Gå til innhold

Forlatt etter fest, antastet på bussen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men de to andre som satt på sier at jeg rett og slett ble nekta å sitte på..

TS

Anonym poster: 10963d0d21c8c4b1af749dd99d91c144

Ok, da er venninna di en dritt!

Men, du har selv ansvar for hva du drikker og jeg føler at du legger litt av skylda på antastingen på bussen på venninna di. Hun er ikke skyld i at du ikke klarer si nei. Dette er helt og holdent ditt eget ansvar. Og slutt å drikk så mye, slutt å ikke ta ansvar for deg selv.

Og for guds skyld, skaff deg bedre venninner! :klemmer:

Anonym poster: 1ca4907c200817e8f932cd6adebd62a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå beklager jeg hvis jeg har forulempet deg, men som en slags unnskyldning er jeg mye flinkere til og påpeke hva alle andre burde ha gjort og ikke så mye hva jeg selv ville ha gjort.

- Men la oss forandre historien til meg da. At jeg drakk meg så drita at jeg ikke kunne redegjøre for meg, - at jeg drakk så mye at jeg kranglet med alle vennene mine, - at jeg drakk så mye at politiet måtte vekke meg på en uteplass, - at jeg drakk så mye at jeg kjefter på alle rundt meg, -

- er da jeg skal sutre hvis det kommer noen sigøynere og stjeler telefonen min? Er det da jeg skal bli sur hvis jeg ble med homo-tim og homo-tom i varebilen deres for og sitte på gratis? Er det da jeg skal bli sinna hvis noen foreslår at neste helg så drikek jeg litt mindre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå beklager jeg hvis jeg har forulempet deg, men som en slags unnskyldning er jeg mye flinkere til og påpeke hva alle andre burde ha gjort og ikke så mye hva jeg selv ville ha gjort.

- Men la oss forandre historien til meg da. At jeg drakk meg så drita at jeg ikke kunne redegjøre for meg, - at jeg drakk så mye at jeg kranglet med alle vennene mine, - at jeg drakk så mye at politiet måtte vekke meg på en uteplass, - at jeg drakk så mye at jeg kjefter på alle rundt meg, -

- er da jeg skal sutre hvis det kommer noen sigøynere og stjeler telefonen min? Er det da jeg skal bli sur hvis jeg ble med homo-tim og homo-tom i varebilen deres for og sitte på gratis? Er det da jeg skal bli sinna hvis noen foreslår at neste helg så drikek jeg litt mindre?

Jeg skjønner argumentene dine, men grunnen til at TS reagerer slik hun gjør er fordi venninna hennes nektet henne å bli kjørt hjem. Ja, hun hadde drukket for mye, Ja, hun oppførte seg sikkert som en tulling (beklager ts hehe), og ja, hun kranglet og kjeftet på venninnen sin, men uansett gir ikke dette venninne, rett til å forlate henne i en by, midt på natten, sørpe full, langt langt hjemmefra. Dette ser du vel? Så selv om TS skulle ha passet bedre på seg selv, så er det å forvente av venninner at de faktisk passer på deg når du har drukket deg sanseløs, selv om man så klart burde klare å kontrollere dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita, hadde det vært meg som måtte vekkes klokka fem på natta av politiet så ville jeg blitt kjørt på glattcella.

Dere jenter har så mye flaks og så mange tilrettelegninger i samfunnet at dere blir rett innbilske og bortskjemte.

Si meg, i den episoden trådstarter forteller om er det kun trådstarter sin skyld for hele hendelsesforløpet. Venninnene var ikke tilstedet på bussen en gang, det er umulig at det kan være deres skyld. Hvorfor sover trådstarter på utestedet til fem om natta da? Det ligger jo ett slags "jeg gir faen" innstilling ut av det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

TS, du må si unnskyld til venninna di for st du kjefta på henne.

Og så må du forklare at hvis dette skjer igjen ønsker du å bli passa på. Si at det er farlig å være alene når man er så full.

Du har all rett til å være forbanna på venninna di, hun lot deg i stikken. Hadde dere vært fem minutter hjemmefra hadde det vært anderledes..

Og han fyren var ekkel, men det gikk bra:) Trøst deg med det!

Hvis du ønsker å politianmelde kan du jo ringe til busselskapet og høre om de har overvåkningskameraer i bussen! Det kan være fellende bevis for seksuell trakassering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita, hadde det vært meg som måtte vekkes klokka fem på natta av politiet så ville jeg blitt kjørt på glattcella.

Dere jenter har så mye flaks og så mange tilrettelegninger i samfunnet at dere blir rett innbilske og bortskjemte.

