Gå til innhold

Han ødela pcen sin og sa det var min skyld og sa at han hadde ja.... drept meg om jeg var der


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nei det er ikke greit å oppføre seg som et rævhøl mot kvinner som du sier, men det at han sa at han ville drepe meg var var vel litt vel overdrevet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vi har kjent hverandre i et halvt år nå.

Ja det med at han sa at jeg skulle slette en venn av ham på facebook sa han i forrige uke, han sa også at jeg ikke skulle trykke så mye "liker" på ting han postet for han kan misforstå sa han, eller når jeg trykket på "liker" på ting hans og mine mannlige venner fra egypt poster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjent hverandre i et halvt år nå.

Ja det med at han sa at jeg skulle slette en venn av ham på facebook sa han i forrige uke, han sa også at jeg ikke skulle trykke så mye "liker" på ting han postet for han kan misforstå sa han, eller når jeg trykket på "liker" på ting hans og mine mannlige venner fra egypt poster

Et halv år, ja. Dere møttes på internettet?

Anonym poster: 0f427e8b3068449e82804fc3c0c83045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke greit å oppføre seg som et rævhøl mot kvinner som du sier, men det at han sa at han ville drepe meg var var vel litt vel overdrevet tror jeg.

Så det er litt i overkant at han ville drepe deg?

Hva mener du med det?

Anonym poster: 0f427e8b3068449e82804fc3c0c83045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei jeg møtte han på ferie i egypt :-)

Men som sagt så ja jeg er redd for å slå opp fordi han sa han kunne drepe seg og jeg vil jo ikke han noe vondt, jeg kommer til å synes så utrolig synd på ham om jeg dumper han :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjent hverandre i et halvt år nå.

I åpningsinnlegget skrev du at dere har kjent hverandre i litt over et år?

Uansett, tror du innerst inne skjønner hva du må gjøre.

Anonym poster: 574910aaf70ffc5ed2df25420f9f061f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ganske naiv. men hvis du vil være sammen med en som sier han vil drepe deg så er jo det faktisk ditt valg, du er et fritt menneske

Anonym poster: 0d7b6211e291d001fea12ef6460b155e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hehe jeg har kjent han i litt over et halvt år mente jeg, 6 måneder 7 dager...

Ja jeg er grusomt grusomt naiv og svak, jeg er egentlig sterk, men jeg må bare finne den følelsen igjen og få selvrespekt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg møtte han på ferie i egypt :-)

Men som sagt så ja jeg er redd for å slå opp fordi han sa han kunne drepe seg og jeg vil jo ikke han noe vondt, jeg kommer til å synes så utrolig synd på ham om jeg dumper han :tristbla:

Jobber han i turistindustrien der hvor du var på ferie?

Han kommer garantert ikke til å ta livet sitt. Det er en tom trussel for å prøve å ha kontroll over deg.

Er det lov å spørre hvor gamle dere er?

Endret av pantertante
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja okei, skjønner takk for alle råd det får meg noe å tenke på, og fortsette å manne meg opp til å ta den riktige avgjørelsen...

Han bor faktisk i et annet land, han er fra Egypt, og kanskje det er bare noe som ligger i kulturen at de sier sånne ting? vet ikke jeg.

Han kommer hit tror jeg neste år om vi fortsatt er sammen.

Han er ikke slem ellers, han gir meg masse komplimenter og kjærlighet, og som sagt han sa at han ikke kunne drept en levende ting.

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7891854

Egyptere er gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får du egentlig ut av dette forholdet? Det eneste positive jeg kan se du har skrevet er at han gir deg masse komplimenter og kjærlighet, men om jeg nå skal plukke de argumentene fra hverandre så ender jeg opp med dette:

Han er en kvinnehatende ferieflørt, og komplimentene og kjærlighetserklæringene er bare tomme ord. Han tror kanskje at de falske komplimentene oppveier drapstruslene, men der tar han grundig feil. Han hvisker deg søte ord for å desperat unngå at du samler nok mot til å dumpe ham, for innerst inne vet han så inderlig godt at han fortjener det.

En mann som virkelig elsker deg vil ikke følge opp kjærlighetserklæringene med å fortelle deg at han skal drepe deg. Han avslører seg selv, og det lureste du kan gjøre er å kvitte deg med fyren så raskt som mulig. Han er allerede i full gang med å manipulere deg og bryte deg ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ja, det er sant, han sa at han ikke fortjener meg, nå vil han gifte seg og han skal kjøpe gullringer sa han og aldri ta av seg ringen mer, og han har også sagt at han forventer at jeg skal vaske huset, lage mat og behandle ham som en baby :popcorn

Jeg er 27 og han er 39 år.

