Gå til innhold

Smekk på rumpa


Gjest Mann

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Så flott at du kan holde deg seriøs i denne debatten. Jeg skal si deg det Arabella, at det går ut over veldig mange menn at kvinner kler seg for sexy på jobben. Mange får ikke konsentrert seg i det hele tatt.

Menns problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Hvis hun var der for å jobbe, hvorfor hadde hun på seg klær som fremhevet hennes kvinnelige former? Hvorfor ikke kle seg nøytralt på jobb, også heller kle seg sexy på fritida? Selv om det ikke er kleskodeks, så bør jo de fleste være såpass oppegående at man skal forsøke å kle seg mest mulig anstendig i jobbsammenheng.

Du får spørre henne. Hverken hun, jeg, eller noen annen tenkte på hvorfor hun kledde seg som hun gjorde. Vi klarte å gjøre jobben vår selv om hun tuslet rundt oss. Sjokk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å behandle kvinner som horer er sakelig mener du??

Meninger og personangrep er to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min nåværende arbeidsplass er det flere av kollegaene som spøker med rumpene til hverandre, holder litt rundt hverandre, gir massasje, tuller og spøker og er rappkjeftete mot hverandre. Men; det er "godtatt av alle".

Om en av lederne prøver på det samme ( ja, det har skjedd ), har det derimot ikke blitt godtatt, og også tatt opp.

Men; sier man ifra at man ikke er interessert i den slags tulling mot en selv, så respekteres det faktisk. Her kaller pakistanerne de hvite potet, de hvite kaller afrikanerne "svartingen vår", og rumpa mi blir betegnet som den største i historien.

Vi har stor takhøyde for veldig mye, men: det betyr ikke at det er slik overalt, og det betyr heller ikke at alle er komfortabel med det.

At folk finner det upassende å få en smekk på rumpa kan jeg fint forstå, men forstå også at for noen er det spøk og moro begge veier.

( Og vi har en kar på jobben som minner om reaper. Han elsker å smekke damene på rumpa, og noen ganger får han kjeft, noen ganger et smil, noen ganger en smekk tilbake, og noen ganger en dytt. Og han tar det til seg også.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger nødvendigvis ikke å kle på seg noe som er "sexy" i det hele tatt for å føle seg utilpass.

Jeg jobber i barnehage, og har opplevd noen ganger at fedre ser på plasser de ikke burde se. Prøver seg på en rask kikk og tror vi kvinner ikke merker det.

Alt jeg gjorde galt var å ha på en høyhalset, tettsittende genser og jeg har ikke megastore pupper og bruker sportsbh på jobb nettopp for å ikke "vise" meg fram.

Vi får vel begynne å kle oss i søppelsekker og få klager på at vi ser sjuskete ut heller?

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Meninger og personangrep er to forskjellige ting.

Når du velger å poste innlegg som er støtende ovenfor kvinner, kan du ikke forvente å få ros.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger nødvendigvis ikke å kle på seg noe som er "sexy" i det hele tatt for å føle seg utilpass.

Jeg jobber i barnehage, og har opplevd noen ganger at fedre ser på plasser de ikke burde se. Prøver seg på en rask kikk og tror vi kvinner ikke merker det.

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

Ønsketenkning fra din side. Forøvrig ser jeg hvor jeg vil, og ikke der hvor andre mener at jeg ikke "bør" se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du velger å poste innlegg som er støtende ovenfor kvinner, kan du ikke forvente å få ros.

Jeg forventer heller ikke å få usakligheter. Meninger er meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Man trenger nødvendigvis ikke å kle på seg noe som er "sexy" i det hele tatt for å føle seg utilpass.

Jeg jobber i barnehage, og har opplevd noen ganger at fedre ser på plasser de ikke burde se. Prøver seg på en rask kikk og tror vi kvinner ikke merker det.

Alt jeg gjorde galt var å ha på en høyhalset, tettsittende genser og jeg har ikke megastore pupper og bruker sportsbh på jobb nettopp for å ikke "vise" meg fram.

Vi får vel begynne å kle oss i søppelsekker og få klager på at vi ser sjuskete ut heller?

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

Vel, men du tar deg sikkert en "rask titt" hvis du ser en lekker mann du også. Det er jo ikke det samme som å glane uhemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

mannen klasker meg alltid på rumpa her hjemme i huset. Jeg må innrømme at jeg liker det. Da vet jeg han er glad og fornøyd. Til og med sønnen min ser humoren i det og kan finne på å klaske meg på rumpa. Det har skjedd på fest at mann klasket meg på rumpa da han gikk forbi meg. Må innrømme at jeg tar det som ett komplimang. Jeg er litt flørten av meg og, men går ikke over grensen og tar helt av fordi en mann klasker meg på rumpa.. Der jeg jobbet tidligere fikk jeg ofte gode klammer av de mannlige kollegaen mine... Syns ikke det er krenkende i det hele tatt. Men det kommer vel av at jeg har vært gift i mange år og syns det greit med litt flørting i hverdagen. Men det er jo ikke hvem som helst jeg hadde likt hadde klasket meg på rumpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men du tar deg sikkert en "rask titt" hvis du ser en lekker mann du også. Det er jo ikke det samme som å glane uhemmet.