Si meg, i den episoden trådstarter forteller om er det kun trådstarter sin skyld for hele hendelsesforløpet. Venninnene var ikke tilstedet på bussen en gang, det er umulig at det kan være deres skyld. Hvorfor sover trådstarter på utestedet til fem om natta da? Det ligger jo ett slags "jeg gir faen" innstilling ut av det?

:fnise: Det er nok sant, men jeg syns likevel det er feil av venninna til TS å etterlate henne på byen, du kan vel ikke mene dette var rett av venninnen? Jeg mener ikke å legge skylden på venninnen, den er helt klart på TS, men venninnen burde faktisk da ha tatt vare på TS og ikke etterlatt henne i den tilstanden.

Jeg mener, som sagt, ikke at hendelsen på bussen og resten av det som skildres av TS er venninnen sin skyld. Men det er likevel svært uaktsomt av denne venninnen å etterlate en drita person som helt tydelig ikke har kontroll på seg selv. Altså, TS har sin egen skyld i sin tilstand og hva som hendte utover kvelden, med tanke på bussturen, soving på utested, miste bankkort osv, og jeg er enig med deg at dette er meget uansvarlig av ts og at det blir feil å leke offer. MEN, venninnen skulle aldri ha nektet henne å sitte på.

Edit: (Jeg mener ikke at busshendelsen er TS sin skyld i så måte, som det kan virke som i innlegget mitt, men jeg mente at dette ikke var venninnen sin skyld. Dog er venninnen en indirekte faktor så klart, men kan likevel ikke klandres for annet enn faren hun utsatte sin venninne for ved å etterlate henne)

Endret av Lolita-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolita, hadde det vært meg som måtte vekkes klokka fem på natta av politiet så ville jeg blitt kjørt på glattcella.

Dere jenter har så mye flaks og så mange tilrettelegninger i samfunnet at dere blir rett innbilske og bortskjemte.

Si meg, i den episoden trådstarter forteller om er det kun trådstarter sin skyld for hele hendelsesforløpet. Venninnene var ikke tilstedet på bussen en gang, det er umulig at det kan være deres skyld. Hvorfor sover trådstarter på utestedet til fem om natta da? Det ligger jo ett slags "jeg gir faen" innstilling ut av det?

Det du og TS snakker om og gir av eksempler er to forskjellige ting.

Du snakker om at ukjente ikke skal bry seg om deg. Jeg er helt enig i det, men det blir ikke noe argument for hvorfor venninna til TS ikke skal bry seg. En del av å være venn med noen innebærer å ta vare på hverandre, passe på hverandre og ønske hverandre det beste og legge til rette for at det beste skal skje med hverandre.

Venninna til TS var en dritt, selv om TS var dum som drakk så mye!

Venninna satte TS i situasjonen som førte til antastingen, men selve antastingen er det TS som hadde ansvar for å få stoppet.

Anonym poster: 1ca4907c200817e8f932cd6adebd62a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis venninna var like drita da? Har hun da fremdeles i følge dere like mye ansvar, - altså mer ansvar på og passe på trådstarter enn det drita fulle trådstarter har til og passe på sin venninne?

Dere ser hendelsesforløpet som at trådstarter var den eneste drita fulle her. Og ikke at alle tre jentene var fulle.

Det er nok der feilen hos dere ligger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå beklager jeg hvis jeg har forulempet deg, men som en slags unnskyldning er jeg mye flinkere til og påpeke hva alle andre burde ha gjort og ikke så mye hva jeg selv ville ha gjort.

- Men la oss forandre historien til meg da. At jeg drakk meg så drita at jeg ikke kunne redegjøre for meg, - at jeg drakk så mye at jeg kranglet med alle vennene mine, - at jeg drakk så mye at politiet måtte vekke meg på en uteplass, - at jeg drakk så mye at jeg kjefter på alle rundt meg, -

- er da jeg skal sutre hvis det kommer noen sigøynere og stjeler telefonen min? Er det da jeg skal bli sur hvis jeg ble med homo-tim og homo-tom i varebilen deres for og sitte på gratis? Er det da jeg skal bli sinna hvis noen foreslår at neste helg så drikek jeg litt mindre?

Jeg har aldri sagt at politiet måtte vekke meg eller at jeg har satt meg inn i en varebil med to lesber.. Hvis jeg virkelig skal ta deg på ordene her.

Og egentlig skal jeg vel ikke være sur på mannen heller, han betalte jo tross alt for meg på bussen, + at jeg fikk 200 kroner, så egentlig skulle han hatt fri tilgang til kroppen min mens vi satt på bussen..??

Så klart har jeg lært at jeg ikke skal drikke så mye. Prøv å sette deg inn i situasjonen min på en ordentlig måte, så hadde du skjønt at ingen vettuge personer hadde gått fra denne hendelsen uten å lært noe.

