Gå til innhold

Avtale at man er kjærester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det egentlig vanlig å avtale at man er kjærester? Jeg og dame har bare hengt sammen og egentlig aldri spurt hverandre eller sagt "er vi kjærester nå, eller?" 2 år nå, og fortsatt ingen offisiell dato eller noe.

Anonym poster: 9bada69b7263cc44a43f6e6b3fb00c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stronger

Ikke akkurat avtale, men pleier å bli noe ala "Kan jeg kalle deg kjæresten min nå? :-)". Spørs jo helt hvor seriøse dere er, planer om å flytte sammen? Sover mye hos hverandre og er åpne om forholdet til andre? Dere må jo ha en slags enighet om at det er dere to og at dere ikke er ute etter andre? Jeg og min kjære var vel praktisk talt "kjærester" en stund, oppførte oss som det osv.. Men vi har en offisiell dato der vi fant ut at det var det vi ville og at man kunne kalle den andre kjæresten til familien og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min ble raskt enige om at vi skulle være eksklusive, altså at vi ikke skulle holde på med andre enn hverandre, men vi kalte oss fremdeles ikke kjærester. Etterhvert så spurte han om han kulle kalle meg for kjæresten sin, og det ble jo da på en måte vår "offisielle dato". I teorien så var vi sammen lenge før det i og med at vi oppførte oss som kjærester og var eksklusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planer om å flytte sammen?

Nei

Sover mye hos hverandre og er åpne om forholdet til andre?

Ja.

Dere må jo ha en slags enighet om at det er dere to og at dere ikke er ute etter andre?

Jeg tror begge tar det som en selvfølge :gjeiper:

Anonym poster: 9bada69b7263cc44a43f6e6b3fb00c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er vanlig eller ikke, vet jeg ikke. Men jeg synes det er greit å vite det helt sikkert om man er kjærester eller ikke.

Kjæresten min spurte om vi var kjærester og fra da av var vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...