Han sa at jeg gjør han til et monster om jeg maser om at han flørtet med ei at han trenger et rolig fredfullt liv og at han er syk mentalt, eller dårlige nerver tror jeg det betyr.

Han sa også at han ville alene da vi kranglet, og når vi nå er venner sier han at selvfølgelig ikke ville dumpe meg og ikke mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er sant, uffa hva slags mann er det jeg har rotet meg borti, han sier at han hater alle kvinner og ikke stoler på noen av dem da han var sint riktignok da men :sjenert::tristbla:

Jeg blir rett og slett helt satt ut av at en mann kan si noe sånt, det er så sjokkerende, jeg tror ikke han har respekt for kvinner?

Kjenner jeg får nervøs vond mage og blir deppa når jeg tenker på dette :tristbla:

Det er sant jeg må samle mot og gjøre det slutt.

Jeg ble helt sjokkert da han sa det med å drepe meg, jeg har fått en drapstrussel før av en dame som ikke er helt god, så det rippet opp noe så voldsomt uffa kjenner det vrir seg i magen min.

Eneste jeg sa til han var at jeg ikke likte at han hadde chattet med ei og at jeg ville snakke om dette for å føle meg bedre, men da klikket han helt og ble sint og sa han hater mas og ble veldig sint og sa at jeg var som en skolejente.

you are really crazy sa han

Det eneste jeg ville var å snakke om dette sa jeg, for jeg ble lei meg da jeg oppdaget det.han sa mange ganger unnskyld da men så var jeg så dum at jeg tok opp problemet igjen og snakket med ham om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DU synes synd i HAM om du dumper ham? Jeg synes synd på deg om du ikke gjør det!

Anonym poster: 1c27c727028e3a95bc14d2e522813835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan tillate meg å bruke mine fantastiske evner og spå litt om hvordan fremtiden din ser ut med han her:

- du kommer til å ha null kontroll over ditt eget liv, han bestemmer alt, muligens unntatt hvilken farge dere skal ha på kjøkkengardinene.

- han kommer ikke til å løfte en finger når det gjelder hus og hjem, og du må finne deg i å plukke opp hans skitne undertøy fra badegulvet/soveromsgulvet/kjøkkengulvet/whatever til evig tid.

- får dere barn må du regne med at du må gjøre alt, så når 3-åringen ligger og spyr og 1-åringen har magesjau kl 4 på natta så ligger fyren din og sover, mens du må trøste to barn med vondt i magen i tillegg til å vaske ned omtrent hele huset. Og selvfølgelig er det din jobb og ta deg av barna neste morgen også, skulle bare mangle..

- du kan glemme alt som heter sosialt liv, for hvis du en sjelden gang får "lov" til å gå ut av huset, så ringer han deg ca hvert tredje minutt for å passe på at du ikke er utro. Og svarer du ikke så kommer han og tar deg!

Dette blir gøy eller hva? :ironi:

En liten anbefaling til slutt: Gjør det slutt! Det finnes bedre menn enn han der!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amalie

Jeg jobbet i Egypt for noen år siden og kan si som følger: de slår konene sine som en del av disiplin. De har også skrifter som sier hva slags slag konene fortjener i de forskjellige situasjonene. Han sier jo selv at han ikke ønsker å slå deg, men bite deg? Og det på en lite synlig plass.

Han får deg til å føle deg nedenfor, trist og redd? Jeg syns ikke dette kjennetegner en god kjæreste. Han kommer aldri til å ha respekt for deg ettersom kvinner kun blir brukt til å lage barn og ta vare på svigerfamilie og hus i hjemlandet hans. Han kommer ikke til å endre seg! Og du kommer ikke til å endre deg, for du er tross alt norsk. Jeg tror om du lar han komme at du hver dag kommer til å være frustrert og lei deg over måten han er på.

De fleste egypterne som kommer seg ut av landet forlater også sin kjæreste etterpå ettersom den vanlige egypter ikke får lov til å forlate landet.

Jeg håper dette gir litt mer klarhet? Jeg har bodd der og jobbet der, det er riktignok over 5 år siden, men jeg klarer aldri å kvitte meg med den ekle følelsen at mennene der er dyr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og les gjennom tråden og still deg selv dette spørsmålet:

Hvis tråden var skrevet av noen andre, hvilket råd ville jeg da gitt?

Sannsynligvis ville du også gitt dette rådet: Kom deg vekk fra ham, han ødelegger deg.

Ikke utsett det, han kommer til å kjøre på med hele arsenalet sitt av trusler, manipulering, falske kjærlighetserklæringer, innhule løfter og krokodilletårer, det må du være forberedt på. Men det må gjøres, og livet ditt blir 100 ganger bedre etter at det er gjort og du kan rette opp ryggen igjen uten å ha den byrden å slepe rundt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...