Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Det går bra her, ingen spire enda men..

Så dere ønsker å vite skjønnet så fort som mulig..? :)

Er det lenge til evnt?? Er like spent og glad på dine vegne hver gang jeg er innom dagboken din :jepp:

Så søt du er, kjempekoselig at du fortsetter å følge med her hos meg. :nigo: Ja, kjønnet vil vi gjerne vite. 1. november er det tid for ordinær ultralyd så jeg håper vi får vite det da. :hjerte: Spennende!!

Godt å høre at du har det bra. :) Prøver dere aktivt nå, eller tar dere det litt som det kommer?

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, jeg blir gal av å ikke kunne spise salami! :( Har sååååååååå lyst på salami...sukk. Litt av noen problemer man skal ha. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemstillinga!! Salami har jeg ikke spist på utrolig mange år (driiiitlei), men finnes jo masse annet nammenam!!

Her har det gått nedpå kalverulade (kverrulade som jeg kaller det ;) ) og okserull til den store gullmedaljen!!

Kalkunpålegg er jo godt! Kanskje best med tilbehør.. Kalkun og kylling smaker egentlig veldig lite uten noe ved siden av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg blir gal av å ikke kunne spise salami! :( Har sååååååååå lyst på salami...sukk. Litt av noen problemer man skal ha. :fnise:

Du kan spise det dersom det er varmebehandlet ;)

Jeg døyver den verste trønderfår-suget ved å lage toast med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemstillinga!! Salami har jeg ikke spist på utrolig mange år (driiiitlei), men finnes jo masse annet nammenam!!

Her har det gått nedpå kalverulade (kverrulade som jeg kaller det ;) ) og okserull til den store gullmedaljen!!

Kalkunpålegg er jo godt! Kanskje best med tilbehør.. Kalkun og kylling smaker egentlig veldig lite uten noe ved siden av..

Ja, er jo masse annet godt heldigvis. ;) Kalkunpålegg med smak av vårløk fra Prior er kjempegodt, og smaker masse! :jepp: Men plutselig har jeg så lyst på salami, er vel fordi jeg ikke kan få det tenker jeg...:fnise:

Du kan spise det dersom det er varmebehandlet ;)

Jeg døyver den verste trønderfår-suget ved å lage toast med det :)

Ja jeg vet, har gjort det noen ganger. :) Men det er ikke helt det samme, men bedre enn ikkeno selvfølgelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også superlyst på loff med smør og salami! Noe jeg aldri ellers spiser (hvorfor ikke det, dumme dumme meg!) :) Men det er vel fordi man ikke kan, og så frister den ekstremt salte smaken for min del veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også superlyst på loff med smør og salami! Noe jeg aldri ellers spiser (hvorfor ikke det, dumme dumme meg!) :) Men det er vel fordi man ikke kan, og så frister den ekstremt salte smaken for min del veldig.

Nam, det er jo så godt!! :jepp: Salt mat er fristende om dagen ja. Potetgull går ned på høykant....huff, ikke det sunneste akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :hoppe:

Hei, velkommen hit! :vinke: Så koselig med besøk! :nigo: Skal titte innom dagboken din også! Ser det nærmer seg termin for deg, er det i desember det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, velkommen hit! :vinke: Så koselig med besøk! :nigo: Skal titte innom dagboken din også! Ser det nærmer seg termin for deg, er det i desember det da? :)

Ja, her raser ukene forbi! :sjokkert: Vi venter på en liten julebaby! 22. desember er temin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her raser ukene forbi! :sjokkert: Vi venter på en liten julebaby! 22. desember er temin :nigo:

En liten julebaby! :rodmer: Så kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker innom en liten tur jeg, My! Har du hatt en fin helg?

Så koselig! :) Jeg har hatt en kjempefin helg, vi har vært mye sammen med venner, gikk bl.a. en fin tur i skogen med de idag. En rolig tur vel og merke, alle tre jentene som var med er jo gravide. ;) Har titta inn i dagboken din også, og begynner å lengte veldig etter den tilværelsen dere har nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15+1 idag!

