Gå til innhold

Er hun ute etter typen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne, eller hun er mer en venninne av en venninne. Jeg kjenner henne ikke så godt, men vi har tatt noen øl sammen, og vært på samme fest, der sambo også har vært med. De fant tonen, som venner og har skravlet litt sammen etter det, det plager meg ikke. Typen min har alltid kommet godt overens med jenter og har flere venninner, men det er ikke noe mer enn vennskap ( de kommer på besøk til oss, og jeg kjenner de også).

Det som derimot plager meg litt, er at de ikke hadde snakket sammen på noen måneder. Så skulle jeg avgårde en langhelg til Amsterdam med jobben,nevnte det til henne i en samtale. Dagen hun visste jeg dro sendte hun plutselig masse sms til typen min, virka som hun bare venta på at jeg skulle være borte før hun kontakten ham. Typen sier at det virket som hun flørtet med ham, hun har rykte på seg på å være litt løs, selv om hun ikke er singel.

Jeg er usikker på om jeg skal si til henne at jeg vet at hun pratet masse med typen når jeg var bortreist, for hun har ikke nevnt det selv....

Er hun ute etter ham? Synes bare det var så mistenkelig at hun plutselig skulle ta kontakt igjen med en gang hun visste jeg var borte....

Anonym poster: e08734bf49591435c00e093063389b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ei megge!

Hun har alltid vært ålreit mot meg, og hun tar kontakt med meg for å finne på ting strødd og stadig. Virker jo som hun vil bli bedre kjent med meg.... Men nå har jeg begynt å lure litt på motivene hennes....

Jeglar også tvilen komme henne litt til gode, siden jeg vet hun har samboer selv... Synes hele greia er merkelig

Anonym poster: e08734bf49591435c00e093063389b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har samboer har liten betydning hvis hun er kjent for å være løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt til henne i klartekst at om hun tar kontakt igjen med typen min så skal jeg banke livsskiten ut av henne, forbanna hora.

Hater slike kvinnfolk altså. Men lurer på om hvorfor typen din tok tlf og svarte henne på meldingene om han ikke vil ha med henne å gjøre ?

Det burde være hans oppgave å sette grenser til pågående kvinner først og fremst. Evt ringe typen hennes å si at han må da ha litt mere kontroll på dama si for hun legger seg på rygg for flere enn han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne, eller mer en venninna av en venninne er her også : )

men hun skal alltid flørte med andre sine kjærester, samme om hun syns han er kjekk eller ikke. Hun har veldig dårlig selvtillit og er alltid ekstremt opptatt av hvordan hun ser ut. Hun er egentlig en veldig snill og søt jente, men med en gang det er noen gutter i nærheten skifter hun personlighet helt. Lager en falsk seg selv der hun spiller en rolle som hun tror gutter vil like, finner opp en helt ny seg selv med personlighet og meninger.

Selv om det mange andre gutter i nærheten skal hun alltid gå etter de som er opptatt, slik jeg har tolket dette og måten hun gjør det på virker det for meg at hun prøver å bevise (for seg selv?) at hun er god nok til å få disse guttene, at hun kan få dem til å vise at de vil ha henne selv om de er opptatte. Hun er jo veldig pen med en perfekt kropp, så guttene liker jo så klart oppmerksomheten (så klart gjør de ikke noe mer).

Hun har aldri hatt noen kjæreste selv, og player bare gutter. Hun får dem på knærne etter henne, nesten bedene for å få henne (les: sex etc.) men hun verken kysser eller har sex med de hun player. Hun bare liker å ha makten. De hun har sex med er da bare random gutter som ikke viser henne interesse. Jeg syns det virker som alt bare bunner i veldig lav selvtillit, noe som egentlig er veldig synd i og med at hun egentlig er en kjempesøt og snill jente, og utseendemessing er hun absolutt nydelig.

