Gå til innhold

i går kveld var typen min utro.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hele startet i går kveld etter at jeg hadde lagt meg, jeg hørte plutselig at han snakket med noen på telefonen, han hadde på seg flørte stemmen og sa masse greier om at skulle ønske han var singel og mye annet piss. Jeg hører dette og blir fly forbanna, men later som ingenting, bare setter med rolig ned i sofaen. Han forsetter i samme stil men blir litt roligere og sier " nei,ja vet ikke hva jeg skal si , er ikke alene. "

Da klikker det for meg og i fare for å slå ned idioten går jeg en laaang tur. Når jeg kommer hjem 1 time senere er ikke idioten hjemme og jeg ringer han, da skulle han møte en gammel skole kompis. Jeg er ikke dum så skjønner jo med en gang at han skal til den kjærringa. Da blir jeg bare mer og mer forbanna! Etter han hadde vært der i 2-3 timer, ringer han meg med verdens mest skyldige stemme og spør om han kan komme hjem og sier unnskyld , alt tullet om at han elsker meg!! Jeg sier natta og legger på. Halv 4 på natten kom han hjem. Han prøver og vekke meg, jeg var våken men gadd ikke å svare. til morgen i dag så jeg på telefonen hans, at de hadde virkelig hatt det koselig i går og gledet seg til neste gang :kjefte: Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv, er så sur,forbanna,såra,lei meg,trist,likegyldig!

Jeg har ikke fått ut et ord til han enda, jeg har mye og si, veldig mye! Men jeg klarer ikke se på han enda mindre snakke med han.. Etter skattepengene har kommet og vi har kjøpt de tingene vi skulle kjøpe er det takk og farvel. OG frem til da skal jeg ikke si et pip til han!

Takk for meg

Anonym poster: a6b06ac14236d789ccf49ba3e5071a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hele startet i går kveld etter at jeg hadde lagt meg, jeg hørte plutselig at han snakket med noen på telefonen, han hadde på seg flørte stemmen og sa masse greier om at skulle ønske han var singel og mye annet piss. Jeg hører dette og blir fly forbanna, men later som ingenting, bare setter med rolig ned i sofaen. Han forsetter i samme stil men blir litt roligere og sier " nei,ja vet ikke hva jeg skal si , er ikke alene. "

Da klikker det for meg og i fare for å slå ned idioten går jeg en laaang tur. Når jeg kommer hjem 1 time senere er ikke idioten hjemme og jeg ringer han, da skulle han møte en gammel skole kompis. Jeg er ikke dum så skjønner jo med en gang at han skal til den kjærringa. Da blir jeg bare mer og mer forbanna! Etter han hadde vært der i 2-3 timer, ringer han meg med verdens mest skyldige stemme og spør om han kan komme hjem og sier unnskyld , alt tullet om at han elsker meg!! Jeg sier natta og legger på. Halv 4 på natten kom han hjem. Han prøver og vekke meg, jeg var våken men gadd ikke å svare. til morgen i dag så jeg på telefonen hans, at de hadde virkelig hatt det koselig i går og gledet seg til neste gang :kjefte: Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv, er så sur,forbanna,såra,lei meg,trist,likegyldig!

Jeg har ikke fått ut et ord til han enda, jeg har mye og si, veldig mye! Men jeg klarer ikke se på han enda mindre snakke med han.. Etter skattepengene har kommet og vi har kjøpt de tingene vi skulle kjøpe er det takk og farvel. OG frem til da skal jeg ikke si et pip til han!

Takk for meg

Anonym poster: a6b06ac14236d789ccf49ba3e5071a8f [/i

Jeg hadde vel kanskje dratt leeeenge før de skattepengene kom... Men jeg syns fortsatt du skal si til han at du vet ( selvom han heeelt sikkert har skjønt at du vet) Si du vet hva han drev med i gå, *smack* in the face og gå ut den døren med hode hevet laaangt opp!!! FOr en idiot !!!

Endret av fionel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for at han var så lite diskre og avslørte seg allerede når han avtalte det. Hvis ikke hadde du kanskje ikke funnet ut av hvilken drittsekk han er.

Kom deg langt vekk fra ham, og ikke se deg tilbake. Drit i skattepengene, de er ikke det viktigste.

Lykke til

:klemmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det TS som skal gå? Det er ikke ts som har vært utro.