Jeg tar ikke en slik rask titt på barnas fedre nei, uansett hvor kjekke de måtte være. Når jeg legger merke til at menn kikker på plasser de ikke burde, så har de sett en gang for mye.

Er ikke kult å snakke med personen og så ser han deg ikke i øynene, men litt lenger ned. Det handler om respekt.

Hva som skjer når jeg ikke ser det, bryr meg ikke. Det man ikke vet har man ikke vondt av, er det ikke så?

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke en slik rask titt på barnas fedre nei, uansett hvor kjekke de måtte være. Når jeg legger merke til at menn kikker på plasser de ikke burde, så har de sett en gang for mye.

Er ikke kult å snakke med personen og så ser han deg ikke i øynene, men litt lenger ned. Det handler om respekt.

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

Å huff ja, verdens undergang. Har det slått deg at de kanskje ikke ser helt ned, men kanskje halsen/brystet? Hvordan vet du hvor de egentlig ser? Uansett kan det jo hende at de bare ser på klær og noe som buler ut, er det veldig farlig?

Endret av Reaper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg tar ikke en slik rask titt på barnas fedre nei, uansett hvor kjekke de måtte være. Når jeg legger merke til at menn kikker på plasser de ikke burde, så har de sett en gang for mye.

Er ikke kult å snakke med personen og så ser han deg ikke i øynene, men litt lenger ned. Det handler om respekt.

Hva som skjer når jeg ikke ser det, bryr meg ikke. Det man ikke vet har man ikke vondt av, er det ikke så?

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

Når sånt som det der skjer så sier du bare: "Mine øyne er her og peker mot øynene og gliser frekt". De kommer ikke til å kikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GjestenS

Så fantastisk respektløst at jeg ikke vet hva jeg skal si. Si ifra til overordnende og gjør noe med det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tar ikke en slik rask titt på barnas fedre nei, uansett hvor kjekke de måtte være. Når jeg legger merke til at menn kikker på plasser de ikke burde, så har de sett en gang for mye.

Er ikke kult å snakke med personen og så ser han deg ikke i øynene, men litt lenger ned. Det handler om respekt.

Anonym poster: e2c0046b5dd607b41eb28c8e144de642

Dette er en bagatell som jeg bare ville ledd av om jeg opplevde det. Jeg tenker det er verre om ingen menn hadde sett i det hele tatt, enn om et par menn ser litt for mye. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når sånt som det der skjer så sier du bare: "Mine øyne er her og peker mot øynene og gliser frekt". De kommer ikke til å kikke igjen.

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På min nåværende arbeidsplass er det flere av kollegaene som spøker med rumpene til hverandre, holder litt rundt hverandre, gir massasje, tuller og spøker og er rappkjeftete mot hverandre. Men; det er "godtatt av alle".

Om en av lederne prøver på det samme ( ja, det har skjedd ), har det derimot ikke blitt godtatt, og også tatt opp.

Men; sier man ifra at man ikke er interessert i den slags tulling mot en selv, så respekteres det faktisk. Her kaller pakistanerne de hvite potet, de hvite kaller afrikanerne "svartingen vår", og rumpa mi blir betegnet som den største i historien.

Vi har stor takhøyde for veldig mye, men: det betyr ikke at det er slik overalt, og det betyr heller ikke at alle er komfortabel med det.

At folk finner det upassende å få en smekk på rumpa kan jeg fint forstå, men forstå også at for noen er det spøk og moro begge veier.

( Og vi har en kar på jobben som minner om reaper. Han elsker å smekke damene på rumpa, og noen ganger får han kjeft, noen ganger et smil, noen ganger en smekk tilbake, og noen ganger en dytt. Og han tar det til seg også.. )

Virker som en useriøs arbeidsplass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Skjedde hele tiden på en av mine tidligere arbeidsplasser - begge veier. Det var i tillegg heftig seksuell trakassering mot alt og alle. Egentlig ganske koselig, da vi var en skikkelig sammensveiset gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da forbeholder jeg meg retten til å behandle henne dårlig (som en hore) også. Fristerinner som ikke tåler noe som helst, men som kler seg utfordrende, hva faen er greia? Hva VIL hun egentlig?

Har ikke kommet lenger i tråden enn til dette, men når ble det "horete" å gå med tettsittende jeans? Føler meg virkelig ikke utfordrende eller noe slikt ved å bruke stramme jeans...Så du mener kvinner skal gå i formløse klær for at dere (Du) ikke skal se på oss som horer? Eller kanskje vi alle sammen skal begynne med burka, virker nesten som det er der du er.

Sjefen min på min gamle arbeidsplass pleide ofte å komme klaske meg på rumpa og si lignende ting som jeg så tidligere i tråden "ses i morgen da, søta" etc. En mann i 40-50 årene, jeg var på den tiden 17 år. Så du mener at det var min skyld, at jeg var en fritinne? Fordi jeg gikk i stramme jeans...

Anonym poster: f81a3e9036120e2f97aface92161157e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...