Gå til innhold

mann uten lappen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hadde jeg først falt for en mann, og det etterpå viste seg at han ikke hadde lappen, ikke kunne svømme, ikke kunne gå på ski eller what ever, så hadde ikke det drept følelsene mine for ham.

Om en person hadde manglet flere av disse egenskapene, og verken kunne kjøre bil, svømme eller gå på ski, så tilsier jo det en viss grad av tiltaksløshet.

En av de største tragediene du nevner er folk som ikke kan svømme. Dette er en livreddende egenskap som kan redde livet ditt om du er uheldig og faller i vannet, og det er så enkelt å få til.

Slike ting får folk til å fremstå som mindre ressursfulle. Om noe galt skjer, så kan ikke den personen hoppe ut i vannet og redde deg, og han kan heller ikke kjøre deg til sykehuset som en ulykke har skjedd (han kan selvsagt prøve, men om han aldri har øvelseskjørt en gang...)

Jeg synes det er enkelte ting voksne mennesker burde kunne. Svømming er en av de tingene. Å ha lappen trenger man kanskje ikke ta med en gang man blir 18, men helst i løpet av 20-årene. Det å gå på ski går vel fint, selv om jeg synes det er stusselig med nordmenn som ikke kan gå på ski, så skjønner jeg jo at akkurat det blir litt drøyt å forlange

Anonym poster: edd055039338e3fae3bc9b04992068fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...