Gå til innhold

Venninnen min sier jeg bør klippe meg kort.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg synes kjempe lang hår er døds pent, og det gjør alle guttene jeg har snakket med og vertfall..

Og hver gang jeg har klippet meg har jeg angret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes ikke hår til rumpa er kledelig for noen. Hva med å klippe opp til midjen dersom du vil:)? Da er er fortsatt langt .

Anonym poster: ce19597f2f0464a6ad455c2068d507bf

Det har jeg ikke problemer med. Det har jeg også gjort før. Jeg varierer noen ganger lengden med 5-10 cm. Klipper også tuppene jevnlig sånn at det ikke blir slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykt hår ned til rumpa er tungt og lite kledelig. Du blir ikke styggere om du klipper en god del. Det blir så voldsomt med så mye hår.

Jeg er forresten ei som maser på min venninne om å klippe seg. Jeg har langt og fint hår selv, men hun har altfor langt og det blir veldig voldsomt. De gangene hun mener frisøren har tatt for mye ser hun mye freshere og lettere ut, og er aldeles nydelig uten å gjemme seg under alt det lange håret. Jeg sier det altså til henne i beste mening, for hun ser drastisk mye bedre ut når hun klipper seg.

Endret av Glynis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du liker det,så drit i det venninden din sier. Det er du som skal trives med håret ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tykt hår ned til rumpa er tungt og lite kledelig. Du blir ikke styggere om du klipper en god del. Det blir så voldsomt med så mye hår.

Hvor mye synes du? Håret mitt er vel cirka 90 cm langt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har extensions.

Jeg er enig i at det å ha langt hår blir en del av identiteten. Jeg tror jeg ville følt meg rar uten håret mitt og den frisyren hun vil jeg skal ha er innmari kort. Jeg tenker jo at hun kanskje er misunnelig...

Så hun synes selv at hun har fort kort hår og trenger extensions, mens hun ville at du skal klippe bort ditt lange, fine som du får komplimenter for. Ingen tvil om det er misunnelsen hennes som taler.

Anonym poster: 20bb90a6833e8709e481eb9041cec096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE KLIPP HÅRET DITT KORT NÅR DU ER FRELST MED SÅ LANGT HÅR!!!

For guds skyld, venninna di er BARE misunnelig. Vær så snill, ikke klipp deg, jeg ber deg!

Anonym poster: c18f107b3e0a9af78f14febd1823fe4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykt hår ned til rumpa er tungt og lite kledelig. Du blir ikke styggere om du klipper en god del. Det blir så voldsomt med så mye hår.

Jeg er forresten ei som maser på min venninne om å klippe seg. Jeg har langt og fint hår selv, men hun har altfor langt og det blir veldig voldsomt. De gangene hun mener frisøren har tatt for mye ser hun mye freshere og lettere ut, og er aldeles nydelig uten å gjemme seg under alt det lange håret. Jeg sier det altså til henne i beste mening, for hun ser drastisk mye bedre ut når hun klipper seg.

Hvis venninnen din liker å ha det langt, hvorfor skal du mase og gnåle på henne om å klippe det på en måte som hun ikke er komfortabel med selv? Selv om hun - etter ditt syn - objektivt sett(?) kler det litt kortere, så spiller det vel fint liten rolle så lenge venninna di liker å ha det langt? Man ser som regel vakrest ut når man føler seg vel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE KLIPP HÅRET DITT KORT NÅR DU ER FRELST MED SÅ LANGT HÅR!!!

For guds skyld, venninna di er BARE misunnelig. Vær så snill, ikke klipp deg, jeg ber deg!

Anonym poster: c18f107b3e0a9af78f14febd1823fe4c

Frelst? Mener du velsignet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE KLIPP HÅRET DITT KORT NÅR DU ER FRELST MED SÅ LANGT HÅR!!!

For guds skyld, venninna di er BARE misunnelig. Vær så snill, ikke klipp deg, jeg ber deg!