TS

Anonym poster: 10963d0d21c8c4b1af749dd99d91c144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis venninna var like drita da? Har hun da fremdeles i følge dere like mye ansvar, - altså mer ansvar på og passe på trådstarter enn det drita fulle trådstarter har til og passe på sin venninne?

Dere ser hendelsesforløpet som at trådstarter var den eneste drita fulle her. Og ikke at alle tre jentene var fulle.

Det er nok der feilen hos dere ligger.

Tja, alle var nok godt fulle, men venninna husket krangelen, og de to andre venninne har fortalt TS at venninna hadde nektet TS å sitte på. Dette vil si at de hvert fall husker mer enn TS og ikke var fult så fulle, dog kan de godt ha vært veldig fulle de og. Jeg ser at bedømmelsekraften til venninna kan ha vært ganske svekket om hun var veldig full hun også. i tillegg, kom jeg til å tenke på, så burde jo faktisk venninne til TS ha satt seg i mot den venninnen som nektet henne å sitte på...

Men i og med at venninnen til TS er like sur nå pga krangelen og ikke sier unnskyld for at hun nektet henne å sitte på(noe som for meg viser at hun står for det valget) viser at hun visste hva hun gjorde.

Jeg syns det virker som du ikke leser helt hva jeg skriver? Jeg sier ikke at venninna er skyld i alt som hendte, ei heller skyld i at TS var så full som hun var. Jeg sier bare at jeg skjønner hvorfor TS er sur på venninna som forlot henne, og det har hun all rett til.

Edit: beklager veldig rotete innlegg.

Endret av Lolita-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna satte TS i situasjonen som førte til antastingen, men selve antastingen er det TS som hadde ansvar for å få stoppet.

Anonym poster: 1ca4907c200817e8f932cd6adebd62a5

Det ligger nok en liten risiko og få andre fremmede menn til og betale bussbiletten for deg. Jeg tror DER er ansvaret.

Kvinner har det med og gjøre masse handlinger vi menn aldri vi vår villeste fantasi ville turt og finne på. Jeg som mann kunne aldri fått regnet med at jeg bare kan gå på en buss så vil en annen brunstig fremmed betale biletten min bare han får ta på den ene puppen min.

Mange kvinner har det med og reise på byen uten penger og drikke seg altfor drita. Årsaken til dette er at kvinner forventer at hele samfunnet skal være trygt og godt. Altså uansett hvor hjelpesløs en kvinne selv forårsaker av sine egne handlinger så skal hun allikevel være så trygg som et spedbarn i en spedbarnsvogn.

Alle voksne mennesker skjønner at man kan ikke tenke sånn gjennom hele livet. Jeg har en bekjent av meg som dro til danmark for og feste uten penger! Hallo, tror dere jeg gidder overføre penger til ham i danmark om han trenger hjelp? Til pass for ham tenker jeg da! Så eventyrlystent gjort! Så askeladden! Javel! Ha eventyr da! drikk deg ihjel! mist kort og mist mobil! Gjør alt! Krangl med alle! JAaaaa gjør det, -

Og etterpå så sier du at de du kjefta på og de du krangla med er den egentlige årsaken til alle dine problemer her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger nok en liten risiko og få andre fremmede menn til og betale bussbiletten for deg. Jeg tror DER er ansvaret.

Kvinner har det med og gjøre masse handlinger vi menn aldri vi vår villeste fantasi ville turt og finne på. Jeg som mann kunne aldri fått regnet med at jeg bare kan gå på en buss så vil en annen brunstig fremmed betale biletten min bare han får ta på den ene puppen min.

Mange kvinner har det med og reise på byen uten penger og drikke seg altfor drita. Årsaken til dette er at kvinner forventer at hele samfunnet skal være trygt og godt. Altså uansett hvor hjelpesløs en kvinne selv forårsaker av sine egne handlinger så skal hun allikevel være så trygg som et spedbarn i en spedbarnsvogn.

Alle voksne mennesker skjønner at man kan ikke tenke sånn gjennom hele livet. Jeg har en bekjent av meg som dro til danmark for og feste uten penger! Hallo, tror dere jeg gidder overføre penger til ham i danmark om han trenger hjelp? Til pass for ham tenker jeg da! Så eventyrlystent gjort! Så askeladden! Javel! Ha eventyr da! drikk deg ihjel! mist kort og mist mobil! Gjør alt! Krangl med alle! JAaaaa gjør det, -

Og etterpå så sier du at de du kjefta på og de du krangla med er den egentlige årsaken til alle dine problemer her i livet.

Jeg er enig i det jeg uthevet. Resten er bare ... javel, din mening.

Anonym poster: 1ca4907c200817e8f932cd6adebd62a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart har jeg lært at jeg ikke skal drikke så mye. Prøv å sette deg inn i situasjonen min på en ordentlig måte, så hadde du skjønt at ingen vettuge personer hadde gått fra denne hendelsen uten å lært noe.

