Gå til innhold

Er det mye utroskap ute og går?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har stort nettverk, kjenner mange, treffer mange... Opplever dere at det er mye utroskap?

Er dette vanlig i vår tidsalder?

Anonym poster: 6c69896b043d8d1b4c7de993886ad2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Anonym poster: 9c8340b36140618e185ec092fc3b6539

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja. Jeg vil anta at minst 70-80 prosent av de i min omgangskrets et utro. Flest kvinner. En av dem har vært utro i minst 8 år, men elsker fortsatt sin mann. De giftet seg for 5 år siden etter flere års forhold, og har 2 barn. Men hun holder på fortsatt. Nå tror jeg hun ligger med 2 stk på si. Mannen vet fortsatt ingenting og forguder henne. Hun sier hun er avhengig av det, og så lenge han ikke oppdager det synes hun det er ok. Jeg synes hun har dratt dette litt langt, men så lenge mannen ikke vet noe, og de har det fint om ekteskapet er det vel kanskje ikke så ille . Men jeg tror ikke jeg kunne gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg vil anta at minst 70-80 prosent av de i min omgangskrets et utro. Flest kvinner. En av dem har vært utro i minst 8 år, men elsker fortsatt sin mann. De giftet seg for 5 år siden etter flere års forhold, og har 2 barn. Men hun holder på fortsatt. Nå tror jeg hun ligger med 2 stk på si. Mannen vet fortsatt ingenting og forguder henne. Hun sier hun er avhengig av det, og så lenge han ikke oppdager det synes hun det er ok. Jeg synes hun har dratt dette litt langt, men så lenge mannen ikke vet noe, og de har det fint om ekteskapet er det vel kanskje ikke så ille . Men jeg tror ikke jeg kunne gjort det.

Hva slags omgangskrets har du da? Var da voldsomt med 70-80 %.

Anonym poster: dd53362c8d58da4710938ca175e4cd23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har stort nettverk, kjenner mange, treffer mange... Opplever dere at det er mye utroskap?

Er dette vanlig i vår tidsalder?

Anonym poster: 6c69896b043d8d1b4c7de993886ad2b6

Ja, en del. Men har tidligere fått kjeft av den personen jeg sier ifra til, så jeg gidder ikke det lenger. Hun beskyldte meg for å lyve.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig mye utroskap i min omgangskrets. De fleste jeg kjenner er eller har vært involvert i det på en eller måte, enten de er utro selv, blir bedratt selv, eller er elsker(inn)en til en opptatt person.

Så sånn er det. Dessverre.

Anonym poster: 926d91cf61e3dbc2d3b5bd2ef84460de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort nettverk, både i Norge og Usa, og det er ikke mye utroskap og går i blant mine venner, bekjente, og familiemedlemmer.

Men det har nok mye med hva slags type mennesker man omgås med ;)

Anonym poster: fa4dee3a8dac4043c4daaa8d4763abf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hvertfall aldri forplikte meg til ei noen gang igjen. Tror ikke det finnes trofaste kvinner.

Anonym poster: 01ea11d64fabe662ac812ebf2fbe233b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Utroskap er helt normalt i det norske samfunnet. Folk blir oppdratt til å tenke at sex er noe man kan dele med hvem man vil, når man vil, også tar de med seg de verdiene inn i forhold også. Seksuell nytelse er alfa og omega, å ta hensyn til sin partner er ikke like viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har et stort nettverk, både i Norge og Usa, og det er ikke mye utroskap og går i blant mine venner, bekjente, og familiemedlemmer.

Men det har nok mye med hva slags type mennesker man omgås med ;)

Anonym poster: fa4dee3a8dac4043c4daaa8d4763abf5

Nei, det er det ikke. I Usa så lever mange fortsatt etter gode kristne verdier. Det er grunnen for at du ikke kjenner mange som begår utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stort nettverk, både i Norge og Usa, og det er ikke mye utroskap og går i blant mine venner, bekjente, og familiemedlemmer.

Men det har nok mye med hva slags type mennesker man omgås med ;)

Anonym poster: fa4dee3a8dac4043c4daaa8d4763abf5

Eller den dine venner velger som partner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..! Visste ikke det var så mye utroskap som var ute og "gikk".. Har null respekt for folk som er utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi..! Visste ikke det var så mye utroskap som var ute og "gikk".. Har null respekt for folk som er utro!

Det er mennesker med slike holdninger som er/blir utro. Og så skylder de på partneren sin.

Anonym poster: 4fb382bdc60bf16602c56add166d82b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil si det er mye utroskap.

Man er seksuelt frigjorte i Norge, og folk går absolutt ikke av veien for å ha seg med andre selv om en er opptatt.

Anonym poster: e676b07f76a0347cacb3762b9cc53475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å ha noen ved siden? Så lenge partneren ikke får vite noe? ("Utro", for et trist uttrykk! Partneren eier da ikke kroppen ens heller.)

Anonym poster: 4fb382bdc60bf16602c56add166d82b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet om en god del som er/har vært utro jeg også.

Har vært det i mine ungdomsdager, og fikk rasa fra meg da. Kommer aldri til å skje igjen. Stoler også på Samboeren min, men man kan jo aldri spå inn i fremtiden. Jeg synes ikke man skal la vær å finne en person å dele livet med, felles for alle de som har vært utro om jeg kjenner til, er at de har det ganske dårlig i forholdet de er i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Av bekjente er det vel 70% som puler rundt bak partnerens rygg. Nærmere venner: Ingen.

Jeg føler liksom ikke for å henge med folk som forventer at jeg skal være venn med kona/dama, mens jeg vet de puler rundt..ain`t gonna happen.

Både jeg og mannen har bevisst tatt avstand fra de som mener at utroskap er a-okay.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er galt med å ha noen ved siden? Så lenge partneren ikke får vite noe? ("Utro", for et trist uttrykk! Partneren eier da ikke kroppen ens heller.)

Anonym poster: 4fb382bdc60bf16602c56add166d82b7

Dette er en utbredt holdning, spesielt blant norske kvinner. Er det rart vi norske menn finner oss kvinner fra andre land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

Dette er en utbredt holdning, spesielt blant norske kvinner. Er det rart vi norske menn finner oss kvinner fra andre land?

den er da vitterlig like utbredt blant menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...