Gå til innhold

Hadde du godtatt dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen til mannen min har begynt å like alt han gjør på facebook. Kommenterer bilder, liker statuser og sender poke hver eneste dag. Han er heldigvis ærlig og sier hun poker. Hun er alltid på chatten og vil chatte med han der og. Ikke ofte han svarer da, men de chattet litt før. Jeg undrer meg på om hun tror hun kan få han tilbake? Er for mye forlangt å be han slette henne, så det krever jeg ikke, men hadde dere skrevet noe til eksen? Hun er etablert selv, så det er utrolig at hun skal vise min mann så mye oppmerksomhet. Vil ikke virke sjalu heller, men når siden kun består av hennes liker, kommentarer så begynner jeg å lure litt.

Anonym poster: 1b7882338a3e776172ba162066211f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du synes det er veldig ubehagelig bør du vel ta det opp med mannen din, så kan han snakke med henne. Jeg ville bare latt det gå. Skjønner godt at det ikke føles noe bra, men så lenge du stoler på mannen din er det jo ikke noe å være bekymret over. Du kan jo evt. spamme han hver gang dere finner på noe koselig sammen "Tusen takk for den herlige middagen, min elskede" ;)

Anonym poster: 244e8ba64c5ba383cba564887a034a7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for mye å forlange hvis du spør han om han kan slette henne. Han kan gjerne gjøre eksen oppmerksom på at dette er upassende før han sletter henne. Ikke la en eks være en tredjeperson i forholdet deres. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært tydelig på at jeg ikke hadde likt aktiviteten hennes. Det behøver ikke være sjalusi det står på, og det kan du gjerne forklare til mannen din :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg absolutt ikke likt. Ikke for å skremme deg altså, men er litt av den sjalue typen selv, dessverre :sjenert:

Mamma sa alltid "det er en selv det går utover, så prøv å ikke bry deg."

Er selvsagt enklere sagt en gjort.

Hvor lenge siden var det slutt mellom dem?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Har du kontakt med din x?

Får du se hva de skriver?

hadde jeg vært deg, hadde jeg nok prata med han å forlangt at han skulle slette henne. Hva er så viktig at de må snakke sammen ofte da? (Regner ikke med at de har barn sammen siden du ikke nevnte det,da hadde du jo bare måtte tåle kontakten:)

Lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok på sett og vis godtatt det, så lenge det var tydelig at mannen ikke var interessert og ikke gir oppmerksomhet tilbake. Hun kan jo f.eks. ikke poke ham hver dag med mindre han faktisk poker henne tilbake. Og å chatte med ham vil til slutt bli ganske kjedelig for henne om han aldri svarer, og i så fall kun i korthet og ofte nevner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden de var sammen og ingen barn. Tror han synes det bare er sjarmerende at han får litt oppmerksomhet.Håper ikke han ønsker videre kontakt. Hva hun ønsker kan jeg ikke vite. Nettverden er ikke bare moro nei. Hvis en eks av meg hadde vist meg slik oppmerksomhet, så ville jeg blitt innbilsk selv, men det kan være hun bare liker alt han skriver og gjør på? :sjenert:

Anonym poster: 1b7882338a3e776172ba162066211f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fikk melding av x da vi var i Hellas i sommer. Der sto det at moren hennes hadde død uventet og at hun ville bare si i fra, siden han (min samboer) også kjente hun som døde.

Da ble jeg sint, og forlangte at han skrev "Kondolerer.Kutt kontakt!"

da fikk han tilbake at de begge hadde gått videre så han trengte ikke bekymre seg..

Hater den j*vla h**a... :kjefte: beklager, men stoler ikke på henne :sjenert:

Anonym poster: dc60b71fccdda7d0600b9e56337c678d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fikk melding av x da vi var i Hellas i sommer. Der sto det at moren hennes hadde død uventet og at hun ville bare si i fra, siden han (min samboer) også kjente hun som døde.

Da ble jeg sint, og forlangte at han skrev "Kondolerer.Kutt kontakt!"

da fikk han tilbake at de begge hadde gått videre så han trengte ikke bekymre seg..

Hater den j*vla h**a... :kjefte: beklager, men stoler ikke på henne :sjenert:

Anonym poster: dc60b71fccdda7d0600b9e56337c678d

det var vel det man kan kalle meggete oppførsel fra din side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vel det man kan kalle meggete oppførsel fra din side.

Som eg skulle sagt det sjølv! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vel det man kan kalle meggete oppførsel fra din side.

Ja, beklager om du oppfatter meg sånn. Men jeg er bare ærlig :lillesky:

Hadde du vært klar over hvordan hun behandlet han igjennom deres 5-6års lange forhold hadde du nok vært enig med meg. Hun er dessverre forferdelig!

Anonym poster: dc60b71fccdda7d0600b9e56337c678d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så snill hun her heller, evig utro mot alle sine partnere. Og hun har hatt maaaaaaaaaaange forhold. Er meget løs for å si det slik. Selvfølgelig klarte hun å sjarmere min mann også, men det var lenge før min tid. Jeg kan ikke være sur for fortiden, men når alle vet hvordan denne dama er. Fatter ikke at noen kan være slik. Hvordan blir de slik egentlig?

Anonym poster: 1b7882338a3e776172ba162066211f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Da jeg og typen min akkurat hadde blitt sammen opplevde jeg det samme. Den ene eksen hans skrev til og med brev til han på facebook hvor det sto at han var det beste som noen gang hadde hendt henne og at hun alltid kom til å være der for han. Ikke akkurat gøy. Hun ene slutta å skrive når han sa i fra til henne og spurte om hun var dum. Hun andre tok ikke hintet, og da jeg sa i fra selv lo hun meg bare opp i trynet, men hun slutta å skrive til han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk er at det kun er kvinner som holder på å plage eksene sine på denne måten. SKJERP DERE! Er det slutt, så er det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en måte å tro man har makten på, at kvinnen skal styre mannen eller noe. Og at hun fremdeles er attraktiv, og at han skal tenne seksuelt på dem enda...Tror det må være noe slikt. Dumme kvinnfolk!

Anonym poster: 1b7882338a3e776172ba162066211f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med dette. Jeg har et ok forhold til alle mine ekser, og synes det er et godt tegn at mannen min har det til sine også. Hadde heller blitt skeptisk dersom han ikke hadde vært på talefot med noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde de hatt barn så hadde det vært ok, da bør man jo være venner. Har man ikke barn og ikke er venner i virkeligheten (dvs utenom Facebook) så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan slette henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det heller opp med mannen din, så kanskje han kan si noe til henne. Det kan fort bli drama ellers :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ærlig talt ikke hva som er verst; Damer som ikke klarer å holde fingrene unna opptatte menn, mennene som ikke klarer å sette grenser, eller kjærestene som står der med hendene på hoften og forteller mannen hvilket svar han skal sende og behandler ham som et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt det og håper ikke samboeren min hadde satt meg i en situasjon der jeg måtte ha bedt han slette henne. Synes han burde gjort det for leeenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...