Gå til innhold

Ble sint fordi han ikke fikk seg noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, det var da særdeles korttenkt av deg å ha ons med en i vennegjengen. Særlig når du allerede hadde liggi med en fra før. Jeg sier ikke at det er riktig, men jeg har full forståelse for at du ble sett på som knulledokka i gjengen, som en tidligere kalte det. Det er gjerne endel puling man ikke får greie på, og når det da er godt kjent at du har hatt deg med 2 stk, tenker gutter at hun har hatt seg med MINST to stk, og et ukjent antall de ikke vet om.

Er rimelig teit av han duden å innbille seg at bare fordi han turte å invitere seg selv hjem til deg, så kom du til å legge deg ned å spre beina. Det må være en fyr med lite erfaring med jenter.

Men imo dreit du deg ut først her, siden du har hatt deg med flere i vennegjengen, og du kan egentlig ikke forvente annet. Det er sånn gutter er, og det kommer ikke til å forandre seg med det første.

Hold dine slutty sider skjult for guttekompiser, ellers er det fort at de føler seg annenrangs og uattraktive, selv om det for deg virker som de ikke er interessert i deg på den måten.

Gjelder denne holdningen for gutter også eller? For disse to kompisene er jo ikke uskyldige de heller. De lå med en i vennekretsen selv. Da har vel de dritet seg ut like mye? Men det er vel typisk at det er jenta som får tyn for det.

Anonym poster: 59c13c9b2fd13d5f92e30f309d26a3ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ikke forstår er ditt behov for å trykke TS ennå lenger ned i søla. Hun har blitt psykisk sextrakassert og det er ikke ok. Hvis man vil ha sex med noen får man prøve seg da, men da må man også tåle et avslag. TS har full rett til å bestemme hvem hun velger å ha sex med, uten at noen menn kan bli sure fordi det ikke blir dem.

:skratte: :skratte:

Anonym poster: 3feeb589260bf25e88cf590886682d48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 2 stykker i mitt liv. Begge het Anders. Betyr det at det forventes at jeg har sex med alle som heter Anders?

Anonym poster: 386eda37317a744033129b7b73c60a3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOmpisen til TS stikker hjem. Hvorfor er det ikke å være en skikkelig fyr? Hadde det vært bedre om han sneik seg inn udner dyna til TS? Greit nok, TS har fått rykte på seg for å være enkel å få til sengs, han prøver alle triks i boka, men feiler. Fint, han blir skuffet og sur og stikker hjem. Det jeg ikke forstår er TS sitt behov for å trykke fyren enda mer ned i søla etter at han innser at han gikk på trynet.

TS fremstår som en kvinne som tror hun kan gjøre hva pokker hun vil her i verden uten at det skal få noen som helst negative konsekvenser. Ubrukelig og arrogant kvinnemenneske spør du meg.

Synes TS overreagerer på dette. At han bare gikk hjem uten å si hadet osv.

Jeg for min del ville synes det var helt ok. Mannen hadde drukket & var full, fikke ikke det han forventet og ønsket seg og var skuffet.Gikk derfor bare hjem. HELT OK SYNES JEG . Ingen vits å kalle det " sint på TS " , men sikkert heller bare skuffet over å føle seg avvist av TS.

Det er helt normale reaksjoner. At man føler seg skuffet etter en avvisning.Så at man bare går - etter en avvisning / skuffelse. Er jo også helt normal reaksjon.

Hadde jeg blitt avvist og skuffet over en mann som ikke vil ha sex med meg, men som jeg hadde veldig lyst på. Så hadde også jeg bare gått - skuffet !!!

Like greit. Når man er skuffet eller i dårlig humør. Er man ikke noe hyggelig selskap for andre uansett. Like greit å bare gå da.

Kvinner henger seg opp i små BAGATELLER og en liten fjær blir til en stor høns for dem...

Dette har jeg også problemer med når det gjelder kvinner jeg omgås/veninner etc selv om jeg selv også er kvinne. MEN - IKKE ALLE KVINNER ER SÅN...IKKE JEG i hvertfall. Dette irriterer meg like mye.

TS - vær glad for at han gikk.

Bedre at han går enn at han maser på deg, utsetter deg for sex-press, eller i verste fall voldtar deg ???? Synes du ikke ?

