Gå til innhold

Malas dagbok :)


Bolla!

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk overrasket over at formen er så fin som den er! Er liksom bare energinivået som jeg merker i det daglige, ellers tenker jeg nesten ikke over at jeg er gravid faktisk(utenom de øyeblikkene når jeg har en liten lykkedans over å være gravid på stuegulvet) :rodmer:

Kjære bare ler av meg når jeg plutselig utbryter "vi skal ha baby". Har nok ikke helt gått opp for meg enda at jeg faktisk er gravid...

Jeg håper formen fortsetter sånn, da hadde jeg blitt takknemlig. Men som jeg har sagt tidligere: heller kvalm og gravid enn ingen av delene! så om kvalmen kommer, så får den bare komme. :)

Har hørt at om formen er fin helt fra starten av et svangerskap, så er det en gutt som skjuler seg i magen. Mange jeg kjenner som har en av hvert kjønn kan skrive under på akkurat dette.

Så det kan vel hende at den lille drømmen min før ikm om en bolledeig og en naken guttebaby under faktisk har en mening, hvem vet :)

Ha en fin dag dere, det skal jeg! :klemmer:

Så flott at du er i god form :jepp: Herlig at spiren klamrer seg fast!!

Den "myten" med at man er i bedre form når man får gutt kan jeg avkrefte for deg ;) Liten babygutt i magen til Ninnin, som kastet opp senest i morges :sjenert:

Håper formen din holder seg!! Når skal du på UL? Blir spennende :rodmer:

Stor onsdagsklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt du er i storform da!! setter vell pris på det rekner jeg med!

Ikke lenge til UL heller nå!! :popcorn: Jeg er spent som bare det!!

Du får ha en god og kvalmfrid dag idag, det som er igjenn av den iallefall! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Stikker innom og oppdaterer meg!!

Ja, den myten..hm, altså jeg var kvalm fra egget festet seg til slutten av uke 9, så man vet aldri...Guttebaby, jeg krysser fingrenne for deg, det er helt fantastisk å ha en guttebaby, du har liksom to av kjæresten din.. :gjeiper:

Bra at formen din er fin da, det må du bare nyte altså!

Ha en super dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er i god form :jepp: Herlig at spiren klamrer seg fast!!

Den "myten" med at man er i bedre form når man får gutt kan jeg avkrefte for deg ;) Liten babygutt i magen til Ninnin, som kastet opp senest i morges :sjenert:

Håper formen din holder seg!! Når skal du på UL? Blir spennende :rodmer:

Stor onsdagsklem :klemmer:

Veldig godt å være i god form :D Måtte den bare klamre seg fast helt til målstreken!

Ja, du er vel et unntak av den myten, men det er vel ingen regel uten unntak som de sier :gjeiper:

Håper formen din er bra ellers da Ninnin og at du slipper kvalmen snart!

UL er på mandag, så det går veldig fort :rodmer:

Stor :klemmer:

Så godt du er i storform da!! setter vell pris på det rekner jeg med!

Ikke lenge til UL heller nå!! :popcorn: Jeg er spent som bare det!!

Du får ha en god og kvalmfrid dag idag, det som er igjenn av den iallefall! :gjeiper:

Det er veldig godt at kroppen min samarbeider nå, har ikke tid til å være borte fra jobb i disse ferietider heller, så det er best det fortsetter slik ;)

Jeg er veldig spent på hva som venter meg på UL! Får prøve å ikke tenke så mye på det, men ta det som det kommer på mandag :)

Hei

Stikker innom og oppdaterer meg!!

Ja, den myten..hm, altså jeg var kvalm fra egget festet seg til slutten av uke 9, så man vet aldri...Guttebaby, jeg krysser fingrenne for deg, det er helt fantastisk å ha en guttebaby, du har liksom to av kjæresten din.. :gjeiper:

Bra at formen din er fin da, det må du bare nyte altså!

Ha en super dag!! :klemmer:

Jeg nyter så absolutt at formen er fin, for man vet jo ikke hvor lenge det varer!

Jeg blir nok like glad uansett om det befinner seg en jente eller en gutt i magen min! Har liksom ikke et kjønn jeg ønsker meg mer enn det andre!

Han en fin dag du også :klemmer:

***

Skikkelig vanskelig å komme seg opp av sengen i dag!Tror ikke øynene mine kommer ordentlig opp i det hele tatt i dag jeg!

Må legge meg tidlig i kveld om jeg skal komme meg opp halv 7 i morgen tidlig ja :sjenert:

Jobber til 20 i kveld, men skal på bursdag etterpå, så det spørs når jeg kommer meg hjem :gjeiper:

Ha en fin dag dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se kjønn så tidlig på UL? Trodde ikke man kunne se det før etter uke 12 :sjenert:

Kjedelig at du er så trøtt da Mala, men det går forhåpentligvis over :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin dag Mala, kos deg i bursdag! :klemmer:

Håper dagen din også har vært fin Rhiannon :klemmer:

Kan man se kjønn så tidlig på UL? Trodde ikke man kunne se det før etter uke 12 :sjenert:

Kjedelig at du er så trøtt da Mala, men det går forhåpentligvis over :klemmer:

Neinei, kan ikke se kjønn så tidlig nei, må nok vente til rundt uke 18-20 med det!

