Gå til innhold

mann uten lappen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du blitt sammen med en mann uten lappen?

Anonym poster: fca7ba18e8c843af92dd426788824a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du blitt sammen med en mann uten lappen?

Anonym poster: fca7ba18e8c843af92dd426788824a3e

Jeg er sammen med dame uten lappen. Det går greit.

Hun trenger ikke å kunne nøyaktig det samme som meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det jeg erfarer er det mange uten lappen i storbyer. Hvorfor? Det er såpass godt kollektiv tilbud at de ikke trenger sertifikatet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Har ikke lappen selv, og selv om det er praktisk at en av oss kjører bil, er jeg jo innstilt på å leve sånn at bil ikke er nødvendig.

Anonym poster: 94eaa1163a31930d7b6831c8325ac266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Jeg har lappen, men har ikke bil, har aldri hatt det og klarer meg kjempefint uten. Å være sammen med en som også har erfart at det er faktisk mulig å leve et moderne liv UTEN bil, hadde bare vært en bonus :)

Og hadde jeg først falt for en mann, og det etterpå viste seg at han ikke hadde lappen, ikke kunne svømme, ikke kunne gå på ski eller what ever, så hadde ikke det drept følelsene mine for ham.

Endret av NullHull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke kunne svømme,

Jeg kjenner ei dame som avviste en mann fordi han ikke kunne butterfly. Men jeg mistenker at det betydde noe annet. At det å kunne buterfly egentlig betyr å kunne bruke kroppen på en kraftfull og deilig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har ikke lappen. Ikke jeg heller. Ser ikke på det som et krav når det gjelder kjæreste. Vi har begge lyst til å ha lappen men akkurat nå har ingen av oss råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du ikke kjøre selv ?

Anonym poster: 7498cabc1b91158c586443c21787fabf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg, så lenge han ikke forventer at jeg kan kjøre ham overalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Cherry

det er ikke noe som er viktig for meg. eksen min hadde ikke lappen. han har skikkelig dame draget må jeg si! det stopper ikke han for å si det slik;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke - jeg liker ikke å alltid måtte være sjåfør for folk hele tiden. Det er riktignok hundrevis av grunner til at folk ikke har tatt lappen, men da kan de heller ikke forvente at jeg skal gidde å kjøre dem overalt. Jeg har jo et liv jeg også.

Eksen min hadde ikke lappen, og jeg holdt på å gå på veggen. Hver gang vi skulle ut ble det forventet at jeg alltid kunne kjøre, noe som endte opp med at jeg var den eneste som satt edru hele kvelden, og var den eneste som endte opp med å kjøre hjem han og alle kompisene hans.

Klart, det er bare jeg som er litt sær siden jeg har brent meg før. Min nåværende kjæreste har både bil og lappen, noe som er veldig, veldig behagelig, for da slipper jeg å være den eneste sjåføren av oss. :)

Men generelt sett: At han ikke har lappen fordi han ikke har hatt tid eller økonomi til å ta den er ikke en dealbreaker. Hvis han ikke har lappen fordi han har kjørt i fylla har han brutt ett av de viktigste prinsippene i livet mitt, og da har vi sannsynligvis så lite til felles at jeg uansett ikke har noen interesse av han. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp::fy_fy:

Mann uten lappen er totalt uaktuelt. Spiller ingen rolle om han er verdens vakreste, flotteste og snilleste mann som hadde vært 110% match for meg.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men jeg ville nok forsøkt å inspirere han til å ta lappen. Både mannen min og jeg har lappen, og i en hektisk hverdag med småbarn er det uvurderlig at begge to kan kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jytte

Tror det kommer an på hvor i landet man bor. Her er det å ha lappen det normale, og jeg har aldri vært sammen med en mann som ikke hadde lappen, så jeg hadde nok stusset om jeg traff en voksen mann som ikke kjørte bil.

I min familie kjørte alle bil, til og med min gamle mormor. Og jeg hadde sett for meg at man blir veldig bundet dersom man ikke har lappen. Vi liker bilferier og da er det veldig betryggende å vite at begge kan ta over kjøringen for den andre om nødvendig.

Dersom voksne folk ikke har lappen så blir det ofte forklart med "jaja, han kommer fra Oslo og der er det visst ikke så vanlig at alle har lappen".

Jeg kjører ikke til daglig, sykler til og fra jobb. Men vi har bil i familien, som for det meste brukes av mannen min.

Begge ungene mine har lappen - de tok den begge så snart de hadde mulighet til det. Veldig greit å ha unger som kjører bil og kan hente oss hvis vi er på fest eller en tur på byen.

Må kanskje legge til at jeg hater bussen - kan ikke fordra å være avhengig av buss. Upraktisk og veldig lite komfortabelt.

Så ja - jeg ville nok helst hatt en mann med lappen .. og det har jeg heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenkt meg å ha en kar som ikke har lappen.

De kjekkeste karene er nemlig de som cruiser rundt i en stylet BMW med fett musikkanlegg og et romslig baksete.. :gjeiper:

Hilsen jente fra bygda

Anonym poster: 184049560560aa5271cfcb652af32750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kunne du blitt sammen med en mann uten lappen?

Anonym poster: fca7ba18e8c843af92dd426788824a3e

Er det kun tilfeldigheter at du ikke har lappen, eller er det en spesiell grunn for det?

Hvis dette er noe du f.eks. ikke har rukket å gjøre, så er det bare å si det som det er, og ingen vil vel reagere på det. Men det kan vel hende noen vil henge seg opp i det dersom det er noe spesielt som ligger bak, og som gjør at du aldri vil ta førerkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...