Gå til innhold

Malas dagbok :)


Bolla!

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!:)

Håper det går bra med deg, Mala! :klemmer: Ser du har fått masse symptomer, nå slår det inn for fullt! :D Godt å lese at alt er fint frem til nå i hvert fall, krysser fingrene for at det fortsetter slik.

God helg til deg og til mala-mannen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du passerer 12 uker, så vil jeg være med å finne en pitteliten body sammen med deg! :klemmer::rodmer:

God helg til deg og han derre samboern din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!:)

Håper det går bra med deg, Mala! :klemmer: Ser du har fått masse symptomer, nå slår det inn for fullt! :D Godt å lese at alt er fint frem til nå i hvert fall, krysser fingrene for at det fortsetter slik.

God helg til deg og til mala-mannen. :klemmer:

Hei Angel-A :D

Her er alt bra, og jeg går vel rundt og gliser hele tiden :fnise:

Jeg håper virkelig at det fortsetter sånn, uten noen problemer. Nå er det bare 10 dager igjen til jeg skal på UL og jeg både gleder og gruer meg, for jeg vet faktisk ikke hva som venter meg.

:)

God helg til deg også kjære Angel-A, nå må du og samboeren nyte den siste tiden dere har alene :klemmer:

Når du passerer 12 uker, så vil jeg være med å finne en pitteliten body sammen med deg! :klemmer::rodmer:

God helg til deg og han derre samboern din :fnise:

Da skal du få være med på shopping ja :rodmer:

:klemmer:

Takk for det, god helg til deg og han derre samboern din også :gjeiper:

hihi :fnise:

**

Klarte ikke holde igjen lenger i dag, så nå har jeg fortalt mamma at jeg er gravid igjen. Hun ble som forventet like vill som sist vi fortalte det :fnise:

Mamman min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt mamma du har! Jeg skal fortelle til min mamma til uka. Gleder meg vilt!! :hjerte:

Grattis med 6 uker, Mala! Her går det unna, gitt :jepp:

God helg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt mamma du har! Jeg skal fortelle til min mamma til uka. Gleder meg vilt!! :hjerte:

Grattis med 6 uker, Mala! Her går det unna, gitt :jepp:

God helg videre :)

Veldig glad i mamman min, og jeg vet at hun hadde kommet til å gjennomskue meg når vi takker nei til en familiesammenkomst som er til helga. (vi snakker skikkelig fest altså, og jeg er ikke kjent for å si nei takk til å drikke litt, derfor melder vi pass, for jeg vet at jeg ikke kommer opp med god nok unnskyldning uansett)

Derfor ble det til at mamma fikk vite det så tidlig :rodmer:

Veldig koselig å fortelle om da, så morsomt å se reaksjonen man får :jepp:

Ja, nå er jeg 6 uker på vei, men jeg syns i grunn tiden går veldig tregt... :gjeiper:

Fortsatt god helg til deg også :klemmer:

Gratulerer med 6 uker :hjerte:

Hvordan står det til med deg? :)

Takk for det Lillah :D

Her er alt veldig bra, vanskelig å få i seg frokost, men utenom det har jeg det aldeles supert faktisk :rodmer:

***

Har vært på jobb 9-17 i dag og er sliten både i hodet og føttene, så nå ligger jeg godt til rett i godstolen og slapper av med et glass mozell og KG :)

I morgen er jeg like langt på vei som jeg var når jeg begynte å blødde sist, og jeg kjenner at jeg automatisk blir veldig bekymra rundt dette, men morgendagen skal gå med til bare kos og avslapping og minst mulig tanker rundt akkurat dette :)

Så mange gravide damer på jobb i dag og jeg merker at jeg drømmer meg litt bort et øyeblikk når jeg ser de store magene og tenker på at jeg går rundt med stor mage om ikke så alt for lenge :rodmer:

Jeg ønsker alle sammen en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en god helg, Mala :klemmer: Tenk at du allerede er 6 uker på vei!! :jepp: Halvveis til de magiske 12! Herlig!