TS

Anonym poster: 10963d0d21c8c4b1af749dd99d91c144

Alt ordnet seg. Du lærte masse om deg selv og du lærte litt om hvordan jenter stiller opp for hverandre når det virkelig gjelder. Du lærte litt om hvordan fremmede sytti år gamle menn oppfatter fritt "vilt", - og attpåtil tjente du tohundre kroner på fortellingen!

Så langt jeg kan se virker alt som det skal være.

Hvorfor ikke gjøre et lite "pek" på venninna di neste gang dere er ute? Pass på og være edru slik at du kan spille venninne dine en liten "praktisk spøk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du ikke til nå vist oss at du på noe tidspunkt har vært vettug. - Ikke engang i din tolkning av Wacos svar.

Faktisk driver du med såpass ansvarsfraskrivelse, at vi nesten kan lese mellom linjene at dette trolig ikke ble den eneste gangen.

Ta kontroll og ansvar for deg selv. Det er voksent. Ikke gjør ditt velbefinnende avhengig av allskens tilfeldigheter rundt deg. Da ender du som det perfekte offer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger nok en liten risiko og få andre fremmede menn til og betale bussbiletten for deg. Jeg tror DER er ansvaret.

Kvinner har det med og gjøre masse handlinger vi menn aldri vi vår villeste fantasi ville turt og finne på. Jeg som mann kunne aldri fått regnet med at jeg bare kan gå på en buss så vil en annen brunstig fremmed betale biletten min bare han får ta på den ene puppen min.

Mange kvinner har det med og reise på byen uten penger og drikke seg altfor drita. Årsaken til dette er at kvinner forventer at hele samfunnet skal være trygt og godt. Altså uansett hvor hjelpesløs en kvinne selv forårsaker av sine egne handlinger så skal hun allikevel være så trygg som et spedbarn i en spedbarnsvogn.

Alle voksne mennesker skjønner at man kan ikke tenke sånn gjennom hele livet. Jeg har en bekjent av meg som dro til danmark for og feste uten penger! Hallo, tror dere jeg gidder overføre penger til ham i danmark om han trenger hjelp? Til pass for ham tenker jeg da! Så eventyrlystent gjort! Så askeladden! Javel! Ha eventyr da! drikk deg ihjel! mist kort og mist mobil! Gjør alt! Krangl med alle! JAaaaa gjør det, -

Og etterpå så sier du at de du kjefta på og de du krangla med er den egentlige årsaken til alle dine problemer her i livet.

Hva mener du jeg skulle gjort da? Jeg fikk faktisk sitte på bussen gratis, men mannen gikk bare frem å betalte for meg uten å engang si noen ting til meg. Har han da kjøpt seg billett til kroppen min og? Det virker som det er det du mener!

Jeg har som sagt IKKE dratt ut uten penger. Dette gidder jeg ikke påpeke flere ganger.

Jeg har heller ikke sagt at jeg føler det er vennene mine sin feil at jeg ble antastet på bussen, men ja, jeg mener det var jævlig dårlig gjort å dra fra meg så langt hjemmefra.

Selv har jeg også vært i situasjon der ei venninne klikka på et utested. Kalte meg og alle andre der masse stygge ting, og slo og sparket rundt seg. Det jeg gjorde var å ta med meg venninna inn i bilen vi skulle hjem i. Og der satt vi i flere timer mens de andre festet ferdig og jeg roet henne ned. Det er ekte venner spør du meg.

TS

Anonym poster: 10963d0d21c8c4b1af749dd99d91c144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Darling, et tips fra meg: ikke hør på waco.

Katten, det var det fælt da? Greit nok og være uenig, men fra og være uenig til og oppfordre til ignorasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten, hva mener du trådstarter burde gjøre da? Bitchslap og gjøre det samme neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darling, et tips fra meg: ikke hør på waco.

I følge waco skal man vel aldri være avhengig av noen andre. På fest en times kjøretur unna, har han sikkert 4-5 stk som skal kjøre han i tilfelle, rottefelle. Og hvis han likevel ikke får skyss med dem, har han alltids med seg telt, engangsgrill og en pakke pølser. Og når han blir edru igjen, har han selvfølgelig satt igjen egen bil på stedet også, så han kan kjøre hjem selv. Skal man ikke stole på noen waco?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Katten, det var det fælt da? Greit nok og være uenig, men fra og være uenig til og oppfordre til ignorasjon?

I en tråd hvor ei jente har hatt en ganske så nasty opplevelse, så skriver du innlegg som sier at det er delvis hennes egen feil.

Selvfølgelig vet alle at man ikke bør drikke seg så drita at en ikke har kontroll, men ts trenger virkelig ikke høre at hun burde fått en lærepenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...