Anonym poster: c18f107b3e0a9af78f14febd1823fe4c

Jeg er enig i at du skal beholde den lengden du vil når du er VELSIGNET med så langt hår.

(Unnskyld, men klarer ikke helt å se hva hårlengde og frelse har å gjøre med hverandre :ler: )

:heks:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

this thread is useless without pics

men genrelt sett: langt hår > kort hår.

Endret av kubrak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du klippe deg fordi venninnen din sier det?

Gjør det du selv føler for! Liker du best langt hår, så ja, da beholder du ditt lange hår :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold det lange håret ditt du. Så lenge det er det du vil! Er da ikke venninna di som bestemmer hva du skal gjøre med håret ditt. Si til henne at hun må slutte å mase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min personlige mening:

Skikkelig langt hår er sjelden kledelig, sånn som dette:

http://traditionscustoms.com/sites/default/files/woman_long_hair.jpg

Langt hår er fint så lenge det ikke blir veldig langt:

http://www.babak.ca/Hair-%20New/Long_hair_babak.jpg

Men at du i det hele tatt lurer på om du skal la deg diktere av venninnen din vitner om at du er veldig usikker på deg selv. Selvsagt skal du ikke klippe deg for hennes skyld, uansett om hun sier det fordi hun er sjalu eller fordi hun oppriktig mener du blir finere med kort hår. Det er ditt hår og din avgjørelse.

Anonym poster: a4c861afa29c642aff3b2a8f5fae7a22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig at venninna di sier det i beste mening, uten å være sjalu.

Jeg har ei venninne som har veldig høy panne, og tynt, nordisk hår med midtskill som henger rett ned, og jeg har et par ganger sagt til henne at hun hadde kledd lugg. Men jeg maser ikke...

(Hun hadde sideskill en gang, og det så mye bedre ut!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Det finnes jo en mellom ting da ?:P

Jeg ville IKKE klippet det så kort som veninnen din sier du burde. Jeg kan egentlig love deg at du kommer til å angre! Og klipper du det så kort og blir det ikke lett å få i extension om du ikke liker å ha kort hår.

Men om du selv ønsker en forandring kan du jo klippe noen cm og kanskje tynne det ut litt ? Blir kanskje litt varmt og "tungt" med laangt og tykt hår nå om sommeren ? Ikke at denne sommeren her har vært så varm at det gjør noe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Er det ditt eller hennes hår? Ditt? Ja da gjør DU hva du vil med det! Hvorfor i alle dager er du så opptatt av venninna di mener du skal gjøre med DITT hår at dette er noe du tenker på? Man kan ikke la andre ha en sånn type makt over en!

Anonym poster: c6d645699bc01b746cb7814a1fccb31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha.

Dette minner meg om en "venninne" jeg hadde.

Jeg og søsteren min skulle bli med henne på fest på lokalet der hun bodde (hun hadde flytta til den lille hjemkommunen foreldrene bodde i)

Vi skulle pynte oss før festen og fikk klar beskjed:

Dere må IKKE sminke dere og ha på små topper og sånt som det er i byen. Da kommer ALLE til å se rart på dere :fnise:

Vi tonet sminken kraftig ned og tok på en sømmelig topp og dongeribukse.

Vi dro på lokalet der festen var og hva så vi:

Jentene var så oppdolla og sminket som det går an :skratte:

Vi har ledd mye av det i ettertid, søsteren min og jeg.

Hun ville nok ikke at vi skulle få for mye oppmerksomhet,gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjkkh

Jeg er 50 og har langt hår som både menn og kvinner gir meg komplimenter for. Jeg er helt sikkert penere med kort hår, men jeg trives best med langt hår, så jeg har altså valgt å ha langt, vakkert hår i stedet for å være vakker som korthåret :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha langt hår så har du det, vil du klippe deg så gjør du det. Det er det kun en person i hele verden som kan bestemme, nemlig du :)

Du har så langt hår som du vil ha og hva andre måtte mene eller syns om det skal du ikke bry deg om i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...