Bare for å poengtere at det finnes verre ting enn å bare gå uten å si hadet ! Bli skuffet eller sint : ) Det er ikke ulovlig det : )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Det verste her jo ikke at han gikk, men at han trodde det skulle bli sex på han fordi TS har hatt sex med to andre i kameratgjengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var da særdeles korttenkt av deg å ha ons med en i vennegjengen. Særlig når du allerede hadde liggi med en fra før. Jeg sier ikke at det er riktig, men jeg har full forståelse for at du ble sett på som knulledokka i gjengen, som en tidligere kalte det. Det er gjerne endel puling man ikke får greie på, og når det da er godt kjent at du har hatt deg med 2 stk, tenker gutter at hun har hatt seg med MINST to stk, og et ukjent antall de ikke vet om.

Er rimelig teit av han duden å innbille seg at bare fordi han turte å invitere seg selv hjem til deg, så kom du til å legge deg ned å spre beina. Det må være en fyr med lite erfaring med jenter.

Men imo dreit du deg ut først her, siden du har hatt deg med flere i vennegjengen, og du kan egentlig ikke forvente annet. Det er sånn gutter er, og det kommer ikke til å forandre seg med det første.

Hold dine slutty sider skjult for guttekompiser, ellers er det fort at de føler seg annenrangs og uattraktive, selv om det for deg virker som de ikke er interessert i deg på den måten.

Ok, så snudd motsatt vei så blir det slik;

Hvis en gutt i vennekretsen har hatt sex med ei (eller to) av jentene så må han si ja til sex med alle de andre jentene også?

Uansett om der ikke finnes et snev av tenning på vedkommende så skal junior opp i rett og utføre sine "plikter". Enten det eller så må han holde sine horebukk tendenser skjult for jentekompiser ellers så vil de føle seg annenrangs og uattraktive selv om det for han virker som de ikke er interesserte i han på den måten.

Jaja......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes TS overreagerer på dette. At han bare gikk hjem uten å si hadet osv.

Jeg for min del ville synes det var helt ok. Mannen hadde drukket & var full, fikke ikke det han forventet og ønsket seg og var skuffet.Gikk derfor bare hjem. HELT OK SYNES JEG . Ingen vits å kalle det " sint på TS " , men sikkert heller bare skuffet over å føle seg avvist av TS.

Det er helt normale reaksjoner. At man føler seg skuffet etter en avvisning.Så at man bare går - etter en avvisning / skuffelse. Er jo også helt normal reaksjon.

Hadde jeg blitt avvist og skuffet over en mann som ikke vil ha sex med meg, men som jeg hadde veldig lyst på. Så hadde også jeg bare gått - skuffet !!!

Like greit. Når man er skuffet eller i dårlig humør. Er man ikke noe hyggelig selskap for andre uansett. Like greit å bare gå da.

Kvinner henger seg opp i små BAGATELLER og en liten fjær blir til en stor høns for dem...

Dette har jeg også problemer med når det gjelder kvinner jeg omgås/veninner etc selv om jeg selv også er kvinne. MEN - IKKE ALLE KVINNER ER SÅN...IKKE JEG i hvertfall. Dette irriterer meg like mye.

TS - vær glad for at han gikk.

Bedre at han går enn at han maser på deg, utsetter deg for sex-press, eller i verste fall voldtar deg ???? Synes du ikke ?

Bare for å poengtere at det finnes verre ting enn å bare gå uten å si hadet ! Bli skuffet eller sint : ) Det er ikke ulovlig det : )

Unnskyld, men når ble denne gutten avvist for noe som helst?

Han ønsket å sove på sofaen, og det fikk han.

Han prøvde seg jo ikke en gang!

Diffuse budskap får som oftest ingen eller i beste fall diffuse svar.

Han har selv bragt seg opp i denne situasjonen som han ikke mestret i det hele tatt.

Så blir han sur og går hjem og furter.

Han skal gjøre seg mange smertefulle erfaringer før han får snøret i bånn, den typen der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så snudd motsatt vei så blir det slik;

Hvis en gutt i vennekretsen har hatt sex med ei (eller to) av jentene så må han si ja til sex med alle de andre jentene også?

Uansett om der ikke finnes et snev av tenning på vedkommende så skal junior opp i rett og utføre sine "plikter". Enten det eller så må han holde sine horebukk tendenser skjult for jentekompiser ellers så vil de føle seg annenrangs og uattraktive selv om det for han virker som de ikke er interesserte i han på den måten.

