Gå til innhold

HJELP, TYPEN ER BORTE!


Gjest TS

Anbefalte innlegg

nå har jeg røyka en del år og jeg har aldri opplevd at meg eller andre har blitt så fjerne av å røyke at vi går rundt uten sko og er helt fullstendig bortreist.

jeg har heller ikke problemer med å svare på spørsmål etter en joint, heller tvert i mot.

sikker på han ikke driver med andre ting enn bare røyking?

det kan og være at det han røyket har vært penslet. da vil han nok oppleve lignende.

Anonym poster: 9b583233f101c30b50bd9e988d8e750b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil det si at det er "penslet"?

At hasjen er penslet med heroin.

Anonym poster: ff91d517c28d0979259f088fd6d0e6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hasjen er penslet med heroin.

Anonym poster: ff91d517c28d0979259f088fd6d0e6dc

hasj pensler med heroin er en myte. Det er noen få typer hasj som tilsettes litt rå-opium fra valmuer under tilbredningen, men hasj blir ikke pensler med heroin. For det første ville mengdene heroin for å gi effekt ha vært såpoass at det ville blitt synlig for de bløtte øyet når man ser på vasken. For det andre er heroin dyrere å produsere og kjøpe enn hasj at det ville ikke lønnet seg. Og de selger ingenting som ikke lønner seg.

Kanskje han har fått i seg syntetisk cannabis (jwh eller am). Har hørt det kan gi akkurat de symptomene du beskriver hos han.

Syntetisk cannabis er aktivt i veeeeldig små doser, og det kan være i en vanlig tobakks-røyk uten at man ser eller smaker det. Kanskje en av kompisene hans eller noen han traff trodde det skulle bli morsomt å.gi han noen trekk... Forferdelig dårlig gjort av dem, mannen høres jo ut som han var bra forvirret når han begynte å bli seg selv igjen. Ekkelt å ikke skjønne hva som skjer med en spesielt om man har fått i seg noe uten å vite det og bare merker at man blir rar i formen.plutselig!

Anonym poster: b642b0406b622c04cb9ba8c98a5a18b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...