Gå til innhold

Hva gjør at noen forumbrukere har mer personlighet enn andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ikke på de som er mye på snikk snakk og er godt likt av hverandre eller de som sier ting bare for å provosere. Jeg tror ikke det har noe med hvor mange innlegg de har heller. Jeg mener de som greier å vise personligheten sin og blir mer ekte for oss som leser hvis dere skjønner.

Det er mennesker her jeg kunne tenke meg å være venn med og syns liksom jeg kjenner dem, men det er mange flere jeg aldri får noe forhold til fordi de ikke blir mer enn ord på en måte :sjenert:

Er det noen som skjønner hva jeg mener og har noen tanker om det? Jeg lurer på om de som har "stor" personlighet på KG er de som har sterk personlighet IRL eller om det er helt tilfeldig :skravle:

Anonym poster: 404e1c3eb95e47a5a38d737cfc4f5413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner hva du mener, men er vanskelig å si noe om fordi jeg kjenner så få KG'ere IRL. Men, jo, jeg tror det er en sammenheng. Sterke personligheter pleier skinne gjennom uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Vanskelig å vite akkurat hva det er, men tror det handler mye om skrivemåte, det å skille seg litt ut og at noen byr mer på seg selv enn andre. Ikke ved å dele private detaljer, men ved å klare å opprettholde en viss grad av personlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje de som skiller seg litt ut uten å være altfor bråkete :fnise: Det hadde vært morsomt å se om de er utadvendte til vanlig :)

Anonym poster: 404e1c3eb95e47a5a38d737cfc4f5413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje utstråling, eller er utstråling noe en må være i samme rom for å merke? :klo:

Anonym poster: e4e9ddf2cc0f09a1f25fe8cc4cf008fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje utstråling, eller er utstråling noe en må være i samme rom for å merke? :klo:

Anonym poster: e4e9ddf2cc0f09a1f25fe8cc4cf008fa

Man hører sjelden om forfattere som har utstråling, så jeg vet ikke helt jeg :fnise:

Anonym poster: 404e1c3eb95e47a5a38d737cfc4f5413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Det er nok litt forskjellig fra bruker til bruker, men det høres jo logisk ut at de sterkeste personlighetene her inne har en sterk personlighet ute irl også, og de mer stille og reserverte brukerne er kanskje ikke de som skriker høyest ute irl .. De jeg har blitt kjent med fra KG er ihvertfall veldig like som de fremstår her inne :)

Men det er vel også ganske logisk at noen ikke tørr å skrike høyest ute i det virkelige liv, og siden man kan være såpass anonym her inne, så tørr de å skrive ting som de vanligvis ikke tørr å si ute blant venner..

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt forskjellig fra bruker til bruker, men det høres jo logisk ut at de sterkeste personlighetene her inne har en sterk personlighet ute irl også, og de mer stille og reserverte brukerne er kanskje ikke de som skriker høyest ute irl .. De jeg har blitt kjent med fra KG er ihvertfall veldig like som de fremstår her inne :)

Men det er vel også ganske logisk at noen ikke tørr å skrike høyest ute i det virkelige liv, og siden man kan være såpass anonym her inne, så tørr de å skrive ting som de vanligvis ikke tørr å si ute blant venner..

Ja, det er sant. Kanskje noen av de mest bråkete brukerne egentlig er stille og beskjedne :fnise: Men jeg tror isåfall det gjelder de som har veldig provoserende meninger, ikke de man blir kjent med på en mer positiv måte :)

Anonym poster: 404e1c3eb95e47a5a38d737cfc4f5413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

For meg er det sånn at noen brukere har jeg et ganske klart bilde av i hodet når det gjelder hvordan de er IRL, imens andre nick har jeg null formening om eller assosiasjoner til på den måten. Jeg tenker det har mye med om de får frem personlighet gjennom innleggene!

Men det bildet jeg har i hodet kan jo fort være helt feil da, så det er ikke sikkert de har fått frem sin "virkelige" personlighet, eller at jeg har lest den riktig.

Selv har jeg mer personlighet muntlig enn skriftlig. Og egentlig ganske forskjellig muntlig og skriftlig, skal du lese personligheten min ut fra KG så må du lese veldig mellom linjene.