Anonym poster: d9eda8f31a294eae357a436cb7a505a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Virker som hun er den typen som er ute etter bekreftselse og oppmerksomhet . Hun har vel misforstått din kjæres velvillighet til kontakt, og ønsker å bevise for seg selv at hun kan få ham, eller evt hvor langt han kan gå. Tror ikke nødvendigvis hun er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som hun har et enormt oppmerksomhetsbehov... Har lagt merke til at hun ikke klarer å avvise gutter, selv de innpåslitne gamle gubbene som prøver seg, er hun hyggelig og flørtete mot. Men om hun ikke er interessert i typen min, eller å ha seg med han bak ryggen min, hvorfor tar hun da plutselig kontakt når hun vet jeg skal avgårde?

Typen flørter ikke, har bare vanlig vennskapelig kontakt, men fra hennes side skinner det gjennom at hun har lyst på ham.... Tror jeg, kan jo hende jeg overtolker.

Hennes type mistenker jeg at vet ingenting om dette, og jeg har aldri møtt ham, så får ikke akkurat sagt fra til ham om oppførselen hennes eller. Hun sier at han er sjalu, så tviler på at han vet hva hun driver med....

Mulig jeg dropper det vennskapet....

Anonym poster: e08734bf49591435c00e093063389b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som hun har et enormt oppmerksomhetsbehov... Har lagt merke til at hun ikke klarer å avvise gutter, selv de innpåslitne gamle gubbene som prøver seg, er hun hyggelig og flørtete mot. Men om hun ikke er interessert i typen min, eller å ha seg med han bak ryggen min, hvorfor tar hun da plutselig kontakt når hun vet jeg skal avgårde?

Typen flørter ikke, har bare vanlig vennskapelig kontakt, men fra hennes side skinner det gjennom at hun har lyst på ham.... Tror jeg, kan jo hende jeg overtolker.

Hennes type mistenker jeg at vet ingenting om dette, og jeg har aldri møtt ham, så får ikke akkurat sagt fra til ham om oppførselen hennes eller. Hun sier at han er sjalu, så tviler på at han vet hva hun driver med....

Mulig jeg dropper det vennskapet....

Anonym poster: e08734bf49591435c00e093063389b45

Typen hennes har vel et tlf nr eller fb side ? der du kunne gjort han oppmerksom på det.

Du kan jo snu hans sjalusi til din fordel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, virker som hun har et enormt oppmerksomhetsbehov... Har lagt merke til at hun ikke klarer å avvise gutter, selv de innpåslitne gamle gubbene som prøver seg, er hun hyggelig og flørtete mot. Men om hun ikke er interessert i typen min, eller å ha seg med han bak ryggen min, hvorfor tar hun da plutselig kontakt når hun vet jeg skal avgårde?

Typen flørter ikke, har bare vanlig vennskapelig kontakt, men fra hennes side skinner det gjennom at hun har lyst på ham.... Tror jeg, kan jo hende jeg overtolker.

Hennes type mistenker jeg at vet ingenting om dette, og jeg har aldri møtt ham, så får ikke akkurat sagt fra til ham om oppførselen hennes eller. Hun sier at han er sjalu, så tviler på at han vet hva hun driver med....

Mulig jeg dropper det vennskapet....

Anonym poster: e08734bf49591435c00e093063389b45

Tror ikke du overtolker. Poenget er vel at når man ønsker oppmerksomhet så er det det man søker. Hun er sikkert også veldig selvopptatt. Hun tolker typen din sin normale vennlighet som flørting. Det er ikke så mye å diskutere egentlig. Noen er bare slik. De får kick av å utkonkurrere andre.. De psykologiske motivene for det kan sikkert komme av mange ting. Mitt tips er bare å holde øye med henne. Og så tror jeg du gjør lurt i å være så direkte som mulig. Når hun blir gjennomskuet kan det tenkes at det mer eller mindre ubevisste spillet hennes blekner litt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...