Skjønner at du blir litt bekymra over morgendagen, men jeg tror det kommer til å gå helt fin :klemmer: Kos deg med samboeren, og prøv å ikke tenk på det :jepp:

Stor :klemmer: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en god helg, Mala :klemmer: Tenk at du allerede er 6 uker på vei!! :jepp: Halvveis til de magiske 12! Herlig!

Skjønner at du blir litt bekymra over morgendagen, men jeg tror det kommer til å gå helt fin :klemmer: Kos deg med samboeren, og prøv å ikke tenk på det :jepp:

Stor :klemmer: fra meg!

Takk for det, og i like måte Ninnin :klemmer:

Håper de neste 6 går unna i en rasende fart! slik at jeg kan senke skuldrene litt :)

Prøver å ikke tenke på det, men merker at det ligger der likevel :sjenert:

Jeg har også egentlig troen på at dette skal gå bra, så da får jeg bare gå ut fra det ;)

:klemmer: til deg også!

**

Har sovet to timer etter jobb, så er litt spent på om jeg får sove når jeg legger meg!

Humøret mitt har gått heftig utover samboeren i kveld :sjenert:

Humørsvingningene er enorme, og med en kjæreste som elsker å terge så er det en veldig dårlig kombinasjon for tiden. Føler at jeg bjeffer til han til tider :sjenert:

Men når han husker at jeg er et hormonmonster nå, så angrer han seg :fnise:

Kjære har veldig lyst til å fortelle om graviditeten til foreldrene sine nå, men det kommer nok ikke til å skje, vil vente litt lengre med å fortelle om det denne gangen. Bare mamma som er et lite unntak, er litt ekstra stas å dele det med henne og vi har et så godt forhold :hjerte:

Mye tomt snakk (skriverier) på meg i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 6 uker forresten :klemmer: Synes det er koselig å lese skravleriene dine jeg Mala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 6 uker forresten :klemmer: Synes det er koselig å lese skravleriene dine jeg Mala!

Bra noen orker å lese, har mye på hjerte til tider og da stopper det liksom ikke :fnise:

6 uker :strix: Og snart UL, så herlig!

:klemmer:

Bare 8 dager igjen nå og jeg gleder meg veldig, vil bare se et hjerte som banker jeg! :rodmer:

Kjære skal være med, for hvis vi hører hjertelyden, vil jeg dele det med ham, men om det ikke er noe der så trenger jeg støtten hans. Selv om jeg virkelig har troen på at dette skal gå bra :)!

***

Sov til 12 i dag :sjenert:

Noen som trenger søvn kan man si!

Jobber såpass mye nå at jeg passer på å la kroppen hvile når jeg har mulighet, kroppen sier i allefall fra om at den trenger det.. Vil ikke slite meg ut og vil unngå å bli sykmeldt :)

En ting til bestemoren min er friskmeldt fra kreften :jepp:

:strix::hoppendeglad::strix:

Han en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg leser alt du skriver, og gleder meg til du forteller hvordan reaksjonen til mammaen din blir :) Jeg er litt dårlig på å svare, men jeg leser altså alt sammen! Krysser fingrene for deg! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg leser alt du skriver, og gleder meg til du forteller hvordan reaksjonen til mammaen din blir :) Jeg er litt dårlig på å svare, men jeg leser altså alt sammen! Krysser fingrene for deg! <3

Hei :D!

Setter pris på at noen gidder å lese :gjeiper:

Mamma fikk nyheten på fredag, men de andre må som sagt vente litt enda :)

Jeg er så trøtt i dag jeg at jeg har store problemer med å holde opp øyelokkene! Tror det blir natta om ikke lenge :Gjesp:

Begynner ikke på jobb før 12 i morgen, det tror jeg er bra både pga trøttheten og pga at det er vanskelig å få i seg frokost, så da kan jeg ta meg god tid før jeg starter på jobb!

Det liker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Mala! :klemmer:

Har fulgt med lenge nå uten å kommentere - følte det var på tide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at bestemoren din ble bra igjen!

og gratulerer masse med å ha kommet lenger enn sist gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vil ha med din kjære på UL! Jeg er veldig glad jeg og samboer hørte den herlige lyden sammen første gang, det var et veldig magisk og fint øyeblikk! :rodmer: Gled deg! Jeg tror spiren din har det veldig fint og kommer til å vokse seg stor og sterk! Blir spennende å følge deg fremover nå. :) Nå er det jammen ikke lenge igjen til dere skal på UL.

