Gå til innhold

Utro


Gjest Mona Lisa

Anbefalte innlegg

Gjest Mona Lisa

Jeg har vært tro i mange år med ett unntak som jeg tidligere angret på. I dag ser jeg at få er tro og at det gjør vondt å være den som blir tråkket på. For å beskytte meg selv har jeg bestemt meg for å være konsekvent utro i alle relasjoner i årene som kommer. Masse sex, eventyr og krydder i hverdagen er det jeg vil ha. Og det skal bli deilig å endelig kunne tråkke på istedet for å være offer.

Er det noen her som har god erfaring med å være utro? Hvordan takler du det psykisk? Fortrenge og ikke gå så dypt? Hva er beste måte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miranda2011

Jeg har vært tro i mange år med ett unntak som jeg tidligere angret på. I dag ser jeg at få er tro og at det gjør vondt å være den som blir tråkket på. For å beskytte meg selv har jeg bestemt meg for å være konsekvent utro i alle relasjoner i årene som kommer. Masse sex, eventyr og krydder i hverdagen er det jeg vil ha. Og det skal bli deilig å endelig kunne tråkke på istedet for å være offer.

Er det noen her som har god erfaring med å være utro? Hvordan takler du det psykisk? Fortrenge og ikke gå så dypt? Hva er beste måte?

Du vinner absolutt ingenting på å være utro, så kutt ut den tanken, for din egen del. Tenk om neste mannen du møter er din store kjærlighet, så ødelegger du det ved å være utro.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bedre tips enn å være utro;

Forbli singel og ha "Masse sex, eventyr og krydder i hverdagen" uten å miste selvrespekten din.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Jeg har vært tro i mange år med ett unntak som jeg tidligere angret på. I dag ser jeg at få er tro og at det gjør vondt å være den som blir tråkket på. For å beskytte meg selv har jeg bestemt meg for å være konsekvent utro i alle relasjoner i årene som kommer. Masse sex, eventyr og krydder i hverdagen er det jeg vil ha. Og det skal bli deilig å endelig kunne tråkke på istedet for å være offer.

Er det noen her som har god erfaring med å være utro? Hvordan takler du det psykisk? Fortrenge og ikke gå så dypt? Hva er beste måte?

Kan forstå det dersom du har en partner som har væært utro selv.

Dersom det ikke er tilfelle så ville jeg latt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Hva i all verden? Bare vær singel da, om du insisterer på å pule rundt på alt som kan krype og gå. Slik sårer du hvertfall ikke en som elsker deg, og som tror du er trofast. Jeg har aldri vært utro, og i min vennekrets har jeg heller aldri fått med meg noe utroskap. Høres ut som om du trenger en ny vennekrets som har bedre moral.

"I dag ser jeg at få er tro og at det gjør vondt å være den som blir tråkket på."

Så du ØNSKER faktisk å såre dine fremtidige partnere? :nei: Skjønner at du har blitt såret og skuffet i et forhold eller to, men det å bestemme seg for å bli like jævlig mot fremtidige, uskyldige partnere er bare waay beyond bitterness; det er korttenkt dumskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Et bedre tips enn å være utro;

Forbli singel og ha "Masse sex, eventyr og krydder i hverdagen" uten å miste selvrespekten din.

Skulle til å skrive det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært tro i mange år med ett unntak som jeg tidligere angret på. I dag ser jeg at få er tro og at det gjør vondt å være den som blir tråkket på. For å beskytte meg selv har jeg bestemt meg for å være konsekvent utro i alle relasjoner i årene som kommer. Masse sex, eventyr og krydder i hverdagen er det jeg vil ha. Og det skal bli deilig å endelig kunne tråkke på istedet for å være offer.

Er det noen her som har god erfaring med å være utro? Hvordan takler du det psykisk? Fortrenge og ikke gå så dypt? Hva er beste måte?

Ettersom du nevner det å takle det å være utro psykisk, og det å kunne fortrenge og ikke gå så dypt, så tror jeg at du ikke er rette personen til å være utro. Du sier du vil gjøre det for å beskytte deg selv fra å bli såret, men sånn som jeg leser det, vil det å være utro bli mer ødeleggende for deg.

Tror ikke du er typen til å være utro, for du vil bli skadet av det selv. Så la heller være. Har du problemer med å stole på menn, så vær heller singel. Jeg tror du har best av å være trofast i dine forhold, du ender opp med å bli ødelagt av deg selv om du velger å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Hvorfor ikke bare være singel?

Eller har du et sterkt ønske om å såre andre? I så fall burde du oppsøke psykolog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjerp dere.

Skjønner TS godt, jeg. Hvis hun vil være utro må hun da få være utro..når hele resten av verden er det, som hun sier. De fleste er jo utro, og det er jo naturlig. Det er bare dere som har skylapper og ikke ser det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjerp dere.

Skjønner TS godt, jeg. Hvis hun vil være utro må hun da få være utro..når hele resten av verden er det, som hun sier. De fleste er jo utro, og det er jo naturlig. Det er bare dere som har skylapper og ikke ser det. ;)

Gratulerer, så mye kunne du om verden :)

Kan ikek du og TS bare bli et par også kan dere være "korrekt utad" og utro (les. single) i oppførselen deres utenom.

Vinn-vinn.

Anonym poster: 466b10a73860042c339ac9545d512119

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Er ikke rart forskerne sier det er flere kvinner som er utro enn menn hvis det er sånn alle kvinner skal tenke.. Å være utro fordi du ikke vil bli såret selv er helt patetisk!

Vær heller bedre enn de som er utro. For du kan trøste deg med at de som er utro er ødelagt i hodet sitt fordi de ikke klarer å holde bena igjen for andre, og hvis du har LYST å være utro, så er du like ødelagt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...