Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!


Gjest Rådløs

Anbefalte innlegg

Gjest Rådløs

Ble slutt med mitt livs store kjærlighet i vinter. Jeg tok henne på ordet og lot henne i fred dessuten trengte jeg å finne meg selv igjen.

Hun har kontaktet meg i noe som ser ut som en vennlig tone. Vet ikke hva hun vil. Føler ikke jeg vet hvem hun er etter siste tiden. Vet ikke hva hun vil. Vet ikke hva jeg vil. Vil ikke bli såret mer. Vil fortelle henne et par ting hun tror om meg som er feil men vil ikke gi dårlig samvittighet...

Er rådløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna... Fuck henne..

Ikke si det til henne. Sannheten er nok at han ikke bryr seg uansett om hun er vennlig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en Mail til henne vel, og si de tingene du vil si- oghvordan du føler det.....

Fikk vondt i magen- trodde innlegget "var til meg".... Kunne vært- og da hadde jeg ønsket at han tok kontakt og ikke lot være.... Jeg hadde iallefall ønsket å høre fra 'min'.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slutt med mitt livs store kjærlighet i vinter. Jeg tok henne på ordet og lot henne i fred dessuten trengte jeg å finne meg selv igjen.

Hun har kontaktet meg i noe som ser ut som en vennlig tone. Vet ikke hva hun vil. Føler ikke jeg vet hvem hun er etter siste tiden. Vet ikke hva hun vil. Vet ikke hva jeg vil. Vil ikke bli såret mer. Vil fortelle henne et par ting hun tror om meg som er feil men vil ikke gi dårlig samvittighet...

Er rådløs...

Si det til henne. Om hun får dårlig samvittighet betyr bare jo at hun tok feil og det er iallefall ikke ditt problem. Vær ærlig - man kan sjelden gå feil da.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Vet ikke hva hun vil. Vet ikke hva jeg vil. Vil ikke bli såret mer. Vil fortelle henne et par ting hun tror om meg som er feil men vil ikke gi dårlig samvittighet...

Fortell henne akkurat dette og så prater dere sammen.

Ta samtalen til etterretning. Sov på det. Prat med henne igjen og så ser du hvor dere havner.

Du har blitt såret en gang før. Det er en risiko for at du kan bli såret igjen.. Neste dame du blir kjent med er det og en risiko for at du kan bli såret. Det er dessverre en del av gamet, men man blir som regel litt klokere hver gang dette skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rådløs

Skriv en Mail til henne vel, og si de tingene du vil si- oghvordan du føler det.....

Fikk vondt i magen- trodde innlegget "var til meg".... Kunne vært- og da hadde jeg ønsket at han tok kontakt og ikke lot være.... Jeg hadde iallefall ønsket å høre fra 'min'.....

Hvorfor tenkte du det? At det kunne vært deg det var snakk om altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har tatt vennskapelig kontakt ganske nylig, etter at det ble slutt i vinter.....

Fordi jeg håper han tar kontakt fordi jeg savner han.... :sjenert:

Fordi han sto i ting som han måtte rydde opp i.....

Fordi jeg tror jeg betydde mer for han enn han klarte å formidle..... :rodmer:

Aske

Anonym poster: ba420bbd2439023564809d1ee93d8b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rådløs

Fordi jeg har tatt vennskapelig kontakt ganske nylig, etter at det ble slutt i vinter.....

Fordi jeg håper han tar kontakt fordi jeg savner han.... :sjenert:

Fordi han sto i ting som han måtte rydde opp i.....

Fordi jeg tror jeg betydde mer for han enn han klarte å formidle..... :rodmer:

Aske

Anonym poster: ba420bbd2439023564809d1ee93d8b4c

Har han svart deg i det hele tat da?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han har svart, kort- men ikke avvisende....

Venter på neste trekk fra hans side, det er 'avtalen'.

Men ikke anelse om hvor jeg har han og hva han tenker....

Føler bare at ting kunne vært annerledes enn det ble....

Hva har du å tape på å fortelle det du vil si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashes to ashes

Det er et faktum at man sjelden blir midtpunktet i et selskap før man har forlatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådløs: hadde det vært bedre om hun tok kontakt på en mer direkte måte: som å si at 'jeg savner deg,kan vi møte?

Eller er du fremdeles så usikker på egne følelser at i bare hadde blitt skremt?

Du sier hun er ditt livs store kjærlighet- men likevel vet du ikke hva du vil? Er det fordi du er redd for å bli såret du sier du ikke vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rådløs

Jeg burde kanskje si "var".

Jeg vet ikke mer...noenting...føler savn, redsel...masse om hverandre...vet ikke hva jeg skal tro om noe mer ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje si "var".

Jeg vet ikke mer...noenting...føler savn, redsel...masse om hverandre...vet ikke hva jeg skal tro om noe mer ;(

Da syns jeg du skal la henne være...

Hun har garantert tatt kontakt fordi hun savner deg- og vil sondere terrenget. Dersom du er like usikker nå som før, er det bedre at du lar det fare og lar henne gå videre.

Vær helt sikker på at det er henne du er glad i om du tar kontakt, hvis ikke lar du være. For hennes del, og for din del.

Aske

Anonym poster: ba420bbd2439023564809d1ee93d8b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rådløs

Etter å ha tenkt litt på det.

Så ja...jeg er forferdelig glad i henne. Og jeg tviler på at jeg kommer til å møte noen som henne igjen og få et så dypt bånd som vi hadde før. Men det gjør meg redd og. Jeg vet jo ikke hva hun vil med den vennlige tonen.

Jeg håper det blir oss to igjen. Men jeg har ting jeg må ordne opp i først. Vet ikke om jeg er klar for enda, om det er det hun vil da. Og det greier jeg liksom ikke å tro helt hun vil heller, det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun er der da.... Det er nå hun har tatt kontakt-fordi hun savner DEG!

Får hun ikke svar eller bekreftelse på at du også savner henne, går hun videre.

Hun hadde ikke tatt kontakt om hun ikke savnet deg.

Så er det opp til deg- å hoppe og satse, eller miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...