:gjeiper:

Jeg har bare luftet litt tanker rundt det med formen og hvordan det kan ha en sammenheng med kjønnet som befinner seg i magen ;)

Jeg håper at energien ikke skal være på lang ferie, for jeg går på veggen snart! Begynte ikke før 12 i dag, men bare gud vet hvor mange ganger jeg har gjespa i dag :fnise:

Kan vel si at jeg er mildt sagt spent på hvordan det er å komme seg på jobb til 8 i morgen tidlig!

Ha en fin kveld dere :klemmer:

Jeg skal finne sengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, velkommen til de våkne søvnzombiers samfunn :fnise:

Har hatt noen sånne dager selv, hvor øynene holder seg åpne på ren viljestyrke og man ikke får med seg mer enn halvparten av det som skjer. Forhåpentligvis blir du piggere etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala! Må si som Rhiannon; velkommen i klubben ;) Jeg tør ikke kjøre bil lenger, engang!! Mamma sier at hun var slik selv. Går over om noen uker :jepp:

Ha en deilig helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke er bare meg som går i søvne for tiden da :fnise:

I ettermiddag var det en bitteliten dråpe blod på papiret når jeg var på do.. må si jeg ble utrolig redd for at det skal gå dårlig denne gangen også! :sjenert:

Men jeg velger å tro at alt står bra til, men jeg er veldig glad for at jeg skal på ul på mandag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker i dag :hjerte:

Har ikke sett mer antydning til blod og det beroliger meg veldig!

Vet jo at slimhinnene er veldig skjøre akkurat nå, så det er nok helt normalt :)

Godt med to dager fri nå, før en ny uke starter. Kommer kanskje til å høre om noen tilkallingsvakter vil jobbe en dag eller to for meg da jeg ikke vil presse kroppen min mer enn nødvendig...

Og jeg har ikke energi til å gjøre noe annet enn å sove når jeg ikke er på jobb :sjenert:

Skal ut å kose meg litt i sola jeg nå :sol:

Ønsker alle en fin solrik dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7uker liker vi!

Jeg skal også ut i sola å kose meg, ser det bare melder skitvær dit jeg skal på ferie, så skal slikke sol så langt det går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7uker liker vi!

Jeg skal også ut i sola å kose meg, ser det bare melder skitvær dit jeg skal på ferie, så skal slikke sol så langt det går :fnise:

Er bare å nyte finværet mens det står på ja, vet aldri når det blir sol og god temperatur igjen :gjeiper:

Håper du har en fin dag Lizzie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 uker! :strix:

Kos deg med godværet - heldiggrisen! :sol:

Her er det pjuskregn og lummert! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 uker! :strix:

Kos deg med godværet - heldiggrisen! :sol:

Her er det pjuskregn og lummert! :filer:

Takk for det Nuttapia :klemmer:

Håper du har hatt en fin dag selv om være ikke har vært på topp da :jepp:

Har kosa oss masse i dag med bare sløving i sola og avslapping på planen! Grillet indrefilet til middag og masse godt tilbehør som ovnsbakte potetbåter, god salat, grillede maiskolber og en grønnsaksblanding på grillen :rodmer:

Og så har jeg spist masse frosne bringebær i dag og det er så GODT! Kjøpte masse ferske bringebær på butikken i går og vasket dem og la eskene i frysen. Supert som både isbiter og noe kose seg med i varmen!

Håper dagen i morgen blir like fin, selv om værmeldingen ikke er helt enig med meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med 7 uker! :)

Så lurt å putte bringebær i fryseren og bruke det som snacks og isbiter, det må jeg prøve! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg elsker bringebær, må prøve å fryse dem!

Gratulerer med syv uker, og lykke til på UL i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 7 uker! :)

Så lurt å putte bringebær i fryseren og bruke det som snacks og isbiter, det må jeg prøve! :jepp:

Takk :D!

Det er absolutt verdt å prøve, kjempegodt! :jepp:

Ååh, jeg elsker bringebær, må prøve å fryse dem!

Gratulerer med syv uker, og lykke til på UL i dag!

Jeg også er veldig glad i bringebær, og de er veldig gode når man fryser de syns jeg da ;)

Takk for det Rhiannon :)

Lykke til på UL, og ha ei fin uke Mala min :klemmer: !

Tusen takk for det Lizzie :D Både gruer og gleder meg kjenner jeg!

Blir garantert ny oppdatering her i kveld etter UL (HÅPER på en veldig glad oppdatering)

:klemmer:

***

Starter tidlig på jobb i dag og i morgen før det blir senvakter resten av uka, har plan om å gi fra meg en kveld da :)

Er veldig spent på UL i kveld, vet jo at det blir innvendig, og det liker jeg ikke egentlig, da jeg syns det er litt pinlig å legge seg frem slik :gjeiper:

Gleder meg til å bli ferdig med det i allefall og jeg håper inderlig at vi får se en bankende hjerte på skjermen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...