Gå til innhold

Jeg hater kompisen til samboern min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff!

Må få ut frustrasjonen min litt her!

Samboern min har en kompis, som jeg ikke forstår hvordan han kan være venn med.. Han er så ekstremt irriterende, nedlatende og EKKEL!

Han snakker stygt om andre overvektig (og er ekstremt overvektig selv)

Vokabularet hans består av fitte, hore, neger, pikk, anal sprengte ***

Altså.. seriøst, jeg klarer ikke skrive alle de ordene han bruker for å utrykke seg.

I tillegg til det så har han jo en sønn da. Stakkars gutt.

Moren til barnet virker grei, men det må jo være noe som ikke stemmer når hun klarer å bo med en som snakker sånn foran sønnen hennes.. Eller henne selv for den slags skyld.

Det gikk over grensen min idag da han var frekk mot meg og jeg ba han om å snakke normalt. Da sa han et eller annet dritt tilbake og jeg ble faktisk litt sjokkert. Så da sa jeg at han burde skuffe seg litt oppdragelse og så kommer han tilbake med at jeg burde skaffe meg IQ.

Altså.. Seriøst, IQ?

Dette menneske som mener at NAV er helt på tryne fordi at de mener at han må bruke opp de 20 000,- før han ber om sosial stønad fra dem skal snakke til meg om IQ?

Han mener at han ikke trenger å jobbe fordi han koser seg hjemme med støtten han får fra nav..

Er det rart det koker over for en som meg som har slitt ræva av seg for å bli frisk de 2 siste årene for å slippe å være i NAV systemet når en person som han begynner å prate om min IQ?

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som hadde slengt dritt til meg i mitt hjem, hadde ikke vært velkommen mer i mitt hjem, uansett hvor kompis med sambo han hadde vært.

Dersom sambo hadde syntes det var greit at en kamerat av ham holdt på slik, så hadde jeg blitt rasende. Og jeg hadde seriøst nektet denne vennen adgang så lenge han ikke skjerpet seg.

kjærsten din kan være sammen med ham steder der du slipper å møte ham, kan han ikke det da?

Jeg er stort sett for å klare å komme overens med hverandres venner, men jeg hadde ikke funnet meg i en som snakket stygt til meg eller andre rundt meg.

Anonym poster: d76fc8288b35d1e517f3a8a732a90afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er samboeren din? Er de barndomsvenner?

Samboern min er jo enig med meg og syns at han er helt idiot, men alikevel så er det omtrnt den eneste vennen hans.. Skjønner alikevel ikke vitsen i å ha en sånn venn. Men.. De har det vel gøy sammen når de " leker " sammen.

Hele fyren gjør meg kvalm.

Skulle sånn ønske at kjæresten min fikk en ordentlig kompis , en voksen og hyggelig kompis!

Kjæresten min er sånn som alltid stiller opp for andre , men når han trenger hjelp så snur venner og familie ryggen til!

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Har du noen mannlige venner som samboeren din kan overta/dele?

For ikke å snakke om kjærestene til vennindene dine.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som hadde slengt dritt til meg i mitt hjem, hadde ikke vært velkommen mer i mitt hjem, uansett hvor kompis med sambo han hadde vært.

Dersom sambo hadde syntes det var greit at en kamerat av ham holdt på slik, så hadde jeg blitt rasende. Og jeg hadde seriøst nektet denne vennen adgang så lenge han ikke skjerpet seg.

kjærsten din kan være sammen med ham steder der du slipper å møte ham, kan han ikke det da?

Jeg er stort sett for å klare å komme overens med hverandres venner, men jeg hadde ikke funnet meg i en som snakket stygt til meg eller andre rundt meg.

Anonym poster: d76fc8288b35d1e517f3a8a732a90afe

Jeg sa det til samboern min ista, jeg blokkerte nummeret til kompisen hans for sms og samtaler. Jeg orker rett og slett ikke den fyren lenger!

Jeg ga klar beskjed til samboer ista at jeg skal ikke ha et sånn menneske i mitt hjem! I tillegg er jeg gravid og lunta er ikke akkuat lang. Har hatt mine diskusjoner med denne kameraten tidligere og jeg ender opp med å bli så irritert over dette dumme menneske at jeg får lyst til å denge løs på han med en hammer !! :gjeiper:

Nå som jeg er gravid føler jeg at lysten på å angripe bare blir sterkere :fnise:

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen mannlige venner som samboeren din kan overta/dele?

For ikke å snakke om kjærestene til vennindene dine.

hehe, ja! Men de bor i en annen by :(

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør jeg sånn seriøst om samboern min instisterer på at han skal komme inn??

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør jeg sånn seriøst om samboern min instisterer på at han skal komme inn??

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Jeg personlig hadde sagt klart ifra om at dersom han mente han overstemte meg på hvem som kommer inn i vårt hjem og ikke, så kom jeg seriøst til å måtte tenke igjennom om jeg følte det var rom for meg i dette hjemmet.

Men så er jeg gravid og streng da!

jeg ville ALDRI bedt noen inn i vårt felles hjem, som min samboer ikke ønsket å ha der. Og jeg forventer faktisk det samme tilbake.

Jeg ville spurt ham hvorfor han ønsker en person inn i deres felles hjem, som snakker dritt til samboern hans i hennes eget hjem!!

Nei, her ville regelen vært at ett slikt menneske måtte skjerpe seg, eller han fikk være sammen med mannen utenfor hjemmets fire vegger.

Anonym poster: d76fc8288b35d1e517f3a8a732a90afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du må be samboeren din om støtte. Slik

Oppførsel er ikke ok uansett om

Personen er tilbakestående, eller whatever tilstand! Må korrigeres. Det gjør du ved å nekte han adgang til huset deres før han har bedt om unnskyldning og oppfører seg normalt i forhold til normale sosialiseringsnormer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hvis samboern sier at Uhøflig Kompis allikevel skal komme på besøk, kan du:

Akseptere at kompisen kommer på besøk - men at det er du som møter han i døra. Da forklarer du på nytt, før du slipper ham inn. Bryter han "reglene" dine, sier du ifra om at han er uhøflig og at hvis han gjentar dette, må han gå. Bryter han dem en gang til, kaster du ham ut. Hvis samboer mener du et utettferdig, ber du sambo bli med kompis ut, og komme tilbake uten kompis når de har hengt ferdig.

Hvis det "alltid" er sånn, ber du samboer dra på besøk til kompis slik at du slipper å omgås ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør jeg sånn seriøst om samboern min instisterer på at han skal komme inn??

Anonym poster: d8f8608cccf540a1d48a1c8b838f7b04

Da hadde jeg dratt hjemmefra og funnet på noe annet til han dro!

Slik oppførsel aksepterer jeg rett og slett ikke, så denne mannen hadde ikke vært velkommen mens jeg var hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...