Gå til innhold

noe å bekymre seg for?


Gjest veronica

Anbefalte innlegg

Gjest veronica

Typen og ny venninne

Samboeren min hadde vært på kurs over noen uker, kom hjem å fortalte om alle de hyggelige folkene bortsett fra hun han ble venn med på facebook. Grunn til at jeg tenker litt sånn er at jeg etter litt "stalking" for å finne ut hvem hun var, fant ut at hun er en treningsnarkoman, liker muskler osv på jenter. Noe jeg ikke bryr meg så veldig om, men min samboer derimot, og etter at de ble venner har han plutselig så opptatt av å gå ned i vekt, påpeker at jeg har lagt på meg, selv om andre sier motsatt. Chatten de i mellom kommer opp hver gang jeg logger på dataen, og da ser man ting man ikke bør kanskje, hun skulle på en festival og han fortalte henne hvor innmari lyst han hadde også, noe jeg ikke har hørt et kvekk om :-/

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, typer skal ikke ha kvinnelige venner! Drittsekk - dump han!

Anonym poster: 5db9dca460f61cd50741bdbff3408e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han bør fortelle deg mest mulig og være åpen om vennskapet. Han bør også raskest mulig presangtere dere og håpe at dere to kan bli venninner.

Personlig hadde jeg reagert fordi ny venninne var ikke bare venninne her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Det høres jo litt suspekt ut ja, men hva er det du lurer på egentlig? Du kan jo ikke gjøre noe annet enn å snakke med han om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veronica

Jeg nevnte henne i en samtale en gang og det bare unngikk han, jeg tror problemet mitt er rett å slett det at jeg vil være den sjalu kjerringen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _La Femme

Jeg nevnte henne i en samtale en gang og det bare unngikk han, jeg tror problemet mitt er rett å slett det at jeg vil være den sjalu kjerringen :-/

Å kommunisere om noe er ikke å "nevne noe en gang" i forbifarten. Kommuniserer man forteller man åpent og ærlig den andre parten at man er urolig for noe. I ditt tilfelle, du er urolig for denne andre kvinnen som han har fått kontakt med. Om han syns at du er sjalu - hva så? De fleste, både kvinner og menn, som vil ha partneren for seg selv, blir litt sjalu i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på magefølelsen din, den er ærlig, det er ikke samboeren din. Hvis han ikke hadde sett på henne på en annen måte enn de andre ville han ha vært åpen om kontakten. Hvorfor skal han chatte med henne? Unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Høres shady ut. Spør om du får møte henne du og, er bare naturlig det. Spør også hvorfor han har blitt så opptatt av trening, det kan jo bare være at han har blitt inspirert. Iom at han ønsker at du skal ta mer vare på helsa di så virker det nå som han har planer om å beholde deg ihvertfall.

Hadde dette vært min type og han hadde snakket om slanking og festivaler hadde jeg sagt "å, er det hun som har fortalt deg om det eller? Lol" og latterliggjort greia/dama. Manipulerende kanskje, men hadde ting foregått bak ryggen på meg hadde jeg ikke gjort meg til offer. Jeg hadde ikke likt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er flettet med identisk tråd, og redigert slik at den gir mening mtp at noen av svarene i den ene var kommet før den første var opprettet.

Rainbow81, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...