Gå til innhold

Han sendte fyrferker etter meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt et turbulent forhold, han har jobbet mesteparten av tiden vi har vært sammen og kommer alltid hjem til kald middag, jeg sover osv

Problemet begynte vel da han sluttet å bli med og feste og ut på byen med meg. Ble med venninnene mine istedenfor, og pga omstendighetene dreit jeg meg ut på en av disste byturene med jentene. :( Jeg tok med en mann hjem til meg.

Åh, disse unnskyldningene vi lager for våre handlinger...

Her legger du faktisk skylda over på han for at du var utro. Håper du forstår at det ikke er tilfelle.

Anonym poster: 714627190c98b2ae3768a509fcd369f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de fleste utro gjør det,legger skylda på den andre, menn som kvinner.

jeg kjenner en mann som var utro mot dama fordi de kunne ikke ha sex på 4 uker pga en operasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste utro gjør det,legger skylda på den andre, menn som kvinner.

jeg kjenner en mann som var utro mot dama fordi de kunne ikke ha sex på 4 uker pga en operasjon.

:haar: Krise!

"Klart du får ligge med andre, kjære! Nå som jeg blir utilgjengelig i 4 uker, så får du bare boltre deg i andre kvinner. Husk alt jeg har lært deg av sexkunnskaper, da!"

Anonym poster: 714627190c98b2ae3768a509fcd369f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] du var utro og han blir sint og jeg forstår han.

Men man sender da ikke fyrverkeri etter folk, det kunne skapt brann/ skader.

For ikke så lenge siden var det faktisk en paragraf som sterkt mildnet straffen for vold og drap begått i affekt når en ble offer for utroskap.

Du skal aldri undervurdere den iboende villskapen i menn. Vi er genetisk designet for å drepe. Vi er laget for jakt og forsvar. Det er sånn menneskene har greid å komme dithen vi er nå, og ikke fremdeles tasser på to som løvesnacks på savannen.

Problemet er at denne siden av oss utelukkende dukker frem i ekstremsituasjoner. Overflodsamfunnet har gjort oss tannløse i det daglige. Men noen ganger tøyes strikken for langt. Og så prøver gubben å omskolere en "Tordenskrall" til en flygende "Anal Destructor". - Crime passionnel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes ikke det er greit, men at det er fullt ut forståelig at han reagerer sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Dette er drapsforsøk.

At folk her synes det er greit er direkte skremmende.

Tihihi, drapsforsøk på å fyre av åtte raketter etter en løpende kvinne?

Snakker om storm i vannglass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er drapsforsøk.

At folk her synes det er greit er direkte skremmende.

Drapsforsøk?? Hadde han ønsket å drepe hu, hadde han nok funnet mange enklere måter å gjøre det på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gjest" = TS?

Anonym poster: 6a7798e043e6b6478c23beb375639810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan anmelde han av prinsipp, litt sprøtt å hive kinaputter etter deg.

På en måte syns jeg du slapp billig unna.

Det er aldri ok å oppføre se som han gjorde. Men på en annen side, så er det i HVERTFALL aldri ok å være utro. Jeg syns ikke synd på deg. Og håper du har lært å ha respekt for andres følelser. Som du kansje har skjønnt er det en smulee opprørende å få vite at kjæresten har vært utro. Klarer du å forestille deg hvor såret han var ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er drapsforsøk.

At folk her synes det er greit er direkte skremmende.

Synsk? Hvorvidt det er et drapsforsøk eller ikke avhenger jo av intensjonen, hvis man kaller hendelser som dette drapsforsøk må jo nesten det omfatte nesten alle andre typer vold også. Er vel også få som har sagt i denne tråden at de syntes dette var greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri undervurdere den iboende villskapen i menn. Vi er genetisk designet for å drepe. Vi er laget for jakt og forsvar. Det er sånn menneskene har greid å komme dithen vi er nå, og ikke fremdeles tasser på to som løvesnacks på savannen.

:skratte: Litt sånn som hvithaien, der altså!

Dagens første LOL!

:popcorn:

Anonym poster: 17674d8ad5951547e8d1d1df9e881875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

For ikke så lenge siden var det faktisk en paragraf som sterkt mildnet straffen for vold og drap begått i affekt når en ble offer for utroskap.

Du skal aldri undervurdere den iboende villskapen i menn. Vi er genetisk designet for å drepe. Vi er laget for jakt og forsvar. Det er sånn menneskene har greid å komme dithen vi er nå, og ikke fremdeles tasser på to som løvesnacks på savannen.

Problemet er at denne siden av oss utelukkende dukker frem i ekstremsituasjoner. Overflodsamfunnet har gjort oss tannløse i det daglige. Men noen ganger tøyes strikken for langt. Og så prøver gubben å omskolere en "Tordenskrall" til en flygende "Anal Destructor". - Crime passionnel.

Ikke bare menn som kan bli farlige i en slik situasjon da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er genetisk designet for å drepe.
Problemet er at denne siden av oss utelukkende dukker frem i ekstremsituasjoner.

Dette er et problem?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er drapsforsøk.

At folk her synes det er greit er direkte skremmende.

Det er mulig at det var forsøk på legemsbeskadigelse, men neppe verre enn det. Det var iallfall ett uttrykk for raseri og forbannelse.

Utroskap er mer dødelig enn raketter. Utroskap kan føre til psykisk lidelse , som kan være dødelig (selvmord) eller livsgledeamputerende.

Jeg tor mannen valgte å vise sitt raseri på en skremmende, men ikkeskadende måte. Jeg tror han ønsket å grisebanke Ts, men beholdt selvkontroll og lagde litt smell i stedet.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er livsfarlig å skyte raketter etter folk, om han ikke traff noen kunne han ha satt fyr på nabolaget.

Om jeg hadde vært en av nabene dine hadde i hvert fall jeg anmeldt rasshølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at han ble forbannet, men han kunne jo drept eller skadet deg alvorlig. Mulig det rett og slett klikket for han? Er i så fall ganske forstålig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å innrømme, eller å bli tatt for utroskap, kan være veldig, veldig farlig.

Hvordan kan man forutse reaksjonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrverkeri blir brukt når noe skal feires som f.eks ved nyttår. Vi feirer at ett nytt år begynner,- en ny tid. ¨

Mulig det er det han tenkte, ny tid, ny epoke idet du løp ut døra?

LOL!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Må si dere er skinnhellige! Hva om situasjonen var snudd, og TS skrev "typen har vært utro, hvordan kan jeg hevne meg?"

Jo, flertallet av dere hadde sagt "den beste hevn er å gå videre i livet, vold løser ingenting"

Vold er aldri greit, uansett grunn. Å sende raketter etter noen er definitivt et forsøk på å skade.

Ingen "fortjener" å bli fysisk skadd av et annet menneske!

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...