:strix:

Får komme med en ordentlig oppdatering her, og litt magebilder! ;) Har kost oss hjemme i helga med litt styring og stelling i leiligheten, og litt kvalitetstid med venner. Kjæresten min har bygget hyller i uteboden i helga, slik at vi endelig kan få litt orden der ute! Til nå har ting stått hulter til bulter og oppå hverandre omtrent, men det blir det bedring på nå. ;) Kjekt med handy menn!! :lur:

Idag ble det en koselig tur i skogen med to andre gravide vennepar, kjempedeilig å være ute i det fine høstværet. Vi ble litt sjokka når vi plutselig så flere elgjegere på post, følte at vi kom en smule for nært. :blink: Vi spøkte litt med at det er ikke hver dag man går tur med livet som innsats. :fnise:

De siste dagene har jeg hatt smerter bak i hoftene, helt nede ved halebeinet. Det har toppet seg nå i kveld, føles ganske stivt og vondt, spesielt når jeg endrer sittestilling. Har søkt litt på nett, og det virker som jeg har begynnende bekkenlåsning (ikke løsning). Får se hvordan det utvikler seg...

Her kommer magebilde fra idag! Sjekk forskjell fra forrige magebilde som ble tatt for 2 uker siden!! :overrasket:

post-46875-0-67156500-1349641237_thumb.j

post-46875-0-66063400-1349641247_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi, nå begynner det virkelig å bli en skikkelig babymage ja! Sååå fin mage, altså :) Hørtes ut som dere hadde en fin søndag, bra dere ikke havna midt i skuddlinjen til elgjegerne!! Kjipt med bekkensmerter, jeg var heldig og merket ikke noe til det før helt mot slutten. Er kanskje en idé å kontakte fysioterapeut hvis det vedvarer? Eller er det kiropraktor som ordner sånt, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin mage!! :rodmer:

Dærsken, har skjedd mye på kort tid her, ja!! :jepp: Det er vel moro? :strix:

Få henvendelse til fysioterapeut! Ikke gå for lenge med slikt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå begynner det virkelig å bli en skikkelig babymage ja! Sååå fin mage, altså :) Hørtes ut som dere hadde en fin søndag, bra dere ikke havna midt i skuddlinjen til elgjegerne!! Kjipt med bekkensmerter, jeg var heldig og merket ikke noe til det før helt mot slutten. Er kanskje en idé å kontakte fysioterapeut hvis det vedvarer? Eller er det kiropraktor som ordner sånt, kanskje?

Takk! :rodmer: Morsomt at den vokser så fort nå! :)

Tror både fysioterapeuter og kiropraktorer kan hjelpe, så hvis det vedvarer får jeg høre med legen min om hva jeg skal gjøre. :Nikke:

Så vakker liten mage du har fått :hjerte:

Tusen takk! :hjerte:

Så fin mage!! :rodmer:

Dærsken, har skjedd mye på kort tid her, ja!! :jepp: Det er vel moro? :strix:

Få henvendelse til fysioterapeut! Ikke gå for lenge med slikt. :klemmer:

Takk! :strix: Ja, det er kjempegøy!! :strix: Er helt fascinert av magen, stopper foran hvert speil jeg går forbi for å titte på den. :fnise:

Får kjenne etter hvordan det går framover, men er vel bedre å komme igang med fysioterapi fort enn å

vente til problemet blir verre. Har ikke kjent så mye til det idag da, men det er kanskje vanlig at det kommer og går litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå for en fin mage :hoppendeglad: jeg stopper også opp i speilet hver gang jeg går forbi, selvom det ikke er så mye å se der :fnise:

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin mage. Gleder meg veldig til jeg selv får ekte babymage, og ikke bare oppblåstmage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...