Gå til innhold

menn: har denne dama fin kropp?


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er klar over at man ikke ser kroppen på det bildet? Hun hadde ei fin arm da... :jepp:

Anonym poster: 6bc4eff41066859ab50b9f80f6dda17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at man ikke ser kroppen på det bildet? Hun hadde ei fin arm da... :jepp:

Anonym poster: 6bc4eff41066859ab50b9f80f6dda17e

Bla bortover, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Alt for tynn og formløs.

Anonym poster: a838e9b00e0aa8d46c6eddb3e1bb018f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tynn og beinete.

Anonym poster: 7837f49bb4d4a4229652b1747a1aa711

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pølsa

Hun kunne hatt litt større pupper og litt større overkropp sett fra siden i hvert fall. Den passer ikke til helt til beina, men fin nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nigiria

Hun er jo Victoria's Secret-modell, så er helt klart at hun har en kropp veldig mange menn (og kvinner) liker. Personlig synes jeg hun har for tynne bein til at jeg synes kroppen er "perfekt", da jeg synes det er pent med en del større/muskuløs lår og rumpe.

Endret av Nigiria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hun er Victoria Secrets-modell. Hva er vitsen med å spørre om hun har fin kropp da? :klaske:

Det vil nok alltid være noen som synes modeller er for tynne, men anslår at i hvert fall 80 % av norske menn synes hun har fin kropp. Og du har heller ikke fått med deg at mange menn synes kroppen din er fin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tynn og formløs.

Anonym poster: d2528cbcf6b518ad2e2b23ea4de58884

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Beinete og formløs? Virkelig?

http://www.zimbio.com/Doutzen+Kroes/articles/PHUiEQfgFC_/Doutzen+Kroes+Hot+Bikini+Body+St+Barths

Må si hun ser litt tynnere ut på de bildene i første innlegget da. Synd, jeg synes hun kler litt mer kjøtt på beina. Men fine former har hun uansett i min mening :)

I modell-land er hun jo en tjukkas, hun er den mest formfulle av VS-modellene og de modellene er mer formfulle enn "vanlige" catwalk-modeller i utgangspunktet. FHM-chubby, som Christer Falck kaller det.

Jeg skjønner jo at det kan være for tynt for vanlige mennesker likevel, det er jo smak og behag. Men skulle man laget en slags objektiv oversikt så mener jeg ikke hun går under "bein og knokler"-kategorien akkurat. Ville tro den kroppen var innafor det mange menn kan like?

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...