Gå til innhold

Når bestekompisen ringer deg fra en fest


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Bestekopisen min ringte meg og var veldig lei seg for en jenta hadde kyssa han, uten at han selv ville. I følge han hadde hun tatt tak i han og kyssa han. Han hadde sagt hun ikke måtte gjøre det og dytta ho vekk. Han sa at han ikke vill gjøre noe sånt med andre jenter nettopp fordi han var så glad i meg... Når han ringte sa han at han var veldig lei seg og forbanna, for han ville ikke såre meg.

Problemet er dermed at han tror vi har noe på gang, noe vi ikke har... Vi kyssa for en god stund siden i edru tilstand, men det har aldri skjedd noe mer, og vi har heller aldri kyssa igjen. Jeg elsker han som person, og vil så gjerne være bestekompisen hans. Men når han sier at han ikke kan kysse andre jenter pga meg... Jeg ser kun på han som en venn og kunne ikke ha blitt noe mer med han. det siste han sa før han la på var" ikke vær sint på meg, det var ikke min skyld. Og nå er hele uka ødelegt pga ho. Det var virkelig ikke ment at det skulle skje, jeg er jo så glad i deg!"

Hva skal jeg gjøre eller si? Jeg ønsker ikke noe forhold med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si som sant er at han bør kline med andre jenter fordi det aldri vil bli noe mellom dere to. Om du ikke gjør det så er du en kaldhjertet kjerring som utnytter en fyr som er forelsket i deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får roe ned kontakten med han og si at det ikke kommer til å skje noe mer mellom dere. Slutt å holde gutten på pinebenken..

Anonym poster: 7849059e78195cc47341810177de5206

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Var det du som lagde en tråd her tidligere om at dere hadde kysset?

Uansett; du må nok bare si det rett ut at du ikke er interessert i noe mer enn ett vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har endt opp i vennesonen...

Hvorfor liker du han ikke som kjæreste da? Er han for needy og veik? Hva gjør du hvis han kliner med noen andre da?vil d plutselig få følelser for han og skal ha han?hehehe....

du vil ha tøffe gutter, mens han som er snill er ikke noe tess,og etterhvert finner du ut at tøffe gutter er bare drit,og da kan se langt etter den snille gutten fordi han har blitt en snill gutt med selvsikkerhet og selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

han drar bort none dager på ferie, og jeg vil ikke si at vi ikke er noe mer enn kun venner over tlf. :(

Hater dette, vil ikke være slem mot han i det hele tatt. Klarer bare ikke si til han at det aldri blir noe mer enn vennskap...!

Jeg sa han ikke måtte tenke på det og bare ha det gøy og kose seg, bare gjør som du vil! Likevel tror jeg at han forstår det som om jeg bare vil han alt vel og at det er noe mer. HVORDAN SKAL JEG SI DET TIL HAN PÅ EN FIN MÅTE? uten å både såre han og miste han som venn...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sårer han bare mer ved å lure han rundt på denne måten. Ta deg sammen og si rett ut "Jeg ønsker ikke noe mer enn vennskap mellom oss". Er han forelsket så finnes det INGEN måte å si det på uten å såre han. Hvorvidt dere fortsetter vennskapet er opp til han, mister du han så får det bare bli slik. Han hadde da ingen intensjoner om å være bare en venn.

Anonym poster: 7849059e78195cc47341810177de5206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han drar bort none dager på ferie, og jeg vil ikke si at vi ikke er noe mer enn kun venner over tlf. :(

Hater dette, vil ikke være slem mot han i det hele tatt. Klarer bare ikke si til han at det aldri blir noe mer enn vennskap...!

Jeg sa han ikke måtte tenke på det og bare ha det gøy og kose seg, bare gjør som du vil! Likevel tror jeg at han forstår det som om jeg bare vil han alt vel og at det er noe mer. HVORDAN SKAL JEG SI DET TIL HAN PÅ EN FIN MÅTE? uten å både såre han og miste han som venn...

TS

Har du allerede gjort. Det handler bare om når det blir offisielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si det til stakkaren. Han vil ha deg, og da kan du ikke fortsette å torturere ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor vil du ikke bli sammen med han da?

uansett, du kan ikke vente på at han skal si det, det virker som omhan er forelska i deg og da blir det ikke bedre av at han tror dere holder på... Synes synd på både deg og gutten. Men spesiellt gutten, har vært i han sin situasjon før, og det sårer noe jævelig!

Anonym poster: 5862059e78195cc47341810177dfa437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...