Gå til innhold

En kald blondfarge


Gjest Dumle-Dumbo

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie

Hei=)

Er det noen her ute som har en blond farge i fra luxushair ? Jeg skal bli blond igjen, og kjøper da først extension så ber jeg til gud om at jeg klarer å få mitt hår ca likt. Men, jeg kan IKKE ha noen antydning til gyllendblond, jeg ser ille ut med sånne farger. Så jeg tror fargen må være "kald" litt grå-brun-blond, men alikevel lys.

Vet dere hvilken farge jeg burde velge? Haha, føler dette er litt dumt " hvilken extension farge skal jeg kjøpe"? men håper dere forstår spørsmålet mitt :)

Greien er at jeg har kjøpt lyst hår i fra andre steder, så har fargen vært veldig gulaktig, jeg kan ikke ha sånne farger. Men farget mitt eget hår en gang i en "kald" blondfarge ( brukte ikke extension da) og jeg savner den fargen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett at de fleste som selger extensions har bare mørke farger med lyse striper.. Men du kan jo ha en kald blondfarge og stripe det litt brunt noen steder? det syns hvertfall jeg er ganske kult! :D

Men da er det jo vanskelig å finne extensions da..

Men ikke vet jeg! er litt utdatert på dette området :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Takk for svar :)

Jeg vil ikke stripe mitt eget hår, vil gjøre minst mulig med det ! Jeg er ikke så flink på det området og jeg drar ikke til frisøren. Tør ikke gå ut uten håret mitt :sjenert:

Uansett, jeg tenkte på farge nr 613 / 27 , 60 eller 16. Men vet ikke om noen av de er "kalde" ? Jeg har som sagt kjøpt blond extension ( det var fra ebay...) før, og den fargen var ikke fin. Den var oransje-gul og hudfargen min kler det IKKE. Har hatt mitt eget hår blondt før ( brukte ikke extension da ) og da fikk jeg det ganske lyst, men med en "sølv-brun" nyanse, den likte jeg veeeldig godt. Var bare så dum å farget det grønt etter det :snurt:

Nå har jeg nr 2, og liker ikke å ha det så mørkt. Har også hatt nr 3 og 4, de er også for mørke. Vil være lys...

Er det noen engler der ute som vil hjelpe meg litt? Ikke at jeg egentlig vet hva jeg lurer på da. Kanskje det er noen her som har kjøpt en av de jeg tenkter på å kjøpe, som kan fortelle meg hvordan fargen egentlig ser ut? Fargen blir så som regel litt annerledes på skjermen enn den er i "virkeligheten" Kan som sagt ikke ha noe gyllenblond greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 60 .

Anonym poster: e22cbc051d9644108025bf9de4386f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

nr 60 .

Anonym poster: e22cbc051d9644108025bf9de4386f6b

Takk :) Har du fargen selv ?

Da bestiller jeg en pakke med hår i kveld, pluss noen capser til "mellom-fasen" Blir nok ikke blond på en dag nei, så da må jeg ty til caps. Så får jeg lekt litt gangsta også, høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...