Gå til innhold

Damene rømmer når de får høre hvor gammel jeg er..


Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 43 som av de fleste blir tatt for å være betraktelig yngre enn det jeg er. Et barnslig vesen og glatte ansiktstrekk gjør at jentene steiler når jeg forteller min egentlige alder. De trodde jeg var først i tredveåra. Men fra å føle at jeg har draget så rømmer de når jeg sier alderen min. Hva er greia? Vil ikke jenter fra 28+ date menn på over 40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om de på eit eller annet tidspunkt vil ha barn, så foretrekker de gjerne noen litt yngre...

Anonym poster: 5ef2d43bec073547700e5f13015b4278

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er ikke alt vet du ;)

10-15 års aldersforskjell er jo endel, og kan utgjøre mye i modenhet selv om du har et "barnslig vesen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel unngikk jeg menn på din alder. Hovedsaklig fordi jeg ikke ønsket at eventuelle barn skulle vokse om med en såpass voksen far, i tillegg til at man gjerne er, eller gjerne bør være på litt forskjellig sted i livet når man er i 20-årene i forhold til når man er i 40-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du ute etter? Et forhold? Jenter på 28 år vil som regel ha noen litt yngre, fordi de vil ha barn en dag.

Om du er ute etter ONS så kan du jo bare lyve, for da skal du vel ikke møte de igjen likevel... Vil ikke anbefale å lyve sånn egentlig, men tipper mange lyver uansett når de er på søken etter en ONS.

Om du er ute etter forhold, hvorfor går du ikke for noen litt eldre enn 28 år? Er de 34 er det nå "bare" 10 år forskjell iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31 år og jeg synes du er for gammel, rett og slett.

Anonym poster: e732c9b1b5528b6c60c01943470bd563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for gammel selv om jeg ikke vil ha barn. Jeg vil ha en på min egen alder.

Anonym poster: 75e2a9cbe9d3bcf90673288c3e8af389

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sex det er snakk om er det greit- men er det forhold. da hadde jeg nok gått ut døren.

jeg ønsker meg barn.

mamma er yngre enn deg.

Anonym poster: a2532c38fc58b251b3b6670a3f5109d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke har så mye med alderen din å gjøre men oppførselen? Det er ikke veldig attraktivt med en 43 år gammel mann som oppfører seg som en umoden 30 åring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter som liker litt eldre menn, men disse liker jo faktisk at man også ser eldre ut. Prøv å få deg sånn nisseskjegg og lesebriller :lur: Eller gå for noen på din egen alder. Fins faktisk damer over 40 som holder fasongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...