Gå til innhold

Hva skjer?


Gjest Anonyma

Anbefalte innlegg

Gjest Anonyma

Jeg er sammen med en mann som jeg kan ha det veldig bra med, men og mye vondt med. Det vonde vil jeg prøve å beskrive her:

For det første sliter jeg med tilliten til han. Vet at det er opp til meg at jeg enten må må stole på han, satse...eller forlate han.

Det er hans væremåte som gjør at jeg blir skeptisk. En annen ting jeg reagerer på , er at han er veldig "på" når jeg er litt utilgjengelig, ute med venner/venninner osv, når jeg reiser bort , er det ikke måte på hvor mange mld han sender meg. Men hvis vi derimot har en avtale, er han sløv, kommer ofte mye seinere f.eks. Når jeg skriver noe fint til han, kan han og glemme å svare f.eks, bli "borte"...utilgjengelig.

Jeg skrev nylig for noen dager siden, at jeg var glad i han, den svarte han aldri på. Jeg menr ikke at han skal svare hvis han ikke føler det, det er bare at jeg ser et mønster i hans handlinger. Er han bare interessert i meg når han får være jeger? Det er når jeg trigger jaktinnstinktet hans, at han viser interesse. Ellers er han ofte opptatt med sitt.

Når vi er sammen, er det som om han alltid skal styre når vi skal være intime, så jeg føler meg avvist bare om jeg vil gi han en klem! Det er en utrolig kjip følelse...som om han ikke kan ta imot min kjærlighet. Hva er dette? Hva skjer? Han kan trekke seg unna, si at han er opptatt ,når jeg sier jeg har blitt glad i han. En gang sa han at jeg var klengete, jeg skule da bare gi han en klem...Da hadde han dagen før skrevet sms om at jeg var jenta hans osv...

Jeg er så lei av at det skal gå på hans premisser, så jeg har sagt ifra, satt ned foten mange ganger. Det gjør og at jeg kan miste tenninga. Et annet eksempel er, hvis han begynner å "varme meg opp" seksuelt..det føles veldig bra, men så kan han plutselig avbryte, si at han må sove. Synes og at han er veldig ego seksuelt. Hvis jeg ikke vil ligge med han, finnes det andre måter å stimulere hverandre på, men det viktigste for han , er å komme selv, virker det som.

Er det andre som har erfaring med dette? Er han ikke nok interessert i meg? Jeg mener at hvis en person liker en annen, liker h*n jo at den personen man liker, er gode mot dem...eller? Jeg synes et godt forhold må ha balanse, at ikke det bare er en av partene som skal styre? Han er ganske manipulerende...Jeg begynner å lure på hvem han egentlig er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg får lov til å svare med et spørsmål: Hvorfor være sammen med en som behandler deg som dritt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis jeg får lov til å svare med et spørsmål: Hvorfor være sammen med en som behandler deg som dritt?

100000000 plusser.

Ts Dump han. Han er under din verdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...