Jaja......

Du skal ikke se bort ifra at enkelte menn og kvinner - utsettes for et visst sexpress ja : ) Særlig når man er veldig " deilig " enten man er mann eller kvinne : )

Sån som jeg. Jeg lå med en dum og deilig mann for mange år siden. Så traff jeg han igjen mange år etterpå. Og jeg husket jo fra ungdomstiden min hvor billig,dum og deilig han var...

Så jeg forventet som den største selvfølge - at han skulle knulle meg igjen, når jeg hadde lyst til det.Jeg ble ganske skuffet da han plutselig ikke ville ha sex, ligge med meg.

Der og da kunne jeg ikke fatte HVORFOR ? Vi har jo gjordt dette før, og DA ville han. Hvorfor ikke nå ???

Jeg ble så skuffa at jeg bare gikk fra han- uten å si " hadet " - viktig detalj : )

Men jeg klarte overtale han til sengs. Noen uker etterpå. Så historien endte godt. Jeg fikk det som jeg ville - til slutt. Selv om han skuffet meg noe voldsomt - første gangen...

Han var bare nervøs...stakkars ! Derfor han ikke ville der og da : ) Også menn opplever sexpress : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men når ble denne gutten avvist for noe som helst?

Han ønsket å sove på sofaen, og det fikk han.

Han prøvde seg jo ikke en gang!

Diffuse budskap får som oftest ingen eller i beste fall diffuse svar.

Han har selv bragt seg opp i denne situasjonen som han ikke mestret i det hele tatt.

Så blir han sur og går hjem og furter.

Han skal gjøre seg mange smertefulle erfaringer før han får snøret i bånn, den typen der.

Ja - avvisninger er smertefult ! Det må være " hardt " å være gutt / mann.

Kan tenke meg de opplever avvisninger oftere enn kvinner.

Dette er nok noe enhver gutt bare må lære seg å takle. Og aldri gi opp...tross 50 - 100 avvisninger.Bare fortsette : ) Før eller seinere lykke han nok : ) Verd strevet med damene ...he he

Av og til er jeg utrolig glad for at jeg er kvinne : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - avvisninger er smertefult ! Det må være " hardt " å være gutt / mann.

Kan tenke meg de opplever avvisninger oftere enn kvinner.

Dette er nok noe enhver gutt bare må lære seg å takle. Og aldri gi opp...tross 50 - 100 avvisninger.Bare fortsette : ) Før eller seinere lykke han nok : ) Verd strevet med damene ...he he

Av og til er jeg utrolig glad for at jeg er kvinne : )

Poenget mitt var; Han ble ikke avvist!

Tvert imot; han fikk det han ba om, nemlig å få sove på sofaen.

Når man høyt og tydelig ber om pærer, men mener epler, så kan man ikke bli sur når man faktisk får pærer! Da har man kun seg selv å takke, og ingen andre å være sur på enn seg selv!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var; Han ble ikke avvist!

Tvert imot; han fikk det han ba om, nemlig å få sove på sofaen.

Når man høyt og tydelig ber om pærer, men mener epler, så kan man ikke bli sur når man faktisk får pærer! Da har man kun seg selv å takke, og ingen andre å være sur på enn seg selv!

Han MÅ JO tydeligvis ha merket - at hun var vennskapelig KALD mot han...

Alltså avviste hun han med kroppsspråket sitt. Hun viste ingen tegn på at hun likte han noe særlig eller hadde lyst på han. Han forstod det fort - ble skuffet og gikk...

Han merket på henne - at hun overhodet IKKE var interesert i noe kos med han. Man trenger ikke si allt rett ut...Er jo bare å se på oppførselen og kroppsspråket. At HER blir det ingen kos i kveld...he he Absolutt ingen god stemning for det.Den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han MÅ JO tydeligvis ha merket - at hun var vennskapelig KALD mot han...

Alltså avviste hun han med kroppsspråket sitt. Hun viste ingen tegn på at hun likte han noe særlig eller hadde lyst på han. Han forstod det fort - ble skuffet og gikk...

Han merket på henne - at hun overhodet IKKE var interesert i noe kos med han. Man trenger ikke si allt rett ut...Er jo bare å se på oppførselen og kroppsspråket. At HER blir det ingen kos i kveld...he he Absolutt ingen god stemning for det.Den kvelden.

