Gå til innhold

Jeg ble kjemperedd for at mamma skulle se hva jeg så på..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg går til psykolog, men jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive..?

Anonym poster: 5666574837ef1377c2039afa9875e4f5

Du kan eks skrive ut startinnlegget i denne tråden... :)

Anonym poster: 25b105a76c92d754eb96147d16c4a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du sammen med moren din?

Anonym poster: 4cf04d4ca1ea259da6b11ff53386eb36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du sammen med moren din?

Anonym poster: 4cf04d4ca1ea259da6b11ff53386eb36

Ja, jeg gjør vel egentlig det, men jeg bor i en egen del av huset.

Anonym poster: 5666574837ef1377c2039afa9875e4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du sammen med moren din?

Hun skrev følgende i startinnlegget:

Jeg er 27 år, og er på besøk hjemme for sommeren.

Anonym poster: 25b105a76c92d754eb96147d16c4a3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jo dette din families 'bibliotek' hvis jeg ikke tar feil, så din mor har vel kikket i nettopp den samme boken??? Og hvordan tror du DU ble til???

Hvis dette er så ille, så prat med henne. Spør henne om ting og si hva du vil lære mer om. Man kan da ikke gå igjennom et helt liv med så merkelige spilleregler...

Anonym poster: 6485c11fb2714f4932cc74f7b4135e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør vel egentlig det, men jeg bor i en egen del av huset.

Anonym poster: 5666574837ef1377c2039afa9875e4f5

Da synes jeg du skulle skaffe deg et eget sted å bo.

Anonym poster: 4cf04d4ca1ea259da6b11ff53386eb36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fordi gamla var livredd for at du skulle pule når du var ni år og i tenårene, med alle potensielle ettervirkninger det kunne hatt, så tror jeg ikke hun har den samme innstillingen til det i dag.

Det er nok bare du som har sklidd inn i de voksnes rekker, og fått med deg litt uheldig bagasje, som burde vært stuet bort for lenge siden.

Skulle ikke forbause meg om du blir forbauset, når din mor i løpet av sommeren spør om du ikke har et godt øye til noen, enda? ;)

Har akkurat sittet og tenkt tilbake på mine yngre år, og mine første seksuelle opplevelser, og hvordan disse skrudde kvinnemenneskene formet min smak og preferanser innen "det faget" langt inn i voksen alder. Det kan se ut til at du har fått en overdose av det motsatte.

Lev ditt liv som du lyster. Det er ikke noe negativt i å kunne tilby din utkårede en renhet ikke alle vet å sette pris på, og som vil provosere dem som sløste bort sin egen. Men, for enkelte vil du bli høyt skattet. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ... jo, jeg har nok en rar mor :sjenert:

Hvordan har du det, da? Jeg tror de fleste har det som deg.

Anonym poster: 5666574837ef1377c2039afa9875e4f5

Jeg er da 24 og både moren og faren min mener jeg burde finne meg en kjæreste som jeg kan ha det bra med. Ikke noe press i det hele tatt men de mener det bare hadde vært koselig. Moren min har hele livet ment at man burde ha kjæreste fra en ung alder og leve livet litt. nå tenker jeg ikke på sex men bare å ha det gøy. Føler du kanskje moren din ikke vil at du skal få det livet som hun har hatt? Virker ihvertfall slikt. Det er veldig rart for meg å tenke at noen ikke vil at hennes 27 år gamle datter skal skaffe seg kjæreste eller noe sånt. Har du prøvd å snakke med henne om det i det siste? Og det siste spørsmålet mitt er HVORFOR BOR DU HJEMME? godt mulig du har nevnt det ett eller annet sted men for at du skal bli kjent med deg selv og hva du egentlig vil så må du flytte ut av det huset hvor andre bestemmer over dine egne meninger. Skjønner om du ikke har muligheten eller noe sånt men det er vel på tide ?

Anonym poster: 291b4cc900f6ce798ee6dab3a2f590e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...