Gå til innhold

Klarer ikke helt å glemme han...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg hadde glemt han. Har vel egentlig det, er bare en liten del av meg som ikke har glemt han. Jeg veit at jeg ikke kunne vært kjæresten hans, vi er altfor like. Eller ulike. Men det var så fint det vi hadde. Vi "rota" på sammen, for ca 5 år siden. Det var ingen forhold på den måten, men vi var mye sammen. Han kjørte meg hjem fra jobb, vi pratet leenge i telefonen, flørta, klina, osv. Vi fant ut at vi skulle sette alt på vent, jfordi jeg var så ung, og han var

ikke klar for noe forhold. Han er 5 år eldre enn meg.

Jeg trodde jeg hadde glemt han, men ikke helt. Nå er han sammen med søskenbarnet mitt, og de har fått et barn. Jeg er forlovet med samboeren min. Vi har startet hvert våres liv, uten hverandre. I går var vi på samme fest. Hans dame, og min kjæreste var også der, men de var inne, vi var ute. Vi var fulle begge to. Så begynner han å prate om fortiden. Om oss. Det vi hadde. Det var så godt å prate om det i går, men i dag er det bare vondt å tenke på. Han vekket en gammel følese. Han pratet om at han skulle ønske han hadde meg, og at blir helt rar i kroppen når jeg kjører forbi han når han er på jobb. Resten av kvelden satt vi ovenfor hverandre, og han stirret på meg hele tiden, selv når dama hans også var der.

Jeg veit at dette kommer fram fordi han var full, og jeg veit ikke mer hva jeg skal si. Veit ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg måtte få det ut. Klarte ikke helt å fortelle det ordentlig her heller, for er så dårlig på å forklare. Men det måtte ut.

Anonym poster: ef9e1322bab89ff8a8d1c5094dd4e4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en strikk rundt håndleddet. Hver gang du tenker på denne mannen så drar du i strikken og slipper.

Anonym poster: 7afbbc61ea3ec8dd51b70c1aff70b743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på han før i dag.

Anonym poster: ef9e1322bab89ff8a8d1c5094dd4e4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere begge er i seriøse forhold, så bør du holde fast ved det du har og heller fokusere på han du er sammen med enn han som er sammen med ei annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJeg fokuserer jo ikke på han på noeb måte. Måtte bare få det ut.

Anonym poster: ef9e1322bab89ff8a8d1c5094dd4e4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...