Det er vel lite trolig at han velger å gå siden han er så dum å tro at han ikke blir avslørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smell til han!!

Anonym poster: aac1ce506ea964e68573e16923ae8938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det TS som skal gå? Det er ikke ts som har vært utro.

Nå er det vel kanskje ikke det som er poenget her, poenget er bli kvitt han uansett! kast han ut, eller gå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips: reker eller fisk inni gardinstengene før du lukker døra og kan løpe fri og glad derifra!;)

Anonym poster: 5607279393d083866f0d1542e498e7a6

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, her. Jeg skulle ønske jeg kunne drite i hele han og skattepengene hans og kaste han ut med hode heva, men vi kjøpte leilighet for 4 mnd siden, eller jeg gjorde. Og da var avtalen at han skulle kjøpe byggmaterialer og kjøleskap og sånne ting. Dessverre så begynte vi på torsdag og rive ned og jeg har ikke penger til og fikse dette selv og jeg har ingen planer om å bo i en leilighet som mangler vegger og bad i lang tid fremover pga at han skulle ha f**** hos ei annen! :kjefte: Og i dag skal(skulle) Vi (jeg) hente en omplasserings hund , jeg hater dette! :sukk:

Jeg har sagt i fra om at jeg har sett meldingene, jeg slang telefonene i fjeset hans til morgen i dag. Han sier ikke en dritt, i sta så våknet jeg av at han stirra meg inn i øynene. Jeg sliter veldig med sinnet, så om jeg først starter så slutter jeg ikke før jeg ser han også har det vondt. Så jeg prøver og holde kjeft så mye det er mulig. Og etterpå stikker jeg til foreldrene mine og blir der. Møkkamann!

Anonym poster: 299374c2fecaba77d3764e0f5895418c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord planer om å svindle han økonomisk!!!???? Fyfaen, selv om han var utro, er jo du bare ute etter pengene hans. HVORFOR I H skal han betale for materialer til din leilighet?

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten, han kan vel ta med seg tingene han kjøper, hvis du kaster han ut etterpå?

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord planer om å svindle han økonomisk!!!???? Fyfaen, selv om han var utro, er jo du bare ute etter pengene hans. HVORFOR I H skal han betale for materialer til din leilighet?

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

Haha, snakk om å ha orden på prioriteringene dine, AB! :eeeh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, snakk om å ha orden på prioriteringene dine, AB! :eeeh:

Har jeg misforstått noe? Hun har planer om å bruke pengene hans til å pusse opp sin egen leilighet, for så å kaste han ut?

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meldingen du så, sto det hvem senderen var?

Kompis på *Stedsnavn* :sukk:

Anonym poster: 299374c2fecaba77d3764e0f5895418c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg misforstått noe? Hun har planer om å bruke pengene hans til å pusse opp sin egen leilighet, for så å kaste han ut?

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

Kanskje du misforsto det der med at fyren har vært med på å rive ned vegger i leiligheten, for så å stikke til ei anna dame kvelden etter?

Jeg skjønner at du ikke synes han har ansvar for å fikse opp igjen etter seg, men jeg synes du er helt på jordet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord planer om å svindle han økonomisk!!!???? Fyfaen, selv om han var utro, er jo du bare ute etter pengene hans. HVORFOR I H skal han betale for materialer til din leilighet?

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

det er bare å la han betale for så mye som mulig, gjerne materialer som sitter fast i leiligheten som han ikke kan ta med seg.

Og flott at det er din leilighet, etter det hiver du han på hodet ut døra!

Anonym poster: 905e01db7335d80b111df0cbeb6376f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du misforsto det der med at fyren har vært med på å rive ned vegger i leiligheten, for så å stikke til ei anna dame kvelden etter?

Jeg skjønner at du ikke synes han har ansvar for å fikse opp igjen etter seg, men jeg synes du er helt på jordet.

Hva er det du snakker om? Han var med på å rive veggene fordi det var det de hadde planlagt. Han skulle stå for den økonomiske byrden av å fikse opp leiligheten. TS planlegger å gjøre dette, for så å kaste han ut når han har betalt. Det er jo ikke slik at fyren rev veggene for å være jævlig, det er endel av et oppussingsprosjekt.

Anonym poster: a136cfeb3bea1b30f9e1bb091bf96254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...