Gå til innhold

Malas dagbok :)


Bolla!

Anbefalte innlegg

Vi har kommet oss på plass i nytt hus og vi trives veldig godt!

Lille M er en veldig aktiv krabaten som krabber som et lyn og reiser seg opp alle plasser han ser en mulighet til å reise seg ;)

Tann når. 4 er på vei gjennom og det har hittil gått ganske greit i forbindelse med tannfrembrudd, bare litt sutrete.

Ønsker alle som måtte stikke innom en fin helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tassen din er tidlig ute, Mala! Eller er det kanskje Ed som begynner å bli treig? :ler: Ed reiser seg opp halvveis, men ser ikke ut til å tørre å reise seg helt opp. Og dersom jeg hjelper ham, så glemmer han seg og slipper. Så han har ikke knekt den koden enda :fnise:

Koselig å høre update fra deg! Gratulerer med nytt hus! Det er jo kjempedeilig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen din er tidlig ute, Mala! Eller er det kanskje Ed som begynner å bli treig? :ler: Ed reiser seg opp halvveis, men ser ikke ut til å tørre å reise seg helt opp. Og dersom jeg hjelper ham, så glemmer han seg og slipper. Så han har ikke knekt den koden enda :fnise:

Koselig å høre update fra deg! Gratulerer med nytt hus! Det er jo kjempedeilig :danse:

Er nok min som er litt tidlig ute ;)

Plutselig er koden knekt og han reiser seg opp over alt og det vil bli litt knall og fall ;) En dag her reiste klumpen her seg opp etter støvbrettet, det var litt for ustødig gitt og det ble et lite fall.

Takker, det er stor stas og kjempedeilig med større plass og et hjem jeg her fått male som jeg selv ønsket og fått den kjøkkeninnredningen jeg digger, det er så bra! :nigo:

Koselig at du titter innom og håper det er bra med deg og Ed :klem:

Grattis med nytt hus, og håper du har det bra! :)

Tusen takk :)

Har det helt greit for tiden og er på rett spor i allefall ;)

Håper alt er bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med disse små, er ingen fasit på utviklingen. Er noen i termingruppen min om har småtasser som ikke krabbet på 1-årsdagen sin, også har vi de med småttiser som gikk da de var 9 mnd. Herlige er de alle sammen. :) Blir nok litt knall og fall, men det hører til. :)

Hurra for nytt hus! Det må jo være helt topp. :) Regner med det hjelper litt på alle plan? Håper ting er bedre for deg nå. :klemmer:

Håper dere har hatt en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Denne dagboken har vært glemt lenge, men jeg skriver en liten oppdatering selv om det kanskje ikke er noen som leser..

"Babyen" min har blitt ett år og er plutselig ingen baby lenger, men en liten gutt msom får mer og mer egen personlighet :hjerte:

Den lille sjarmører min har rukket å bli 83cm lang og 11,5 kg tung.

Han er veldig aktiv, krabber i rakettfart og kommer seg opp i sofaen på null komma niks.

Han har lenge gått langs ting og han slipper seg og står alene, men foreløpig er det nok litt skummelt ta det første steget.

Det har kommet 9 tenner og de har alle kommet ganske så smertefritt :)

Han har sans for humor og har verdens herligste latter.

Dette året har gått utrolig fort og det har for min del vært en år med både gleder, sorger og mye frustrasjon.

Gleder i form av det å ha blitt mamma og hvor mye gutten (og kjæresten) min betyr for meg, sorger i form av å ikke føle seg god nok, samt sykdom i familien og frustrasjon i form av å føle seg innestengt i en kropp og et liv med angst og depresjon.

Jeg elsker mammarollen og gutten min over alt i verden, men det har vært utrolig tøft til tider å innse at jeg faktisk har noe å glede meg over i livet når angst og depresjon er på sitt verste og alt bare er litt svart.

Jeg har fått veldig god hjelp av rask psykisk helsehjelp i kommunen jeg bor i og har kommet veldig langt siden på mai/juni da jeg startet behandlingen. Jeg har hele tiden ønsket å bli kvitt angsten og depresjonen uten medisiner, men etter mye om og men og diskusjoner og samtaler med lege og psykolog har vi kommet fram til at jeg skal gi cipralex en sjanse i håp om at jeg kommer meg over den verste kneika slik at jeg kan komme meg tilbake på jobb igjen.

Nå har jeg bare tatt 5mg i tre dager, så det gjenstår enda å se om det funker, jeg krysser fingrene i allefall! :jepp:

Fortsatt god helg til de som eventuelt skulle titte innom :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mala :hallo:

Så koselig med en oppdatering!
Skjønner at det siste året har vært harde tak, men med godt og positivt krydder. Høres ut som du har en fantastisk liten gutt som gir mammaen sin masse kjærlighet, pådriv og glede :hjerte:

Jeg krysser fingrene for at medisinene fungerer - du fortjener å kose deg og ha det bra med deg selv og dine :)

Tassen din er jo stor! Så herlig! Skal se han begynner å tusle bortover gulvet snart :jepp::

Ed er 79 cm og fortsatt under 10 kg. Han har vært syk ei god stund, så nå håper jeg han har apetitten skikkelig på plass snart. Han står også alene, og har tatt noen få skritt. Men han begynner bare å le når han står alene, så deiser fort ned på rumpa igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei igjen! :)

Nå går det mot sommer, været her har vært skikkelig fint den siste uka og vi har vært masse ute. Det hjelper på kropp og sinn det :jepp:

Sånn ellers har junior begynt å gå, stolt som en hane der han går :hjerte:

Og så har vi hatt en skikkelig runde med en liten uke med diaré, samtidig som han har vært veldig kresen på konsistensen på maten og sutrete, skjønte derfor at det var tenner på vei og plutselig hadde han fått en jeksel gitt! Ni tenner i det herlige smilet nå :)

Er ikke så mye snakking enda, men med litt peking og " eh eh" så gjør han seg som regel forstått ;)

:blomst:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår og sommer! Blir ikke bedre enn det, Mala :klemmer:

Det er så gøy når disse små begynner å gå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...