Gå til innhold

Ned 5 kg innen september


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Jessda, gått ned neeesten 1 kilo i dag, 900 g. Jeg har jo som mål å gå ned et halvkilo i uka, så dette kan jeg på ingen måter klage på :)

27. juli: 70.4 kg

3. august: 69.5 kg

Har ingen treningsplaner for i dag, jeg skal rydde i huset før det blir Oslotur, og etter det får vi besøk. Men det blir i hvert fall ingen stillesittende dag :)

Kjempebra!

All aktivitet er bra vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LillaGorilla

Det går tregt med meg! Har nå gått fra 61 til 61.5 (ops) til 60.6... det er en liten begynnelse da :P

Idag stoppet vekten på 60.0 blank :P

Er ikke så mye totalt sett, men jeg er bare glad jeg er på rett vei jeg. Snart skal jeg hjem igjen og få optimalisert kostholdet mitt litt og. Har ikke så mye ekstra som skal av, så jeg stresser ikke voldsomt med det. Kan bli vanskelig å få til 5 kg innen september, men jeg fortsetter selvfølgelig :)

Edit: Glemte helt å si at jeg synes dere er så flinke alle sammen!

Endret av LillaGorilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel trengt tatt opp 1kg fra forrige fredag, men jeg er ned 1,2 kg siden tirsdag da jeg hadde en kjempesprekk. Min første siden jeg la om livet mitt 3.januar, men til gjengjeld fråtsa undertegnede i TO dager!

Jeg er 6kg beint fra målet mitt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0.8 kg siden Onsdag. Må legge til at fra Onsdag til forrige Onsdag gikk jeg opp 1.7 kg.

På sent Tirsdag kveld spiste jeg en pose Ostepops, kan det være det som ga utslag på vekta på onsdag? Jeg vet at jeg ikke har gått ned 0.8 kg i fett på 3 dager :fnise:

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er alle sammen!! Jeg er litt usikker på hva vekta er egentlig,siden mensen ikke er over ennå.

Men nå er iallfall vekta på 78.8, -1,1 kg :Nikke:

Prøve å være like slink å bevege meg! Ikke fått gått i går(besøk) eller i dag (på reise i hele dag),men i morga blir det laaang tur! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på! Dere er på riktig vei :tommelopp:

Har vært i en del aktivitet idag og mer blir det senere med husvask og tur med lånehunden.

Imorgen blir det trening og fjelltur for å se om multene er modne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag er veiedagen min, men glemte det i dag tidlig så tar det i morgen. Vil tro jeg har gått opp litt for har vert en helg med mye brus, chips og annet snacks, i tillegg til at jeg har spist brød i stedenfor knekkebrød. :sjenert: Jaja, man har da ferie... blir sånn når man er bortreist ;)

Skal straks ut å gå lang tur da, og så er det trening i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket litt med treneren min i dag og det slo meg at selv om jeg har vært sur og tverr og følt at ting ikke har gått helt veien i sommer så er faktum det at i løpet av juli har jeg gått fra - 42,7kg til -47,5 kg.. og med tanke på at jeg har gått opp 2kg en gang og 1,2kg en annen gang inni der .. så er jo det egentlig veldig bra det. De fleste er jo superfornøyd om de bare går opp 2kg i ferien liksom. Føltes veldig mye bedre når jeg så sånn på det synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

URK,jeg har det utrolig tungt nå....

Jeg holder meg til 1600 kcal og beveger meg hver dag. Gått opp 1,5 kg nå,skjønner ikke hva jeg gjør feil.

Frister så sinnsykt å gå tilbake til å ikke spise noe igjen-det var hardt,men var i det minste slank!

Nå spiser jeg riktig,og går ikke ned. Er så latterlig lei av å slite med dette! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner frustrasjonen din utrolig godt!

Er derfor jeg kastet vekten for lenge siden!

Har du holdt på lenge da? Vi er forskjellige og kroppen din bruker nok litt lengere tid på å omstille seg. Vet ihvertfall av erfaring at å gå tilbake til å spise veldig lite eller ingenting resulterer i mer vekt fordi en gang må du jo spise mer igjen for å faktisk leve og ha noen form for energi.

Tror du burde fortsette med det du gjør og passe på at det ikke blir noe ekstra mat/snacks som du ikke regner med. For meg har det mye å si om jeg har spist bare pittelitt ekstra her og der.

