Gå til innhold

Jeg vurderer å gjøre noe sykt...


Gjest Hemmelig

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig

Jeg er avstandsforelsket i en kollega. Har hørt at menn brunster ekstra på kvinner når de menstruerer, og jeg vurderer derfor å ta litt mennsblod å smøre det på tingene hans når han ikke ser meg.

F.eks på tingene han har på kontorpulten samt legge et blodig bind utenfor inngangsdøra hans.

På denne måten skal jeg få han til å følge og sniffe etter meg som en hund.

Jeg har ingen sykdommer så han blir ikke smittet av noe.

Jeg har ikke gjort dette enda, men tenker på det.

Er dette syke tanker? Jeg vil prøve alt, for han legger jo faen ikke merke til meg!

Jeg troller ikke. Vær så snill å ikke kom med spekulasjoner om trolling. Hvis noen har noen bedre forslag så kom gjerne med dem. Takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette syke tanker? Jeg vil prøve alt, for han legger jo faen ikke merke til meg!

Han kommer nok til å legge merke til deg, for så å løpe så fort og langt han kan i motsatt retning.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du troller. :gjeiper:

Ingen som er rett i hodet ville vurdert å kline mensblod på en stakkars kars kontorpult. Men du kan jo gjøre det, så mannen klarer å stikke av og bytte til hemmelig adresse så fort som mulig.

Anonym poster: 430eb0356da3da667d8f2fc509d0e546

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Hva skjedde med å flørte på den tradisjonelle måten?

Det funker ikke. Jeg har prøvd. Han flørter bare med andre. Jeg har til og med sagt til han at han er kjekk, men jeg fikk ingen respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det funker ikke. Jeg har prøvd. Han flørter bare med andre. Jeg har til og med sagt til han at han er kjekk, men jeg fikk ingen respons.

Da er det vel kanskje på tide å innse at han ikke er interessert da.

Og jeg tviler på at mensblod kommer til å få han til å skifte mening.

Anonym poster: a0d95dae7262faa7aa1711fc4ea0a22c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker ikke. Jeg har prøvd. Han flørter bare med andre. Jeg har til og med sagt til han at han er kjekk, men jeg fikk ingen respons.

Beklager frøken, but he's just not that into you. Tror du bare skal la han være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eggløsningsslim er mer effektivt, siden det er et tegn på at du ikke bare er fertil, men også klar for parring.

Du får prøve det først, og fortelle hvordan det går. :jepp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Da er det vel kanskje på tide å innse at han ikke er interessert da.

Og jeg tviler på at mensblod kommer til å få han til å skifte mening.

Anonym poster: a0d95dae7262faa7aa1711fc4ea0a22c

Jeg vil jo så gjerne prøve for å se om det funker. Det er jo ikke snakk om å hele en liter mensblod på pulten hans heller. Jeg snakker om noen dråper her, pluss et bind utenfor inngangsdøra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo så gjerne prøve for å se om det funker. Det er jo ikke snakk om å hele en liter mensblod på pulten hans heller. Jeg snakker om noen dråper her, pluss et bind utenfor inngangsdøra.

Igjen: NEI, NEI, NEI!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hemmelig

Igjen: NEI, NEI, NEI!

Greit. Da går jeg for Raven Emeralds forslag om eggeløsningsslim istedet.

Det er gjennomsiktig og synes mindre. Jeg smører litt på eplet eller pæra som han alltid har med seg til lunsj.

Jeg skal gi tilbakemelding og fortelle hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Urk, dårlig trolling.

Jeg blir så lei alle trolletrådene.

Jeg troller ikke. Jeg ba pent i første innlegg om å få slippe spekulasjoner om trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, ikke ødelegg en morsom tråd med gjentagelser om trolle-mistanker. Dustlinger. :jolie:

Om dere tror det er et troll, burde det da ikke være noe problem å

1. Spille med, eller 2. Ignorere tråden, og håpe at den dør ut.

Skjønner virkelig ikke greia med å gjenta, i 4-5-6 poster på rad, at det er et troll. Man skulle nesten tro dere ikke er helt sikre... =P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé! Neste gang jeg liker ei skal jeg søle over kontor pc'n hennes og kalle det for melis. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...