Gå til innhold

Malas dagbok :)


Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så utrolig gode nyheter, gratulerer så mye!!! :hoppe: Må følge med her! :)

Tusen takk Daenerys :)

Hurra for ny bok!!

Denne spiren skal klamre seg fast Mala!

Takk, ja, måtte denne boken bli lang :Nikke:

Bare hyggelig Mala! Bursdagssang må jo til! :) Godt å høre at du hadde en fin feiring. :klemmer:

Var faktisk den enste sangen jeg fikk i går, så den satte jeg pris på altså ;)

:klemmer:

***

Kjenner at frokosten var litt vanskeligere å få i seg i dag enn vanlig, ble mye tygging før jeg klarte å svelge :sjenert:

Håper det bare er for at jeg sov litt lenge og at det derfor var lenge siden forrige måltid.

Har gjort meg klar til jobb og sitter egentlig bare å slapper av litt før jeg må kjøre.

Dette er den eneste sene vakten jeg har denne uka, så jeg er veldig spent på hvordan det går å begynne kl. 8 resten av uka, så trøtt som jeg er for tida :gjeiper:

Ønsker alle en fin dag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjent ut! Det der med å bli kvalm hvis det går lenge mellom måltidene tror jeg er ganske vanlig :jepp:

Ha en flott arbeidsdag Mala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene for at kvalmen ikke kommer for fullt!!*

Digg med bare en sen vakt da, jeg liker ikke sene vakter så for meg hadde det vært en drømmeuke! ;) Men, hvordan går det med jobbsøkingen? Du får kontakte sjefer direkte å spørre om de trenger folk, jeg har fått to jobber på denne måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjent ut! Det der med å bli kvalm hvis det går lenge mellom måltidene tror jeg er ganske vanlig :jepp:

Ha en flott arbeidsdag Mala!

Det er nok ganske vanlig ja, men jeg begynner ikke å spise om natten altså! :gjeiper:

*Krysser fingrene for at kvalmen ikke kommer for fullt!!*

Digg med bare en sen vakt da, jeg liker ikke sene vakter så for meg hadde det vært en drømmeuke! ;) Men, hvordan går det med jobbsøkingen? Du får kontakte sjefer direkte å spørre om de trenger folk, jeg har fått to jobber på denne måten. :)

Her får ikke kvalmen komme!

*skremmerdenbort* :rasende:

Til vanlig liker jeg tidlige vakter, men ikke nå når jeg har gått over til å være et sovedyr :)

Jeg kan sove og sove liksom, og det eneste jeg gleder meg til nå er å kommer hjem rundt kl.16, spise litt mat for så å legge meg litt på sofaen :sjenert:

Jobbsøkingen har tatt en liten pause, rett og slett for at jeg har fult opp der jeg er og fordi det ikke er noe annet som frister akkurat nå :)

**

Jeg ønsker alle en fin dag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste måten å søke jobb på er hvis man er i en stabil jobb fra før. Da gjør det ingenting om det tar litt tid :)

Håper du sov godt i natt Mala! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å si fra om kvalmen kommer snikende, jeg skal hjelpe deg å skremme den bort!! Fysj- ikke velkommen! :kjefte::fnise:

Ser den, jeg har fått igjen den søvnige delen nå jeg. De siste dagene har jeg ikke gjort annen enn å gjespe, men sover dårlig også så det har nok litt med det å gjøre. Hehe

Det skjønner jeg godt!:) Legg det på hylla og heller nyt dagene nå fremover. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten å søke jobb på er hvis man er i en stabil jobb fra før. Da gjør det ingenting om det tar litt tid :)

Håper du sov godt i natt Mala! :)

Det er sikkert, så blir en pause til jeg finner noe som interesserer meg i allefall :)

Takk, sov veldig godt i natt, men trøtt uansett :gjeiper:

Er bare å si fra om kvalmen kommer snikende, jeg skal hjelpe deg å skremme den bort!! Fysj- ikke velkommen! :kjefte::fnise:

Ser den, jeg har fått igjen den søvnige delen nå jeg. De siste dagene har jeg ikke gjort annen enn å gjespe, men sover dårlig også så det har nok litt med det å gjøre. Hehe

Det skjønner jeg godt!:) Legg det på hylla og heller nyt dagene nå fremover. :klemmer:

Hihi, godt å vite ;)

Har hørt at mange får tilbake energien rundt uke 12, og det er jo en evighet til!