[/quote

Han må i det minste gjøre en tilnærmelse for å kunne føle seg avvist, synes jeg.

Han ba om å få sove på sofaen, får positivt svar, de prater litt, hun er trøtt, lager til soveplassen hans, og går og legger seg.

Hvis han føler seg avvist fordi hun ikke spurte om de skulle ha sex så sliter han med seriøse problemer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Denne tråden beviser for meg det jeg alltid har ment: ikke knull vennene dine! Og har du først gjort det med en i gjengen så ikke gjør det med fler, det blir bare kaos!

Ellers fins det nok av andre tråder her på KG hvor man har mange venner av det motsatte kjønn, og lyden er: Herregud, jeg tenner jo ikke på mine kompiser!

Men nå begynner jeg å lure.... Er glad jeg ikke er ung i dag, kan ikke huske slike problemstillinger for 20 år siden. Men folk gjorde det nok i det skjulte. Problemet er hvis dette er noe som er kjent i en gjeng, så kan det bli drama og intriger. I TS sin gjeng er dette tydeligvis akseptert, så jeg skjønner ikke problemet ditt. Greit, fyren ble fornærmet og oppførte seg litt merkelig ved at han på en måte "forventet" sex. Men at du ikke vil være venn med ham etter dette? Dere andre er jo tydeligvis venner etter at flere har rotet med hverandre. Fyren fikk vel en knekk i stoltheten, men tror nok du TS overdriver en del her. Hva galt har han gjort? Feilen er vel at han er forelsket i deg, du har vel vært det selv noen ganger, og vet at man er mer sårbar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Du puler på venner og avviser han kompisen som (du inners inne vet) er forelsket i deg og blir fornærmet firdi han blir sur når du behandler han som søppel? Kom deg ned fra pidestallen frøken og innse at når du leker med mennesker sine følelser så skjer ting som dette. Herregud... Kjerring!

Det går over med tid og stunder vet du .. Hev deg over det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes TS overreagerer på dette. At han bare gikk hjem uten å si hadet osv.

Jeg for min del ville synes det var helt ok. Mannen hadde drukket & var full, fikke ikke det han forventet og ønsket seg og var skuffet.Gikk derfor bare hjem. HELT OK SYNES JEG . Ingen vits å kalle det " sint på TS " , men sikkert heller bare skuffet over å føle seg avvist av TS.

Det er helt normale reaksjoner. At man føler seg skuffet etter en avvisning.Så at man bare går - etter en avvisning / skuffelse. Er jo også helt normal reaksjon.

Hadde jeg blitt avvist og skuffet over en mann som ikke vil ha sex med meg, men som jeg hadde veldig lyst på. Så hadde også jeg bare gått - skuffet !!!

Like greit. Når man er skuffet eller i dårlig humør. Er man ikke noe hyggelig selskap for andre uansett. Like greit å bare gå da.

Kvinner henger seg opp i små BAGATELLER og en liten fjær blir til en stor høns for dem...

Dette har jeg også problemer med når det gjelder kvinner jeg omgås/veninner etc selv om jeg selv også er kvinne. MEN - IKKE ALLE KVINNER ER SÅN...IKKE JEG i hvertfall. Dette irriterer meg like mye.

TS - vær glad for at han gikk.

Bedre at han går enn at han maser på deg, utsetter deg for sex-press, eller i verste fall voldtar deg ???? Synes du ikke ?

Bare for å poengtere at det finnes verre ting enn å bare gå uten å si hadet ! Bli skuffet eller sint : ) Det er ikke ulovlig det : )

Jeg syns egentlig det er respektløst for henne som en VENNINNE.

Hva slags venn forventer sex bare fordi du har hatt sex med andre? Så uten å flørte eller si noe selv,bare forvente det, blir han ikke tilbudt sex,så han klikker og drar hjem. Så utrolig patetisk! husk at han verken prøvde seg på TS,eller har følelser for ts,han bare forventet at ho skulle kle av seg :sengekos:

dette er ikke sånn man er med venner! Ho behøver ikke å skyte typen,men jeg hadde ikke ansett han som en venn mer nei.

Anonym poster: fa565ef24cd911a873a0d21cdf66ecc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...