Gå til innhold

Tålte nesten ikke trynet på han før og nå er vi sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig blitt sammen med en gutt som jeg baksnakket og ikke tålte trynet på før.

Føler meg skikkelig slem og at jeg ikke fortjener han for det jeg har gjort og syntes det er litt rart at jeg liker han så godt nå. Har hatt perioder før hvor jeg har vært betatt av han og gått over til å misslike han sterkt. Han er litt spesiell i oppførselen sin som gjør at jeg kan ha vært litt flau over han. I det siste har jeg begynt å akseptere hvordan han er og drite i hva andre tenker om at jeg er sammen med han. Liker han godt selvom han er litt rar.

Anonym poster: 3bc54a7f3b8f916e0934e8854d176fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meg og eksen min vi likte ikke hverandre først. men så hadde vi begge bestemt (hver for oss) at vi skulle gi den andre en sjanse til...

var sammen i fra vi var 14-22 :)

Anonym poster: 4966fb127794c35777997ba741868aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 og han er 20 :)

Anonym poster: 3bc54a7f3b8f916e0934e8854d176fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I så ung alder er det nok lettere å dømme andre litt fort. Så bra at du driter i hva andre måtte mene. Så lenge du trives med ham og har det bra, er det ingen grunn til å bry seg om hva folk måtte mene. Jeg har også et forhold til en som er ganske spesiell. Han sliter med å formulere seg og har nok det man kaller lav sosial intelligens. I begynnelsen tenkte jeg veldig på det, men etterhvert som jeg skjønte at han gjorde meg glad, dreit jeg mer og mer i det. Det er jo også ganske vanlig å forelske seg i mennesker man misliker, eller har mislikt. Merkelige greier det der. Tror ikke du skal ha så dårlig samvittighet for at du tidligere har baksnakket ham. Så lenge det er et tilbakelagt kapittel... Du får jo ikke endret på det uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krangla en del med han jeg er sammen med nå ;)

Anonym poster: a212404efa6e709a983ce6ad12d5eb70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe problem så lenge du ikke mislikte ham fordi han var slem og oppførte seg dårlig mot deg eller andre. Og så lenge du aksepterer ham som han er og ikke bryr deg om andres mening er det flott :)

Anonym poster: 289c93b58e276e8a3282d93517206ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke min kjæreste når vi først møttes (var kollegaer), men så ble jeg over tid kjent med ham og fant ut at førsteinntrykket var feil og at han egentlig var en fantastisk gutt :rodmer: Så ikke tenk så mye på det du;)

Anonym poster: 11a074957124c5262af776d14298925f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært endel av og på om jeg liker han eller ikke før. Det har nok alltid vært en gnist mellom oss to, men som du sier så er det lettere å dømme i den alderen og jeg har nok latt meg påvirke mye av hva andre syntes om han og hva andre tenker. Han har litt lavere sosiale antenner også, men haner en god gutt og jeg trives godt i hans selskap :)

Anonym poster: 3bc54a7f3b8f916e0934e8854d176fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del jenter som blir sammen med douchebags fordi de sliter dem ned, og etter hvert kapitulerer de og aksepterer mannen, og så slår de opp senere, og da kommer klagingen fra kjerringa som ikke forstår hvordan hun kunne velge en så stor dust.

Anonym poster: 3a67a96af8f50146654c7145a3a8a2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært betatt av kjæresten min, selv om han mislikte meg i begynnelsen :sjenert: Nå er det han som er den som er mest "crazy in love"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærlighet starter med krangel :fnise::hjerte:

Anonym poster: ce16dedc7152d16fbd0fb349e02b5ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet starter med krangel :fnise::hjerte:

Anonym poster: ce16dedc7152d16fbd0fb349e02b5ed1

Det er også en stor mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...