Gå til innhold

Overnatte uten sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om å overnatte uten å ha sex, før man har hatt sex? Går det an, eller bør man helst ha sex første gang man overnatter?

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overnatte uten sex er helt greit.

Anonym poster: b6ba5a868af79d5047c829974b3e88e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint an :)

I starten av forholdet med min kjæreste så ville jeg vente med å ha sex en stund før jeg følte meg trygg på han og at han ikke bare var ute etter sex, men vi overnattet ofte likevel. Det er jo bare koselig å sove sammen selv om man ikke vil ha sex enda. Man verken bør eller bør ikke ha sex med personen første gang man overnatter, det kommer helt an på hva man vil selv :)

Dog kanskje greit at den andre personen vet hva du tenker fra før av?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forvirret hvis ei dame ville sove sammen med meg men ikke ha sex, mao. jeg hadde IKKE likt det.

Jeg synes man skal ha sex første gangen man sover sammen. Når det er sagt så trenger man ikke sove sammen før man har datet lenge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om å overnatte uten å ha sex, før man har hatt sex? Går det an, eller bør man helst ha sex første gang man overnatter?

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Nei, det må man virkelig ikke.

Hvis en tror at en bør helst ha sex første gang man overnatter, da er vedkommende ikke mye å samle på. Ihvertfall ikke for meg.

Jeg forventer faktisk at vedkommende ikke skal spørre, hinte eller noe på helst vis vise at sex er noe som er "nært forestående".

Da går jeg.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fort gjort å bli veldig kåt da. Gutten kan vel nesten sprenge? Og da er det kanskje mer lidelse enn nytelse?

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det må man virkelig ikke.

Hvis en tror at en bør helst ha sex første gang man overnatter, da er vedkommende ikke mye å samle på. Ihvertfall ikke for meg.

Jeg forventer faktisk at vedkommende ikke skal spørre, hinte eller noe på helst vis vise at sex er noe som er "nært forestående".

Da går jeg.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Går hjem midt på natta da eller?

Anonym poster: 5ee951c090888513af24c14baf458385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må man virkelig ikke.

Hvis en tror at en bør helst ha sex første gang man overnatter, da er vedkommende ikke mye å samle på. Ihvertfall ikke for meg.

Jeg forventer faktisk at vedkommende ikke skal spørre, hinte eller noe på helst vis vise at sex er noe som er "nært forestående".

Da går jeg.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Jøss. Så hvis du inviterer han på overnatting og han begynner å klå på deg, så er det slutt?

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går hjem midt på natta da eller?

Anonym poster: 5ee951c090888513af24c14baf458385

Ja. Fordi jeg har et prinsipp om å aldri ligge med noen første gangen, det må flere besøk og helst lang tid før jeg aksepterer å ligge med en, ikke før.

Og det skal respekteres, og det gir jeg klar beskjed om ved første overnattingsbesøk.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forvirret hvis ei dame ville sove sammen med meg men ikke ha sex, mao. jeg hadde IKKE likt det.

Jeg synes man skal ha sex første gangen man sover sammen. Når det er sagt så trenger man ikke sove sammen før man har datet lenge...

Men om du visste at damen var interessert i deg, men ikke vil ha sex med en gang, og på grunn av omstendighetene, for eksempel 1 times avstand fra hverandre, så overnatter dere ganske tidlig i forholdet/date perioden fordi det passer seg best slik.

Om dere kysset og slikt, men dere har snakket sammen og du vet hun vil vente litt, Kommunikasjon! Skjønner ikke hvordan det kan gjøre det forvirret, om dere overnatter og ikke har sex da.

Anonym poster: 79db880526c8c8b3b24c61c12ed6006b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Så hvis du inviterer han på overnatting og han begynner å klå på deg, så er det slutt?

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Ja, første overnattingsbesøk er et test på mange ting, sex er blandt tingene og begynner han å klå uten at jeg har invitert til det, så er det ut av mitt liv.

Mine grenser er ukrenkelige, og skal respekteres.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fordi jeg har et prinsipp om å aldri ligge med noen første gangen, det må flere besøk og helst lang tid før jeg aksepterer å ligge med en, ikke før.

Og det skal respekteres, og det gir jeg klar beskjed om ved første overnattingsbesøk.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Men du trenger ikke overnatte første gangen!

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner han å klå uten at jeg har invitert til det, så er det ut av mitt liv.

Jøss. Nesten ingen jenter inviterer til å klå. Faktisk er det nesten alltid gutten som må ta initiativ, og jenta sin jobb å si nei når han går for langt.

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Jøss. Nesten ingen jenter inviterer til å klå. Faktisk er det nesten alltid gutten som må ta initiativ, og jenta sin jobb å si nei når han går for langt.

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Gjelder bare svært unge jenter eller prippne damer med et anstrengt forhold til sex. Disse er neppe noe tess i senga uansett...he he

Alle DAMER er ikke slik. Spesielt ikke litt modne damer med avslappet forhold til sex.

Hallo - det er ingen KRISE eller fryltelig galt og kriminelt - å ha sex første natta...

Det kan bli steike GODT ...He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det er viktig for meg at en fyr kan sove i samme seng som meg uten å ha sex med meg, så utelukkende positivt at han kan sove inntil meg uten å prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve seg? Lol. Det er ikke bare gutter som liker sex da.

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere har datet litt, og hun inviterer han til å overnatte. Blir dere skuffet da om det ikke blir sex? ..

Anonym poster: ef296d717d96e2aa4d165440b63d2e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har datet litt, og hun inviterer han til å overnatte. Blir dere skuffet da om det ikke blir sex? ..

Anonym poster: ef296d717d96e2aa4d165440b63d2e5e

Kommer an på hvor tidlig det er. Jeg synes egentlig bare det er positivt om hun vil vente litt. Men hvis det pågår i flere år uten at hun vil, så gidder jeg ikke.

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor tidlig det er. Jeg synes egentlig bare det er positivt om hun vil vente litt. Men hvis det pågår i flere år uten at hun vil, så gidder jeg ikke.

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Der viser du at du kun tenker på sex.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der viser du at du kun tenker på sex.

Anonym poster: 0d1cafcd21b59e0b15bcf326c88fcbdf

Nei, men sex er viktig.

Anonym poster: 88178fb1708ac8e12ace8dd84b649bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...