Gå til innhold

Hvordan avvise en kjekking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ting tyder på at han kan komme til å prøve seg på meg i helga. Jeg synes at han er råkjekk, men føler at det blir helt feil å bare ligge med ham fordi jeg kan. Hvordan skal jeg klare å motstå en som er så kjekk, når jeg åpenbart er fysisk tiltrukket av ham? :rodme:

Anonym poster: ceb3f5b2474c606188e087a6b15d2fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si: Æ vil bare dans

Anonym poster: 01c1cbbf9a4673e8f7a96fd074f6a891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke shave nedtil! Tenk: dere roter og han vil ha sex! men niks, du er jo ikke shavet og tør ikke!

problem løst :jepp:

Anonym poster: 80edcd2fad4ba41d3d4d3d762f5277b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en person som jeg er nødt til å møte hvær dag. Å ligge med ham på fylla ville blitt alt for flaut. Men han er faktisk så digg at jeg lurer på om flauheten kanskje er værdt det... Prøver å være snill jente! :engel:

Anonym poster: ceb3f5b2474c606188e087a6b15d2fdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved harmløs klining og puling trenger man ikke å være mer enn fysisk tiltrukket.

Personlighet er for vennskap og kjærester!

Jeg syns du skal slippe deg løs og bare gjør som du vil. Du trenger jo ikke ligge med han, hva med bare klining?

MEN om du syns det blir altfor dumt, så bare snu deg når han prøver å kysse deg :) Stryk han på skuldra og fortell han at du ikke er keen på det.

Nå tenker jeg bare hva jeg ville gjort!

Men lykke til! Er vanskeligere å avvise kjekkinger enn vanlige gutter :P Det kryr jo ikke akkurat av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en person som jeg er nødt til å møte hvær dag. Å ligge med ham på fylla ville blitt alt for flaut. Men han er faktisk så digg at jeg lurer på om flauheten kanskje er værdt det... Prøver å være snill jente! :engel:

Anonym poster: ceb3f5b2474c606188e087a6b15d2fdd

Aaah, du skal møte han på fylla! Haha, dette lyder ikke som avvisning! Lystene dine kommer til å ta kontroll når du drikker bort det fornuftige :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, du skal møte han på fylla! Haha, dette lyder ikke som avvisning! Lystene dine kommer til å ta kontroll når du drikker bort det fornuftige :P

Det er det jeg er redd for! :overrasket:

Anonym poster: ceb3f5b2474c606188e087a6b15d2fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...