Gå til innhold

Faller du for en spesiell "type" menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utseendemessig har jeg kun falt for slanke menn over 180. Kan være tilfeldig, kan være at jeg bare liker høye menn...

Av indre kvaliteter faller jeg for blide, smånerdete menn med en del mellom ørene. Ikke den typiske kjekkastypen, er ikke så glad i jålete gutter som tøffer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosette

Nei, jeg har falt for ulike typer, det virker som jeg faller mest for vesen, utstråling og kjemi, slikt som er vanskeligere å definere. Nå er det ikke alle av disse jeg kunne ha vært kjæreste med, naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig stor variasjon, men de fleste er kreative, opptatt av musikk, har humor, er samfunnesengasjerte selv om vi ikke trenger være enige i alt, har empati og et sosialt nettverk av både menn og kvinner.

Anonym poster: 9c436b424a219b1f784027ec11b7e863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forskjellig hva jeg faller for. Og er kanskje litt påvirket av det siste forholdet. Var med en kjedelig trygg mann i mange år, neste ble bad boy, og nå liker jeg en snill, trygg, smart mann. Men alt for tidlig til å se hvordan det går. Både utseendemessig og personlighetsmessig så er det veldig forskjellig hva jeg faller for. Men jeg liker best snille, smarte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...