Tror jeg iallefall, de av dere som har møtt meg vet vel kanskje dette bedre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Selv har jeg mer personlighet muntlig enn skriftlig. Og egentlig ganske forskjellig muntlig og skriftlig, skal du lese personligheten min ut fra KG så må du lese veldig mellom linjene.

mhm, noen er flinkere til å forumelere seg enn andre, så det har jo en relativt stor betydning for hvordan vedkomne fremstiller seg selv her inne det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null personlighet... :grine::sukk:

Anonym poster: 70a5ab94a8aeb2aae34c4cb9974e1ebc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det du egentlig ser er ett snev av de som virkelig er seg selv. Oppriktig og ekte. Skikkelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har null personlighet... :grine::sukk:

Anonym poster: 70a5ab94a8aeb2aae34c4cb9974e1ebc

..ikke en identitet engang :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man sier hva man mener her, så blir man mobbet. Jeg ser ikke på de du nevner som sterke personligheter.

Anonym poster: 3bc38d83070b705cffb45cb4fe3a87a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

For min del tror jeg noe så enkelt som å velge en avatar og beholde den har enormt mye å si. For det første blir det enklere å huske dem fra tidligere debatter og de får også en mer helhetlig "identit". Samme hva motivet på avataren er for noe.

Den eneste brukeren her inne som jeg har husket i den grad at jeg har lagt merke til at hun byttet avatar (og ikke bare trodd det var en ny bruker, som jeg antagelig gjør ellers) er hunterlady og hun er vel kanskje den mest kjente brukeren her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ikke en identitet engang :ler:

Enda mer :grine: :grine: :grine:

Nå er jeg fullstendig utrøstelig og fullstendig oppløst i tårer (nok til 90 svømmebassenger) og helt ned i kjelleren, nei...helt ned til jordens indre, så ødelagt er jeg...null personlighet og null identitet... :grine:

Anonym poster: 70a5ab94a8aeb2aae34c4cb9974e1ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del tror jeg noe så enkelt som å velge en avatar og beholde den har enormt mye å si. For det første blir det enklere å huske dem fra tidligere debatter og de får også en mer helhetlig "identit". Samme hva motivet på avataren er for noe.

Den eneste brukeren her inne som jeg har husket i den grad at jeg har lagt merke til at hun byttet avatar (og ikke bare trodd det var en ny bruker, som jeg antagelig gjør ellers) er hunterlady og hun er vel kanskje den mest kjente brukeren her inne.

Det hjelper helt sikkert, men noen brukere er gjenkjennelige selv om de har skiftet både avatar og brukernavn. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor.

Hvem tenker du på da? Er lov å si det.

Anonym poster: 3bc38d83070b705cffb45cb4fe3a87a7

Jeg tenker på de som greier å vise personligheten sin uten å rope og skrike ;)

Anonym poster: 404e1c3eb95e47a5a38d737cfc4f5413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper helt sikkert, men noen brukere er gjenkjennelige selv om de har skiftet både avatar og brukernavn. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor.

Jeg tenker på de som greier å vise personligheten sin uten å rope og skrike ;)

Anonym poster: 404e1c3eb95e47a5a38d737cfc4f5413

Hvem da spurte jeg? Jeg spør fordi jeg så for meg hvem du mente.

Anonym poster: 3bc38d83070b705cffb45cb4fe3a87a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

mhm, noen er flinkere til å forumelere seg enn andre, så det har jo en relativt stor betydning for hvordan vedkomne fremstiller seg selv her inne det også :)

Ja, jeg tror f.eks. mange her er litt farget av mange år med akademisk skriving. Selv om forum som dette oppmuntrer til en muntlig tone så formulerer jeg meg fundamentalt annerledes skriftlig enn muntlig.

Nå finnes det akademikere som snakker akkurat som de skriver også, men jeg er ikke en av dem. Jeg prater som en bryggesjauer.

Diskuterte forøvrig akkurat dette i går kveld. Med en annen bruker som skriver som en engel og snakker som en jævel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene flettet og ryddet

Husk at det er ok å diskutere på generelt grunnlag, men vi ønsker ikke at det skulle bli en persondebatt.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...