Så til da, så får jet bare slappe av og ikke styre så mye :)

Tiden nå fremover skal nytes ja, så jobbsøking blir nedprioritert for en stund :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med deg, Mala?? Ser spiren klamrer seg fast, og det er bra :tommelopp: Jeg har trua på at det går kjempebra denne gangen :jepp:

Godt at du ikke er kvalm! Men husk at hvis den kommer, er det et godt tegn ;) Liten trøst i en ellers ukoselig tilværelse! :jepp:

Ha en superduper kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med deg, Mala?? Ser spiren klamrer seg fast, og det er bra :tommelopp: Jeg har trua på at det går kjempebra denne gangen :jepp:

Godt at du ikke er kvalm! Men husk at hvis den kommer, er det et godt tegn ;) Liten trøst i en ellers ukoselig tilværelse! :jepp:

Ha en superduper kveld :klemmer:

Her er alt veldig bra! :jepp: Jeg har også trua på at det går bra, håper i allefall! :)

Vet jo at kvalmen bare er et tegn på at alt er som det skal, men håper likevel å slippe den!

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

***

Sov litt mere enn en times tid etter jobb i går, men sovna som ei stein i går kveld fordi :)

Spørs om det blir en liten blund i dag også før jeg skal på cafédate med Lizzie :)

Ha en fin dag dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo knapt kvalm, og det har gått veldig fint for det. Så tror nok at spiren klamrer seg fast hvis den vil, samme hvilke symptomer du har :)

Ooh, cafedate, så koselig! Kos dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til cafè idag :kaffekopp: !

Kos deg på jobben!

Det blir trivelig :)

Kos deg på jobb du også ;)

Jeg var jo knapt kvalm, og det har gått veldig fint for det. Så tror nok at spiren klamrer seg fast hvis den vil, samme hvilke symptomer du har :)

Ooh, cafedate, så koselig! Kos dere begge!

Den sitter nok tiden ut hvis alt er som det skal uansett ja, og foreløpig går alt bra, har noen symptomer men de er bare velkommen.

Vi skal kose oss :D

**

Kan jo skrive ned hvilke symptomer jeg har:

* Trøtt og lite energi

* fryser lett

* hetetokter

* tisser ofte, spesielt på natten

* ømme pupper som er vonde bare jeg går

* en luktesans som er litt for bra til tider

* Økt utflod :sjenert:

* humørsvingninger

* vondt i ryggen

* og stikk/murringer nederst i magen.

Det er vel det jeg kommer på nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gode symptomer :jepp:

Merker det i allefall på kroppen :)

**

Sov litt etter jobb i dag også, men er stuptrøtt, så det blir nok senga på meg om ikke lenge :)

Var på café sammen med Lizzie i kveld, veldig trivelig :Nikke:

Håper ikke det blir lenge til neste gang!

:klemmer: til alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine symptomer du har, Mala!

Ønsker deg, spiren og kjæresten, ei riktig god natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått fort!

I dag tidlig sleit jeg skikkelig med frokosten, fikk ned to knekkebrød uten pålegg, bedre enn ingenting. formen ble straks bedre og jeg var ikke mer uggen etter det :)

Ble en liten dupp etter middagen i dag også gitt ;)

Har vært på litt besøk og forskjellige ærender i ettermiddag/kveld

Nå skal jeg ut å gå en liten tur! :)

Og i morgen har jeg fri, det skal bli godt tror jeg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg Ritz kjeks, de er lette å få i seg :D!

Jeg er ikke så begeistra for ritz kjeks, men har en annen type salte kjeks liggende ;)

I dag sov jeg lenge, og det var utrolig godt!

Har litt halsbrann i dag, men noen lovehearts hjelper på :)

Slapper bare av i dag, Selv om jeg har masse husarbeid som venter på meg... :sjenert:

Så er det jammen helg igjen, en uke går forsåvidt ganske fort, og jeg håper de neste 6 ukene flyr avgårde :Nikke:

God helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...