Gå til innhold

Personlig gavekort til forloveden


lunem

Anbefalte innlegg

Holder på å lage et personlig gavekort til forloveden som straks har bursdag. Tenkte å gi han ca 10 - 15 gavekort:)

Til nå har jeg:

- Filmkveld med pizza, godis og øl

- Jeg skal lage det han vil jeg skal lage til middag, når han vil jeg skal lage det.

- Full kroppsmassasje med Happy ending :jepp:

- "Pulekort" (når, hvor og hva han vil)

- 3 retters middag som jeg lager og serverer med sexy undertøy eller med ingenting på.

- Date med middag ute, så kino etterpå

- Date der han bestemmer hva vi skal og hvor vi skal gå.

.....

Merker det er lett å lage gavekort som har med sex, mat eller øl å gjøre, siden det der ting jeg vet han setter pris på:P Men hadde vært morsomt å finne på noe annet og:)

Kanskje et par mannfolk som kan komme med tips?

Kan nevne at han elsker å spille spill (battlefield, diablo, cod osv )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blowjob-kort er alltid en sikker vinner ;)

Prøvde å lage adventskalender til kjæresten i fjor, men jeg kom ikke lenger enn 10 desember, så gikk jeg tom for idéer.

Men ettersom forloveden din er glad i å spille, kan han jo få et frikort. Altså; En hel kveld der han ikke skal bli forstyrret annet enn om du kommer med mat, eller liknende? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blowjob-kort er alltid en sikker vinner ;)

Prøvde å lage adventskalender til kjæresten i fjor, men jeg kom ikke lenger enn 10 desember, så gikk jeg tom for idéer.

Men ettersom forloveden din er glad i å spille, kan han jo få et frikort. Altså; En hel kveld der han ikke skal bli forstyrret annet enn om du kommer med mat, eller liknende? :)

Rart jeg ikke kom på Blowjob-kort! Likte idéen om frikort! :) Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det såpass mye krangling at du må lage gavekort ? Kjøp en ordentlig gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det såpass mye krangling at du må lage gavekort ? Kjøp en ordentlig gave.

Jeg regner med at det har noe å gjøre med å finne på noe nytt og spennende. For ikke å glemme at det er mer personlig :)

Det var i allefall derfor jeg gjorde det ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det såpass mye krangling at du må lage gavekort ? Kjøp en ordentlig gave.

For en unødvendig kommentar! :P

Lager gavekort (sammen med ei boks fyllt opp med lapper der jeg har skrevet mye fint på hver lapp) for å finne på noe litt nytt og koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- At han kan velge hvilken film dere skal se.

- At han får styre fjernkontrollen en hel dag. :gjeiper:

- Du er sjofør for en kveld (når han skal ut med kompiser)

- Et dusjekort(der dere dusjer sammen)

- Strippeshow

- Kostymevalg(han får velge hva du skal kle deg ut som, enten nurse, politi osv)

- Gavekort på sexleketøy(han bestemmer hva dere skal kjøpe)

- Sjef for en dag (han bestemmer ALT en hel dag) :lur:

Anonym poster: 596e2c2a939351f7d0c3680d9213bd1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At han kan velge hvilken film dere skal se.

- At han får styre fjernkontrollen en hel dag. :gjeiper:

- Du er sjofør for en kveld (når han skal ut med kompiser)

- Et dusjekort(der dere dusjer sammen)

- Strippeshow

- Kostymevalg(han får velge hva du skal kle deg ut som, enten nurse, politi osv)

- Gavekort på sexleketøy(han bestemmer hva dere skal kjøpe)

- Sjef for en dag (han bestemmer ALT en hel dag) :lur:

Anonym poster: 596e2c2a939351f7d0c3680d9213bd1d

Tusen takk for mange fine forslag!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en unødvendig kommentar! :P

Lager gavekort (sammen med ei boks fyllt opp med lapper der jeg har skrevet mye fint på hver lapp) for å finne på noe litt nytt og koselig.

Det er kanskje bare er noen jenter som liker sånne ting? Dere er da voksene og kan finne på det uten kort :lol:

Si hvordan det gikk da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje bare er noen jenter som liker sånne ting? Dere er da voksene og kan finne på det uten kort :lol:

Si hvordan det gikk da :popcorn:

Klart vi kan finne på uten kort, men kortene er jo med på å minne oss på at vi må være flinke å finne på litt sånne ting igjen:) I begynnelsen av forholdet gikk jo dette mer automatisk, men etter ca 6 år sammen, så blir det jo fort rutiner... Det samme dag inn å dag ut:)

Endret av lunem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje bare er noen jenter som liker sånne ting? Dere er da voksene og kan finne på det uten kort :lol:

Si hvordan det gikk da :popcorn:

Føler litt for å blande meg inn, fordi jeg føler meg litt truffet selv, uten at du nødvendigvis mente det som en negativ ting.

Dette med å gi gavekort er noe som kan sprite opp alle forhold. Ikke fordi man ikke kan finne på disse tingene ellers, men fordi (for min del i allefall) det er veldig morro om kjæresten/forloveden kommer bort en kveld og gir meg kortet som sier "Blowjob" eller "striptease" eller "full body massage" - ikke fordi han ikke kan få det ellers, men fordi det gir et snev av rollespill.. Og så er ikke gutta bestandig like flinke til å ta initiativet til litt variasjon. (Nå skjærer jeg med vilje alle over en kam, bær over med meg) så et lite dytt er vel ikke så farlig.

Noterer for harde livet her, mange fine tips ute og går - kanskje det blir en hel adventskalender i år ;)

Til TS; Fortell gjerne hvordan det går/gikk, og hva som falt best i smak :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle hvordan det går^^, Kan prøve å komme på litt fler idèer etterhvert, slik at du ender opp med 24 til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så gøy! Bare så dumt at kjæresten ikke har bursdag på en stund. Det får heller bli til julekalender! :)

Har dessverre ikke noen idéer til andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...