Jippi for gode nyheter om bestemora di!! :danse: Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye, Mala! :klemmer:

Har fulgt med lenge nå uten å kommentere - følte det var på tide :fnise:

Tusen takk for det :)

OG velkommen skal du være :velkommen:

Så bra at bestemoren din ble bra igjen!

og gratulerer masse med å ha kommet lenger enn sist gang :klemmer:

Det var skikkelig gode nyheter!

Takk for det, måtte mageboeren holde ut i mange mange uker enda :rodmer:

Skjønner godt at du vil ha med din kjære på UL! Jeg er veldig glad jeg og samboer hørte den herlige lyden sammen første gang, det var et veldig magisk og fint øyeblikk! :rodmer: Gled deg! Jeg tror spiren din har det veldig fint og kommer til å vokse seg stor og sterk! Blir spennende å følge deg fremover nå. :) Nå er det jammen ikke lenge igjen til dere skal på UL.

Jippi for gode nyheter om bestemora di!! :danse: Hurra!!

Vil tro det er noe helt spesielt å høre hjertelyden for første gang sammen ja :rodmer:

Takk for gode ord Angel :klemmer:

Har faktisk troen på at dette skal gå veien selv også :jepp:

Går fort til UL nå ja, men du er jo snart MAMMA :kgbaby: :rodmer:

Virkelig gode nyheter å få, og man ser på henne at hun er både letta og kjempeglad etter å ha fått beskjeden :danse:

**

Sliten i hodet og ryggen etter trampingen på jobb i dag, så nå blir det straks natta kjenner jeg :)

Begynner ikke før 12 i morgen heller, og det er ubeskrivelig godt å ha god tid før man må på jobb i stede for å stresse seg på jobb til kl. 8 når man er litt uggen og det er vanskelig å få i seg mat så tidlig.

God natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i hodet og ryggen etter trampingen på jobb i dag, så nå blir det straks natta kjenner jeg :)

Begynner ikke før 12 i morgen heller, og det er ubeskrivelig godt å ha god tid før man må på jobb i stede for å stresse seg på jobb til kl. 8 når man er litt uggen og det er vanskelig å få i seg mat så tidlig.

God natt :klemmer:

God natt, du får ha en fin dag i morgen! Er nok greit å ha god tid ja, slippe stressingen. Jeg klarer ikke spise når jeg er stresset på morgenen, og jeg er ikke gravid en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grethe: Ja, det er vanskelig nok å få i seg frokost når man stresser uten og være gravid :gjeiper:

Har vært veldig greit denne uka når jeg starter 12!

Null stress ;)

Lizzie: Jeg gleder meg masse! Bare 5 dager igjen nå og jeg er veldig spent på hva jeg kan vente meg på mandag! :jepp:

***

Jeg er faktisk overrasket over at formen er så fin som den er! Er liksom bare energinivået som jeg merker i det daglige, ellers tenker jeg nesten ikke over at jeg er gravid faktisk(utenom de øyeblikkene når jeg har en liten lykkedans over å være gravid på stuegulvet) :rodmer:

Kjære bare ler av meg når jeg plutselig utbryter "vi skal ha baby". Har nok ikke helt gått opp for meg enda at jeg faktisk er gravid...

Jeg håper formen fortsetter sånn, da hadde jeg blitt takknemlig. Men som jeg har sagt tidligere: heller kvalm og gravid enn ingen av delene! så om kvalmen kommer, så får den bare komme. :)

Har hørt at om formen er fin helt fra starten av et svangerskap, så er det en gutt som skjuler seg i magen. Mange jeg kjenner som har en av hvert kjønn kan skrive under på akkurat dette.

Så det kan vel hende at den lille drømmen min før ikm om en bolledeig og en naken guttebaby under faktisk har en mening, hvem vet :)

Ha en fin dag dere, det skal jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...