Stå på, og vær stolt over at du spiser sunn mat og trener fordi du vil ha en sunn kropp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Ja,jeg har kjempet med dette i noen år nå. Vil virkelig ikke tilbake dit jeg var,men det ligger der og frister!

Jeg spiser ikke snacks,fører dagbok over alt som går inn munnen..

Takk skal du ha,What! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedaaaaag!

Forrige tirsdag begynte jeg altså med PSMF, og det har gått helt strålende! Før jeg begynte forberedte jeg meg selv på at kanskje kunne komme til å sprekke, siden dietten er så hard, men jeg har ikke en gang vært fristet. Eneste "problemet" er at jeg blir jeg litt :sprettoy::rasende: om jeg får for lite søvn - Men det blir jeg jo gjerne til vanlig også, tingen er bare at jeg trenger minst 9 timer på puta for å unngå å bli helt kake.

Denne uka har jeg spist mye kylling, torsk, magert svinekjøtt og karbonadedeig og masse grønnsaker som spinat, isbergsalat, hjertesalat, brokkoli og blomkål.

Forrige tirsdag var jeg altså 70.0 kilo.

I dag var jeg: 67,8 kilo.

Lår: 59 cm (var 60)

Mage (under navelen): 97 cm (var 98)

Rumpe/hofte: 103 cm (var 104)

Alt i alt har kroppen min krympet litt her og der. Merker det spesielt på puppene.

Det meste er selvsagt vann, jeg har ikke gått ned 2,9 kilo med fett på en uke :lillesky:

I morgen skal jeg ha oppkarbing. Ligger riskaker og venter på meg i skapet! De skal jeg spise før styrketrening i morgen. Merket i går at det var beintøft å løfte når kroppen ikke har fått særlig med karbs på noen dager .... :P

Les gjerne mer om PSMF her:

http://fitnessblogge...f-ekstremdiett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Snilla!

Jeg lurer litt på hvordan denne uka blir. Skal være hos pappa i dag og til torsdag, og der liker jeg ikke å trene, siden naboene har fullt innsyn i stua til alle tider, og det som regel står masse folk utafor :fnise: Men kan få til litt styretrening på rommet mitt, og kanskje utforskje nærområdet litt mer hvis det ikke pøsregner absolutt hele tida. Også trente jeg ekstra hardt i går, fikk plutselig bare mer og mer energi utover dagen! Så det ble først en powerwalk (avbrutt av regnet), så 30 min med Jillian Michaels' Yoga Meltdown, og til slutt en økt 30 Day Shred, nivå 2. Det må jeg si meg kjempefornøyd med :)

Det som er så dumt er at pappa alltid står og lager mat hele dagen, og hele tiden kommer med slike småmåltid (svære) til meg mellom måltidene som jeg MÅÅÅ smake på. Og det er jo alltid så godt! Men jaja, det er jo bare to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Jeg sliter fortsatt, har nok for lite motivasjon. Men jeg har startet å svømme 3 dager i uka da.

Jeg bare gleder meg til skolen starter igjen, for jeg kjeder meg så mye nå, og blir mer småspising.

På fredag skal jeg til kjærsten min og være der i 5 dager, blir nok en del god mat der. Men det posetive er nok at det blir ikke godteri. Og jeg har meldt meg på 100 dager uten godis, starta i går og har klart det til nå. Men de første dagene er tøffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-0.5 kg siden fredag.

Så bra :)

Har kommet meg til faren min nå, og ser han har skuffen full av potetgullposer og noen sjokolader :fnise: Men jeg skal være flink å ikke ta meg noe!! Må bare tenke på all den andre deilige maten som venter meg, og at jeg ikke skal ødelegge appetitten med godteri og snacks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Har kommet meg til faren min nå, og ser han har skuffen full av potetgullposer og noen sjokolader :fnise: Men jeg skal være flink å ikke ta meg noe!! Må bare tenke på all den andre deilige maten som venter meg, og at jeg ikke skal ødelegge appetitten med godteri og snacks...

Årh, er så vaskelig å ha viljestyrke i sånne situasjoner! Man er jo hjemme og skal kose seg og da kommer kosematen på bordet med en gang.. Føler med deg! Klarer du å la være å spise er du jammen flink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hadde tatt det frem i skåler hadde jeg nok sprukket med en gang, men det tror jeg ikke han har noen planer om :) Han vet jeg har holdt opp med å spise slikt i ukedagene, heldigvis.

Nå skal vi straks spise en deilig hjemmelaget kjøtt- og grønnsakssuppe! Namnam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...