, akkurat som elevene forventer og ha sine privatliv i fred. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...